Xboxlife forum

VV multiclan søger medlemmer i R6V, COD3 , COD2

Alt som er klan relateret

Indlægaf Dr Dania » 27. jun 2007 00:23

vi får se vi får se :-) er ikke selv sniper Mest af tiden Medic ellers bruger jeg Bar men vi får se :-) Hygge :-)
Dr Dania
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf Dr Dania » 27. jun 2007 00:24

og det er meget sjældent jeg camper det finder du ud af har ikke tålmodighed ;-)
Dr Dania
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf Barner » 27. jun 2007 00:31

nåårh okay, så virker du j o som et helt igennem godt menneske, hvis det er så må du gerne genoplive mig hvis du er medic :)

det er da også sjovest at opsøge fjenden :P
Gud har skabt menneskene fordi han var skuffet over aberne. Derefter har han givet afkald på yderligere eksperimenter.
Barner
Niveau 4
 
Indlæg: 723


Indlægaf Dr Dania » 27. jun 2007 01:10

he he vi har samme humor ! :-)
Dr Dania
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf Barner » 27. jun 2007 01:14

haha det da altid noget :) så ved jeg hvor dybt du også er sunket ;)
Gud har skabt menneskene fordi han var skuffet over aberne. Derefter har han givet afkald på yderligere eksperimenter.
Barner
Niveau 4
 
Indlæg: 723


Indlægaf Dr Dania » 27. jun 2007 01:15

MEGET dybt :-)
Dr Dania
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf Barner » 27. jun 2007 01:47

haha det skal nok blive sjovt :) men godnat for nu, held og lykke med jeres diskutioner :)
Gud har skabt menneskene fordi han var skuffet over aberne. Derefter har han givet afkald på yderligere eksperimenter.
Barner
Niveau 4
 
Indlæg: 723


Indlægaf Barner » 27. jun 2007 20:27

okay, klar parat start

netop som jeg er kommet hjem fra arbejde så er I ikk online mere :(
Gud har skabt menneskene fordi han var skuffet over aberne. Derefter har han givet afkald på yderligere eksperimenter.
Barner
Niveau 4
 
Indlæg: 723


surt

Indlægaf Dr Dania » 27. jun 2007 21:51

Hej Barner , jeg selv er uheldig , har fået dødens ringe på min xbox og sort skærm så hvis ik den er ok i morgen ses vi nok ikke før om 3 uger når min xox er hjemme fra rep :-( Men til dig og andre benyt jer af vores leder Glowingelmooo han er på næsten hele tiden hygge :-)
Dr Dania
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf Dr Dania » 27. jun 2007 21:53

Ps : ved at de andre sad og spille Rainbow six Vegas i stedet for lidt senere.
Hvis der er nogen tvivl til dig eller andre er vores hjemmeside : http://venemous.vikings.googlepages.com/home
Dr Dania
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf Barner » 27. jun 2007 22:10

nå okay, har ikk det spil så ryger grunden til at spille med dem lidt :)
Gud har skabt menneskene fordi han var skuffet over aberne. Derefter har han givet afkald på yderligere eksperimenter.
Barner
Niveau 4
 
Indlæg: 723


Indlægaf Dr Dania » 28. jun 2007 01:53

Barner du er på hjemmesiden under Rainbow six V nu men du siger du ikke har det . Kan vi ikke lige blive ajour hvad du har og vil være med i klanen af : COD 2 COD 3 : R6 V SÅ updater jeg :-)
Dr Dania
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Foregående

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron