Xboxlife forum

Søger CoD4 klan

Alt som er klan relateret

Indlægaf EliteElmo » 6. okt 2008 18:53

kan godt li at det tiltrækker flere når først 2 personer er begyndt at diskutere lidt:P
EliteElmo
Niveau 2
 
Indlæg: 140


Indlægaf EagleConcept » 7. okt 2008 01:05

MopStyle skrev:
Ahmed skrev:
polle3600 skrev:
EliteElmo skrev:hvordan kan det være sent og søge en klan i cod4 når alle stadig spiller det?


Der er nok ik mange der spiller det om en måned....


Jo efter at de har fundet ud af, at 5'ern stinker.

Lad os nu se hvordan spillet rent faktisk bliver før du kommer alt for godt igang :wink:

Jeg tror COD4 vil uddø en del, efter WaW er udkommet. Det hedder forresten ikke Call of Duty 5.


Jeg tror nu mere det bliver FarCry 2, der hiver COD4 spillerene væk. Efter anmeldelsen fra PC-Gamer, med et rungene 9,4 rating, gætter jeg på at halvdelen går direkte over til det.
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Indlægaf sjuss » 7. okt 2008 15:00

EagleConcept skrev:
MopStyle skrev:
Ahmed skrev:
polle3600 skrev:
EliteElmo skrev:hvordan kan det være sent og søge en klan i cod4 når alle stadig spiller det?


Der er nok ik mange der spiller det om en måned....


Jo efter at de har fundet ud af, at 5'ern stinker.

Lad os nu se hvordan spillet rent faktisk bliver før du kommer alt for godt igang :wink:

Jeg tror COD4 vil uddø en del, efter WaW er udkommet. Det hedder forresten ikke Call of Duty 5.


Jeg tror nu mere det bliver FarCry 2, der hiver COD4 spillerene væk. Efter anmeldelsen fra PC-Gamer, med et rungene 9,4 rating, gætter jeg på at halvdelen går direkte over til det.


Ja eller GeOW 2. Det bliver bestemt ikke CoD WaW der kommer til at trække alt for mange mennesker ind i dens Mp del. Kender kun 2 der ser frem til det spil, men der imod rigtigt mange der venter spændt på de to før nævnte titler!
"Fighting for peace is like fucking for virginity"
sjuss
Niveau 1
 
Indlæg: 93


Indlægaf Shooter DK » 7. okt 2008 15:14

mit navn er Sayid Karsim så nu kender du tre der ser frem til det
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Indlægaf lassegp » 7. okt 2008 15:24

Siden hvornår er ratings hos anmelderne blevet ensbetydende med salgssucces? Syntes desuden at det er fantastisk at folk stadig er overbevist om at CoDWaW kommer til at skuffe. Der er da ikke noget som folk der udtaler sig om ting de ingenting ved noget om. Lad os nu vente og se. Videoerne jeg har set, ser møgfede ud.
lassegp
Niveau 4
 
Indlæg: 410


Indlægaf EagleConcept » 7. okt 2008 17:17

lassegp skrev:Siden hvornår er ratings hos anmelderne blevet ensbetydende med salgssucces? Syntes desuden at det er fantastisk at folk stadig er overbevist om at CoDWaW kommer til at skuffe. Der er da ikke noget som folk der udtaler sig om ting de ingenting ved noget om. Lad os nu vente og se. Videoerne jeg har set, ser møgfede ud.


Hvad er det helt præsis for nogle videoer du har set. Dem jeg har set, har mildes talt været dybt skuffende.
Der er godt nok et plus i bogen med Co-op og de ekstre Perks der er blevet lagt ind, men jeg tror dog ikke helt på det er nok.
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Indlægaf polle3600 » 7. okt 2008 17:40

Da CoD 3 udkom, var der mange, som spurgte om det var pengene værd. De fleste svarede: Hvis du vil spille singleplayer, så behold CoD2. Hvis du vil spille multiplayer, så køb CoD3. Sådan bliver det sikkert også med 4 / WaW...

Synes også videoerne ser nice ud. Specielt den flammespydende tank... :twisted:
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Indlægaf BadaBing DK » 10. okt 2008 03:26

Der kan ikke være nogen tvivl om at FarCry 2 kommer til at pwne COD:WW på alle leder og kanter. COD:WW vil måske have en større brugerbase, da alle noobs'ene vil sværge ved deres perks, airsupport og 'nades.
Billede
BadaBing DK
 
Indlæg: 1150


Indlægaf EagleConcept » 11. okt 2008 15:55

BadaBing DK skrev:Der kan ikke være nogen tvivl om at FarCry 2 kommer til at pwne COD:WW på alle leder og kanter. COD:WW vil måske have en større brugerbase, da alle noobs'ene vil sværge ved deres perks, airsupport og 'nades.


Uden tvivl. 8)
FarCry 2 vil formentlig sætte en milepæl for FPS'er... Der er noget jeg går og spekulere lidt over. I singel player mode kan man få malaria og skal tage piller imod det. Men bliver det så også en realitet i Multiplayer Online.
Det kunne sku' da være fedt. Malaria, våben der jammer og ild der spreder sig i den retning vinden blæser. Den lille sygdom kunne være prikken over i'et. :wink:
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Indlægaf Competa » 11. okt 2008 16:28

lassegp skrev:Er det ikke lidt sent at søge klan til CoD4?

CoD4 og Halo 3 er de mest spilede spill. såå jeg tror ikke der er problemer med at finde en clan der kan bruge ham ;)
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf BadaBing DK » 12. okt 2008 00:40

EagleConcept skrev:
BadaBing DK skrev:Der kan ikke være nogen tvivl om at FarCry 2 kommer til at pwne COD:WW på alle leder og kanter. COD:WW vil måske have en større brugerbase, da alle noobs'ene vil sværge ved deres perks, airsupport og 'nades.


Uden tvivl. 8)
FarCry 2 vil formentlig sætte en milepæl for FPS'er... Der er noget jeg går og spekulere lidt over. I singel player mode kan man få malaria og skal tage piller imod det. Men bliver det så også en realitet i Multiplayer Online.
Det kunne sku' da være fedt. Malaria, våben der jammer og ild der spreder sig i den retning vinden blæser. Den lille sygdom kunne være prikken over i'et. :wink:


Det er præcis de to ting, som jeg IKKE ser frem til. Jeg vil hade spillet, hvis jeg kommer til at tabe en 1v1 fordi at mit våben sætter sig for at sætte ud totalt tilfældigt. Jeg håber og krydser fingre for at man kan forudse (eller endnu bedre: slå det fra) at man kan se hvornår ens våben sætter ud.

Jeg ser frem til map editoren (så folk kan lave nogle ordentlige baner) og at våbenene ser ud til at kræve lidt skill (modsat COD4). Jeg ser ihvertfald frem til det, da det ikke ser ud til at være endnu en noob-shooter.
Billede
BadaBing DK
 
Indlæg: 1150


Indlægaf EagleConcept » 12. okt 2008 07:02

BadaBing DK skrev:
EagleConcept skrev:
BadaBing DK skrev:Der kan ikke være nogen tvivl om at FarCry 2 kommer til at pwne COD:WW på alle leder og kanter. COD:WW vil måske have en større brugerbase, da alle noobs'ene vil sværge ved deres perks, airsupport og 'nades.


Uden tvivl. 8)
FarCry 2 vil formentlig sætte en milepæl for FPS'er... Der er noget jeg går og spekulere lidt over. I singel player mode kan man få malaria og skal tage piller imod det. Men bliver det så også en realitet i Multiplayer Online.
Det kunne sku' da være fedt. Malaria, våben der jammer og ild der spreder sig i den retning vinden blæser. Den lille sygdom kunne være prikken over i'et. :wink:


Det er præcis de to ting, som jeg IKKE ser frem til. Jeg vil hade spillet, hvis jeg kommer til at tabe en 1v1 fordi at mit våben sætter sig for at sætte ud totalt tilfældigt. Jeg håber og krydser fingre for at man kan forudse (eller endnu bedre: slå det fra) at man kan se hvornår ens våben sætter ud.

Jeg ser frem til map editoren (så folk kan lave nogle ordentlige baner) og at våbenene ser ud til at kræve lidt skill (modsat COD4). Jeg ser ihvertfald frem til det, da det ikke ser ud til at være endnu en noob-shooter.


Sådan som jeg har forstået det, skulle der være godt nyt ang. jamming af våben. Jeg mener du kan samle nogle Mod's til vedligeholdelse af det. Plus Ubisoft har lovet en god våben føling.

Åhh ja... Map Editoren. Det var blandt andet det, der gjorde 1'eren virkelig fed. Der var en udtalelse fra OXM om det:

"Far Cry 2 is this year’s equivalent of Assassin’s Creed… when it comes to enveloping the player in exotic sights and sounds, Ubisoft has absolutely nailed it… What separates Far Cry 2 from other shooters of this ilk, is that there really aren’t any rules to follow… The custom map feature makes Halo 3’s editor look like a joke." 8)
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Indlægaf NastyShot » 12. okt 2008 08:49

Eneste problem med fra Cry 2, er at far cry 1 var en kæmpe joke hvilket har ødelagt en del.

Man kan kun håbe at efterfølgeren kan levere noget som får spillet til at blive en succes historie.
NastyShot
Niveau 1
 
Indlæg: 65


Indlægaf boomboom326 » 12. okt 2008 09:38

NastyShot skrev:Eneste problem med fra Cry 2, er at far cry 1 var en kæmpe joke hvilket har ødelagt en del.
Man kan kun håbe at efterfølgeren kan levere noget som får spillet til at blive en succes historie.

Ja det må man jo håbe hvordan går det med dine klaner? :D
boomboom326
 
Indlæg: 367


Indlægaf Ahmed » 12. okt 2008 10:37

I har vidst godt gang i den. Så jeg ødelægger det lige.

B2T..


iNHuMaNDeaDLy skrev:Hvilket niveau er du på ?? :P på en skala fra 1-10??
Lol


Mig :o ?
Ahmed
Niveau 6
 
Indlæg: 1781


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst