Xboxlife forum

Søger COD4 Klan!!!

Alt som er klan relateret

Søger COD4 Klan!!!

Indlægaf ClooKiller » 19. mar 2009 15:11

Søger en meget aktiv COD4 klan! :shock:
ClooKiller
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Indlægaf MopStyle » 19. mar 2009 15:30

Er du god? :P
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf ClooKiller » 19. mar 2009 15:50

Pænt Go' :D
ClooKiller
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Indlægaf yellowbluearmy » 19. mar 2009 15:51

Heey Mig og en anden er i gang med og oprette en seriøs klan så vis du frisk kan du måske komme med vis du god nok

men det bliver rimlig seriøst så det skal du være klar over
yellowbluearmy
Niveau 5
 
Indlæg: 1001


Indlægaf yellowbluearmy » 19. mar 2009 15:58

ClooKiller skrev:Pænt Go' :D


kunne du være intra i og komme med i en klan så der er igang med og blive oprettet og som bliver en seriøs klan
yellowbluearmy
Niveau 5
 
Indlæg: 1001


Indlægaf FREAKOFXBOX » 19. mar 2009 20:45

Vil du ind i DANISH ATTACK FORCE
FREAKOFXBOX
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Indlægaf ClooKiller » 22. mar 2009 12:00

FREAKOFXBOX skrev:Vil du ind i DANISH ATTACK FORCE



Kunne Godt Være :D

Hvad Spiller i?
ClooKiller
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Indlægaf FREAKOFXBOX » 27. mar 2009 17:06

Cod 4, Cod:WaW (lidt)....måske GoW 2, ikke helt aftalt.

Men kontakt mig lige på xbox:) GT: FREAKOFXBOX
FREAKOFXBOX
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Re: Søger COD4 Klan!!!

Indlægaf Vv mighty mouse » 27. mar 2009 17:14

ClooKiller skrev:Søger en meget aktiv COD4 klan! :shock:


clookiller, du er noget af det mest uhøflige stykke kød jeg nogenside har set, først invitere vi dig og din bedsteven til tryout, ja i er gode når i spiller sammen, men alene er du virkelig ingenting, så når jeg føre 7-2 over dig i shipment skrider du bare og høre ikk fra dig og din ven efter nogle timer hvor jeg får den besked fra mit nyeste klanmedlem at du har skrevet, og jeg citere " knep din mor ". hvad er det for en opførsel. du til grin
Billede
Vv mighty mouse
Niveau 2
 
Indlæg: 190


Re: Søger COD4 Klan!!!

Indlægaf Ronni P » 27. mar 2009 17:16

Vv mighty mouse skrev:
ClooKiller skrev:Søger en meget aktiv COD4 klan! :shock:


clookiller, du er noget af det mest uhøflige stykke kød jeg nogenside har set, først invitere vi dig og din bedsteven til tryout, ja i er gode når i spiller sammen, men alene er du virkelig ingenting, så når jeg føre 7-2 over dig i shipment skrider du bare og høre ikk fra dig og din ven efter nogle timer hvor jeg får den besked fra mit nyeste klanmedlem at du har skrevet, og jeg citere " knep din mor ". hvad er det for en opførsel. du til grin


ClooKiller du kan ikke rigtig noget uden din makker, så vil give Vv mighty mouse fuldstændig ret
Ronni P
Niveau 4
 
Indlæg: 536


Indlægaf C.C » 27. mar 2009 17:32

Jeg kan kun bakke op, i camper for meget.(dig og din body). Og synes ikke dine skills er noget at prale over. Nu skal jeg ikke udtale mig om den med knep din mor, men hvis det er rigtig synes jeg du skulle overveje om du er gammel nok til at spille i klan. Selvom ham den anden måske har skrevet noget som ikke var så smart, så er det stadig barnligt at skrive knep din mor. Det var sådan noget man sagde i 3 klasse når man var "rigtig sej" Det er du måske også
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf Vv mighty mouse » 27. mar 2009 17:56

CrazyMonkey-dk skrev:Jeg kan kun bakke op, i camper for meget.(dig og din body). Og synes ikke dine skills er noget at prale over. Nu skal jeg ikke udtale mig om den med knep din mor, men hvis det er rigtig synes jeg du skulle overveje om du er gammel nok til at spille i klan. Selvom ham den anden måske har skrevet noget som ikke var så smart, så er det stadig barnligt at skrive knep din mor. Det var sådan noget man sagde i 3 klasse når man var "rigtig sej" Det er du måske også


problemet var at min maker ikke havde sagt noget som helst der kunne gøre clookiller sur, han spurgte ikke engang om hvorfor de bare skred?
det var ikke så meget det med hans skills jeg ville komme ind på, bare mere det at han står og sviner min teammate fordi han ikke kan klare sig uden sin lille body. og det er ikke clookiller der skal overveje om han er moden nok til at komme med i diverse klaner men klanlederne.
Billede
Vv mighty mouse
Niveau 2
 
Indlæg: 190


Indlægaf C.C » 27. mar 2009 20:07

Vv mighty mouse skrev:
CrazyMonkey-dk skrev:Jeg kan kun bakke op, i camper for meget.(dig og din body). Og synes ikke dine skills er noget at prale over. Nu skal jeg ikke udtale mig om den med knep din mor, men hvis det er rigtig synes jeg du skulle overveje om du er gammel nok til at spille i klan. Selvom ham den anden måske har skrevet noget som ikke var så smart, så er det stadig barnligt at skrive knep din mor. Det var sådan noget man sagde i 3 klasse når man var "rigtig sej" Det er du måske også


problemet var at min maker ikke havde sagt noget som helst der kunne gøre clookiller sur, han spurgte ikke engang om hvorfor de bare skred?
det var ikke så meget det med hans skills jeg ville komme ind på, bare mere det at han står og sviner min teammate fordi han ikke kan klare sig uden sin lille body. og det er ikke clookiller der skal overveje om han er moden nok til at komme med i diverse klaner men klanlederne.


Okay, men synes nu stadig man skal overveje om man er gammel nok når sådan en besked kommer ud.
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron