Xboxlife forum

Assassins Creed Brotherhood

Alt som er klan relateret

Assassins Creed Brotherhood

Indlægaf M10Z » 29. nov 2010 09:07

Aquaraete Assassins hedder clanen
M10Z
Niveau 1
 
Indlæg: 76


Re: Assassins Creed Brotherhood

Indlægaf Madskimo » 29. nov 2010 09:08

Øøhm?
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Assassins Creed Brotherhood

Indlægaf makta » 29. nov 2010 09:16

Tror du ikke du skal skrive lidt mere?
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Assassins Creed Brotherhood

Indlægaf M10Z » 29. nov 2010 09:22

hvad er der at skrive i kan bare skrive om i vil join så sender jeg en request over ubisoft , men hvad synes du da jeg ellers skal skrive
M10Z
Niveau 1
 
Indlæg: 76


Re: Assassins Creed Brotherhood

Indlægaf makta » 29. nov 2010 09:25

Jeg tror ikke der er nogen der vil joine dig med den attitude ... no offence.
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Assassins Creed Brotherhood

Indlægaf Ink129 » 29. nov 2010 09:42

M10Z skrev:hvad er der at skrive i kan bare skrive om i vil join så sender jeg en request over ubisoft , men hvad synes du da jeg ellers skal skrive


Måske bare lidt om, hvem I/du er, hvor seriøse I er, hvilke slags spillere I søger og lign...
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Assassins Creed Brotherhood

Indlægaf M10Z » 29. nov 2010 09:49

undskyld hvis min attitude er lidt offensive men det er første gang jeg laver en klan og er ikke særlig god til det , men jeg tager klanen meget seriøs og spiller meget og skal nok hjælpe jer med at få achievements hvis i har brug for det og hvad synes i egentlig om navnet Aquaraete Assassins
M10Z
Niveau 1
 
Indlæg: 76


Re: Assassins Creed Brotherhood

Indlægaf Ultimo » 30. nov 2010 14:30

M10Z skrev:undskyld hvis min attitude er lidt offensive men det er første gang jeg laver en klan og er ikke særlig god til det , men jeg tager klanen meget seriøs og spiller meget og skal nok hjælpe jer med at få achievements hvis i har brug for det og hvad synes i egentlig om navnet Aquaraete Assassins



OMG!!!
Ultimo
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Re: Assassins Creed Brotherhood

Indlægaf Falkin1337 » 30. nov 2010 15:12

This topic just made my day
Falkin1337
Niveau 2
 
Indlæg: 112


Re: Assassins Creed Brotherhood

Indlægaf Mogwai » 30. nov 2010 16:45

M10Z skrev:undskyld hvis min attitude er lidt offensive men det er første gang jeg laver en klan og er ikke særlig god til det , men jeg tager klanen meget seriøs og spiller meget og skal nok hjælpe jer med at få achievements hvis i har brug for det og hvad synes i egentlig om navnet Aquaraete Assassins

Du kunne jo starte med at gå ind på www.urbandictionary.com og definere hvad "Aquaraete" betyder :D
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron