Xboxlife forum

Hvornår udkommer Kane & Lynch: Dead Men½

Alt som er klan relateret

Hvornår udkommer Kane & Lynch: Dead Men½

Indlægaf TobiasK » 14. feb 2007 09:36

Det ser for vildt ud men mon der er coop muliheder i det spil???
TobiasK
Niveau 2
 
Indlæg: 122


Indlægaf HunkyDory » 14. feb 2007 09:38

Det ville være oplagt, mener jeg. Hvis Kane & Lynch er samlet i de forskellige missioner, ville det næsten ikke give mening andet.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf TobiasK » 14. feb 2007 09:42

nej vel.. Ved du hvornår det udkommer.???
TobiasK
Niveau 2
 
Indlæg: 122


Indlægaf Lordkluklatter » 14. feb 2007 09:42

der er co-op i, ved bare ikke om det er på samme konsol eller kun over LIVE.
Det lyder dog rigtig fedt, det med co-op i kane & Lynch. der er f.eks. rigtig lækre detaljer som at den person som spiller ham den meget sindsyge ( kan ikke lige huske hvem ) lige pludselig ser folk som ikke er der. Det vil sige at det kun er på hans skærm der står nogen mennesker, mens der på den anden spillers skærm ikke er nogen. ( hvis i forstår? ) Det sker pga. hans meget sindsyge tilstand, så han derfor ser syner.. :)
Billede

SUPRA SOCIETATEM NEMO..!
Lordkluklatter
Niveau 6
 
Indlæg: 1597


Indlægaf TobiasK » 14. feb 2007 09:44

Det lyder for vildt.
TobiasK
Niveau 2
 
Indlæg: 122


Indlægaf TobiasK » 14. feb 2007 09:45

men er der nolge der ved hvornår det udkommer???
TobiasK
Niveau 2
 
Indlæg: 122


Indlægaf HunkyDory » 14. feb 2007 09:45

Hvor er det fedt. Det lyder ligefrem genialt. :)

Hehe, bare dét for mig til at glæde mig til spillet.

Jeg tror ikke at der er nogen udgivelsesdato på spillet endnu, men jeg tror ikke vi skal vente i mere end 3-4 måneder eller sådan, på at det kommer. Jeg syntes det virker som om at det stort set er færdigt.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Lordkluklatter » 14. feb 2007 09:46

dog var jeg meget utilfreds / skuffet over AI`en i spillet udfra hvad jeg har set af in-game. den virkede mildest talt ikke særlig klog/god..
Billede

SUPRA SOCIETATEM NEMO..!
Lordkluklatter
Niveau 6
 
Indlæg: 1597


Indlægaf TobiasK » 14. feb 2007 09:46

ja det er rigtigt det lyder så fedt at bare den sætning gør man glæder sig. Skriv lige hvis i finde den dato det udkommer.
TobiasK
Niveau 2
 
Indlæg: 122


Indlægaf Vinterbird » 14. feb 2007 10:07

Kane & Lynch har co-op. Splitscreen only, ingen online. Multiplayer vil have online.

Hvis du tjekker vores preview - http://www.console.dk/preview/458/Kane- ... d-Men.html

Så vil du finde ud af at Kane & Lynch kommer i slutningen af 2007.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf HunkyDory » 14. feb 2007 10:11

Nice med MP. Det troede jeg egentligt ikke der ville være. Lidt ærgerligt med Splitscreen only i singleplayer co-op, men det overlever man vel nok.

Det vidst meget godt at det først kommer i slutningen af 07, for fra maj måned og resten af året skal der spilles Mass Effect. :)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Vinterbird » 14. feb 2007 10:12

Hanniste skrev:Nice med MP. Det troede jeg egentligt ikke der ville være. Lidt ærgerligt med Splitscreen only i singleplayer co-op, men det overlever man vel nok.

Det vidst meget godt at det først kommer i slutningen af 07, for fra maj måned og resten af året skal der spilles Mass Effect. :)


I løbet af ugen har vi forhåbentlig også det video interview jeg lavede med en fra IOI oppe på siden, og han snakker lidt om inspirationen bag spillet, de nye gameplay funktioner, og så snakker han meget kort om multiplayer.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Drinker » 26. feb 2007 14:32

Ser jo noget godt ud!
Det skal jeg sateme have, når det udkommer..
Drinker
Niveau 0
 
Indlæg: 7



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron