Xboxlife forum

Venemous vikings klan søger nye medemmer (multiklan)

Alt som er klan relateret

Venemous vikings klan søger nye medemmer (multiklan)

Indlægaf Dr Dania » 13. jul 2007 16:44

Vi søger nye engagerede medlemmer til vores klan

Kig på vores hjemmeside for at få mere at vide :-)

http://venemousvikings.110mb.com/

Hilsen

Dr.Dania VVx
Senest rettet af Dr Dania 18. jul 2007 11:45, rettet i alt 1 gang.
Dr Dania
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf ReVaN » 16. jul 2007 18:54

Er formentlig interesseret, ert dog paa ferie lige nu saa kan ikke give endeligt svar... det vil friste en del hvis Raider Joiner :wink: :D
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Dr Dania » 16. jul 2007 19:14

Du skal være velkommen ReVan, men har heller ikke selv en box nu min er til rep og kommer hjem om ca. 2 uger men hvis du skulle være interesseret er du velkommen til at kontakte vores rekruiter eller ledere og skriv lige hvilke spil du vil være med i , er i øjeblikket ved at arbejde hårdt på en ny forbedret hjemmeside men indtil videre må du lige nøjes med vores nuværende til at kontakte os på :-) god ferie og håber at se dig.

Hilsen
Dania.
Dr Dania
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf Raider » 16. jul 2007 19:23

Hehe, jeg er desværre allerede i den fedeste COD-klan, nemlig Ny Alliance (applause please). En klan der er en fusion af Jyder Mæ' Skyder og One Shot Killers. Vi har nogle ret berygtede COD2-veteraner på holdet som Nicra O Spartan, FireSlagfalken, Casper H, Bullerfar, blot for at nævne nogle få. Jeg er bevidst om, at vi kommer til at stå stærkt, og er klar til alle udfordringer når COD4 udkommer :D
Raider
Niveau 7
 
Indlæg: 2413


Indlægaf Dr Dania » 16. jul 2007 23:09

Fedt Raider, ja nu er vi ikke en så gammel klan endnu, og vi er i gang med at samle folk igennem forums og netværk , men vi har jo SID DK med som de fleste jo nok kender :-) Han står da i hvertfald på hjemmesiden det var ham der ville have at vi skulle have COD2 klan med i vores klan :-) Men glæder mig da til at møde jer i COD4 :-) forhåbentlig er vi større på det tidspunkt :-) hygge
Dr Dania
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf ReVaN » 27. jul 2007 04:06

Raider skrev:Vi har nogle ret berygtede COD2-veteraner på holdet som Nicra O Spartan, FireSlagfalken, Casper H, Bullerfar


Yes, I do seem to have a vague memory of these players being quite talented...



At falling down when they got hit by my Kar98k :D :D :P

spoeg til side... det lyder ogsaa som en god klan Raider...
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Icemaster86 » 8. aug 2007 16:16

lol revan:P

anywho kunne da godt tænkes jeg har lyst til at være med i cod2, cod 3 har jeg også dog spiller jeg det meget meget sjældent da jeg syntes multiplayer delen sucks i forhold til cod2... Har spillet en del med både nightbird og siddk som jeg kan se er i jeres klan:D så de kender mig og kan måske sige god for mig.. måske..

så send mig endelig en pb hvis det er...
Icemaster86
 
Indlæg: 473


Indlægaf lassegp » 8. aug 2007 16:35

Hej doc. Godt at se i er kommet igang med øvning igen. Hvis i vil træne lidt mod en anden klan så det bliver så realistisk som muligt, sender du mig bare en besked. Vi kunne også godt trænge til en modstander i træning så vi ikke spiller mod os selv hele tiden :)
lassegp
Niveau 4
 
Indlæg: 410


Indlægaf Dr Dania » 8. aug 2007 19:06

Tak tak Lasse :-) Var faktisk lige ved at kontakte dig her i dag før jeg læste dette, vi er blevet en del efterhånden omkring 15 og vi har også udenlandske medlemmer som amerikanere en englænder og en hollænder så jo tak vi vil meget gerne have nogle uofficielle kampe mod jer til at starte med da vi først lige nu er ved at lære hinanden at kende osv. Vi snakkes snart Lasse og hils derovre i klanen.
Hilsen

Doc
Dr Dania
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf Icemaster86 » 8. aug 2007 19:43

nedern at blive overset hvis jeg er blevet det:S
Icemaster86
 
Indlæg: 473


Indlægaf Dr Dania » 8. aug 2007 23:58

havde skam ik overset dig misforstod bare det hele troede du ville i en anden klan. Du er velkommen hos os men som jeg skriver kontakt mig over live ved at trykke på knappen "kontakt leder" og skriv hvilken klan du vil være med i og så er du med that's it :-) Så hvis du er seriøs omkring det så bare skriv en live besked til mig
Dr Dania
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf Icemaster86 » 9. aug 2007 08:18

okay.. ser lige på det.. er med i en gow klan og skal nok lige lidt i practise igen:P men kigger lige på det... for er kørt død i almindelig kampe i cod syntes jeg.. så noget klan er lidt federe tror jeg...
Icemaster86
 
Indlæg: 473


Indlægaf Dr Dania » 17. aug 2007 13:39

Ja så er vi ved at være nok inde i vores klan, så hvis der er nogen derude der er interesserede så skal i tage og rubbe neglene vi er også aktive inde på www.gamebattles.com nu og skal snart spille kampe.
Dr Dania
Niveau 2
 
Indlæg: 121



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron