Xboxlife forum

Søger nogen at spille Halo Reach med.

Alt som er klan relateret

Søger nogen at spille Halo Reach med.

Indlægaf mr bob » 4. sep 2011 19:49

Hej
Jeg er en dreng på 15 år som søger en klan at spille Halo reach med.
Så skriv til mig hvis du/I har sådan en.
mr bob
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: Søger nogen at spille Halo Reach med.

Indlægaf Competa » 4. sep 2011 20:23

Send en Vene andmodning til de her personer, jeg har lige talt med dem, og de vil gerne kende flere spillere til Halo Reach:

Dark X Crow
Banned Nexus
Chanozi
Vilsen
ICE QB
Zarfax
II Slayth II

Hvis de siger de ikke kender noget til det (Især Dark X Crow), så skal du bare blive ved, han er lidt af en dude der glemmer tingene tit da han er ved at blive gammel ;)
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Søger nogen at spille Halo Reach med.

Indlægaf Nexus » 28. sep 2011 09:24

Competa skrev:Send en Vene andmodning til de her personer, jeg har lige talt med dem, og de vil gerne kende flere spillere til Halo Reach:

Dark X Crow
Banned Nexus
Chanozi
Vilsen
ICE QB
Zarfax
II Slayth II

Hvis de siger de ikke kender noget til det (Især Dark X Crow), så skal du bare blive ved, han er lidt af en dude der glemmer tingene tit da han er ved at blive gammel ;)


I disapprove this message
Nexus
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Re: Søger nogen at spille Halo Reach med.

Indlægaf Prozel » 28. sep 2011 10:46

Yeah, brug ikke tid på Banned Nexus, læs evt. hans über gay og arrogante bio:

Please, do not send a friend request before you write if you: "Want to play a specific game", or "want to just chat". Random invites applies under the same conditions. Messages that don't apply to these conditions, will be considered spam and might cause block of communication. Thank you in advance! Note: Removal of friends can happen in consideration of inappropriate social behaviour. I will in no way account for reasons of removal.


Bare jeg var ligeså stor celeb som ham.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Søger nogen at spille Halo Reach med.

Indlægaf Nexus » 28. sep 2011 11:12

Prozel skrev:Yeah, brug ikke tid på Banned Nexus, læs evt. hans über gay og arrogante bio:

Please, do not send a friend request before you write if you: "Want to play a specific game", or "want to just chat". Random invites applies under the same conditions. Messages that don't apply to these conditions, will be considered spam and might cause block of communication. Thank you in advance! Note: Removal of friends can happen in consideration of inappropriate social behaviour. I will in no way account for reasons of removal.


Bare jeg var ligeså stor celeb som ham.


Jeg anbefaler faktisk alle der er træt af tilfældige friend requests at have den samme bio :wink:
Det virker! :)
Nexus
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Re: Søger nogen at spille Halo Reach med.

Indlægaf IcE QB » 28. sep 2011 11:21

Competa skrev:Send en Vene andmodning til de her personer, jeg har lige talt med dem, og de vil gerne kende flere spillere til Halo Reach:

Dark X Crow
Banned Nexus
Chanozi
Vilsen
ICE QB
Zarfax
II Slayth II

Hvis de siger de ikke kender noget til det (Især Dark X Crow), så skal du bare blive ved, han er lidt af en dude der glemmer tingene tit da han er ved at blive gammel ;)


Jeg har ikke noget imod random FR, så længe det er til spil jeg spiller. Hvis du vil teame så må du gerne være bare middel god. Ellers bare add, så kan vi prøve at spille sammen :D

BTW det er I slayth I
IcE QB
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Søger nogen at spille Halo Reach med.

Indlægaf Kayniel » 28. sep 2011 11:43

Competa skrev:Send en Vene andmodning til de her personer, jeg har lige talt med dem, og de vil gerne kende flere spillere til Halo Reach:

Dark X Crow
Banned Nexus
Chanozi
Vilsen
ICE QB
Zarfax
II Slayth II

Hvis de siger de ikke kender noget til det (Især Dark X Crow), så skal du bare blive ved, han er lidt af en dude der glemmer tingene tit da han er ved at blive gammel ;)


heh, det er klassikeren. Jeg lavede noget lignende med en af bavianerne herinde fra engang.

viewtopic.php?f=16&t=60155&p=860139#p860139
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar


Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron