Xboxlife forum

Danish Eagles søger spiller til Call of duty 4 Mw 2 m.m

Alt som er klan relateret

Indlægaf Justin Anhtony » 29. dec 2009 22:36

Nice logo.

Elsker det der Nazi finish.

:lol:
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf C.C » 29. dec 2009 23:50

Maroti DK skrev:
CrazyMonkey-dk skrev:
JESPERCLAUSEN skrev:
men det ændre stadigvæk ikke at du er skide dårlig til COD og jeg er go,

Hvad fanden har vores individuelle skills at gøre med vores logo?


hvad fanden har et svineri med mig at gøre med jeres logo?
kom nu videre søde skat, det er dig der har lavet en STOR fejl her!
ikke mig :D haha


Det var vist der begyndte makker.


Hvordan startede jeres fejl (jeres nazi logo) ved at han svinede dig til? :roll:


VEd at kalde klanen for "tyskeklan svineri der", plus har hygget sig med at svine mig til sammen med en anden bruger, host polle 3600
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf C.C » 29. dec 2009 23:59

polle3600 skrev:Viser ikke billedet da det enlig spil af plads



Hvad skulle vi mødes face to face eller hva? Jeg venter stadig på mit svar lille ven, siden du er nu er så kæphøj. Jeg fik jeg jo aldrig svar
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf lassegp » 30. dec 2009 00:12

@Cool ncc> Hey jeg giver dig ret i at din trashtalkbuddy er barnlig, men seriøst makker - du hælder sgu kun benzin på bålet ved at blive så fornærmet. Det er internettet det her. Havde du forventet saglige argumenter?
lassegp
Niveau 4
 
Indlæg: 410


Indlægaf Ink129 » 30. dec 2009 00:17

Wow, denne tråd udviklede sig pludselig meget eksplosivt. Selvfølgelig er vi godt klar over, at du ikke er nazist/racist Crazymonkey, og der er ingen grund til at mødes "face to face". Selvom der er udvekslet mange upassende kommentarer i denne tråd, så fald nu til ro.

Klanen ændrer sit logo, og debatten må da vist være færdig- ingen grund til at gå til yderligheder. Måske en moderator burde lukke tråden, da der vist ikke kommer meget mere fornuftigt ud af denne tråd :?
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf JESPERCLAUSEN » 30. dec 2009 00:22

Ink129 skrev:Wow, denne tråd udviklede sig pludselig meget eksplosivt. Selvfølgelig er vi godt klar over, at du ikke er nazist/racist Crazymonkey, og der er ingen grund til at mødes "face to face". Selvom der er udvekslet mange upassende kommentarer i denne tråd, så fald nu til ro.

Klanen ændrer sit logo, og debatten må da vist være færdig- ingen grund til at gå til yderligheder. Måske en moderator burde lukke tråden, da der vist ikke kommer meget mere fornuftigt ud af denne tråd :?

ja tag lige en slapper :)
mener det heller ikke så hårdt som det måske lyder.
men Logoet er ikke særlig fedt, har selv nogle i familien der har oplevet nogle fuckt ting, vi lader det ligge. held og lykke med klanen ;)

tag et Bab på fredspiben homie :P
Billede
Billede
JESPERCLAUSEN
 
Indlæg: 1104


Indlægaf donbasse » 30. dec 2009 00:44

JESPERCLAUSEN skrev:
Ink129 skrev:Wow, denne tråd udviklede sig pludselig meget eksplosivt. Selvfølgelig er vi godt klar over, at du ikke er nazist/racist Crazymonkey, og der er ingen grund til at mødes "face to face". Selvom der er udvekslet mange upassende kommentarer i denne tråd, så fald nu til ro.

Klanen ændrer sit logo, og debatten må da vist være færdig- ingen grund til at gå til yderligheder. Måske en moderator burde lukke tråden, da der vist ikke kommer meget mere fornuftigt ud af denne tråd :?

ja tag lige en slapper :)
mener det heller ikke så hårdt som det måske lyder.
men Logoet er ikke særlig fedt, har selv nogle i familien der har oplevet nogle fuckt ting, vi lader det ligge. held og lykke med klanen ;)

tag et Bab på fredspiben homie :P
Billede


nice one dude :)
lad det ligge drenge
Billede
donbasse
Niveau 4
 
Indlæg: 309


Indlægaf polle3600 » 30. dec 2009 01:36

CrazyMonkey-dk skrev:
Maroti DK skrev:
CrazyMonkey-dk skrev:
JESPERCLAUSEN skrev:
men det ændre stadigvæk ikke at du er skide dårlig til COD og jeg er go,

Hvad fanden har vores individuelle skills at gøre med vores logo?


hvad fanden har et svineri med mig at gøre med jeres logo?
kom nu videre søde skat, det er dig der har lavet en STOR fejl her!
ikke mig :D haha


Det var vist der begyndte makker.


Hvordan startede jeres fejl (jeres nazi logo) ved at han svinede dig til? :roll:


VEd at kalde klanen for "tyskeklan svineri der", plus har hygget sig med at svine mig til sammen med en anden bruger, host polle 3600


Nu har jeg ik lige skrevet det der...

Men prøv evt. at læse tråden inden du poster... host crazy-monkey...
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Indlægaf The Emobasher » 30. dec 2009 13:11

Jeg har et foreslag til en ændring af jeres logo nu når i har lagt bunden:

- fjernet af moderator - (Stram op!)
The Emobasher
Niveau 3
 
Indlæg: 233


Indlægaf SvAmP » 30. dec 2009 13:29

haha
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf FragBite » 30. dec 2009 13:32

Hahahahaha ;D
FragBite
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf SvAmP » 30. dec 2009 20:25

gad sku godt se dem komme til et event og det der klan logo kom op på en stor skærm :P
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf The Emobasher » 30. dec 2009 20:58

Det ville ikke være tosset, det værste er dog at det måske kunne blive en realitet
Billede
The Emobasher
Niveau 3
 
Indlæg: 233


Indlægaf BulletEyeDk » 2. jan 2010 10:43

Denne tråd har i en længere periode været aktiv her på siden, dette uden den store bevågenhed fra moderatorerne.

Vi vil godt slå fast, at det altid er en balancegang når emnet er politisk/moralsk/historisk.
Når det er sagt, så er det vigtigt for os at pointere, at vi tager afstand fra nazismen og hvad det bragte med sig i sin tid.

Derfor føler vi også det er upassende at inddrage dele heraf i logoer som man har gjort i denne tråd. Sidens regler på dette område er dog ikke helt definerede og derfor har tråden i første omgang overlevet.

Selvom en tråd som denne i lang tid ikke var låst, så er det ikke ensbetydende med at indholdet var i orden.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Foregående

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron