Xboxlife forum

FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf Morten Skou » 29. dec 2016 13:11

YCSMS skrev:^^
Desværre ikke. So far kan jeg stadig kun se en regel, der er lavet på baggrund af en bruger der skriver, at det fucker gameplayet op. Ingen begrundelse om hvordan det fucker det op. Jeg mangler derfor et klart svar på, hvad er det reglen beskytter imod?

For mig er custom tactics det sammen som formationsændring. Vi har alle hver vores måde at spille på, hvorfor vi selvfølgelig vælger den formation og tactics, der passer bedst til dette. Der er intet unfair ved dette, og så er vi tilbage til, hvad er det reglen beskytter imod?


Jeg tænker, at en eventuel debat om det måske bare skal tages i en anden tråd, så det ikke støjer mere end højest nødvendigt for turneringen og dem som deltager i den. Reglerne er jo fastsat og folk er i gang med at spille - men måske det er en god ide at snakke om det, så man kan overveje at rette reglerne til næste gang.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf TigerJax007 » 29. dec 2016 13:11

Skal vi ikke bare lukke diskussionsklubben for nu. Turneringsstrukturen er meldt ud. Vi kan genåbne diskussionen op til næste turnering.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+3

Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf Benja190782 » 29. dec 2016 13:12

@YCSMS:

Med al respekt, (fordi jeg ved hvor meget netop du går op i FIFA) hvordan i al verden kan du så stille spørgsmålstegn ved mit råd omkring Custom Tactics???

Du ved da efter utallige online kampe hvor meget det er med til, at ødelægge spillet på banen, når folk misbruger CT og stiller 4-backkæden ned ved feltet og resten af holdet pænt over midten af banen.

Jeg ved godt at ”Park the Bus” stadig er muligt ingame, men her snakker vi et misbrug, som splitter kæderne af, med det formål at kunne angribe med 6 mand og stadig have en ”park the bus” bagkæde.

Det er jeg ikke i tvivl om at du kender til, så meget som det er brugt online.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf YCSMS » 29. dec 2016 13:14

Jeg er helt enig med jer. Det var også derfor jeg skrev, at jeg kunne tænke mig svar efter tuneringen var færdig. Nu kastede Bullet så bolden tilbage.

GG everyone.


Benja, smid lige indlægget i Fifa-tråden :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf betterjoker » 29. dec 2016 13:25

Nu har jeg sidde og læst tråden igennem om omkring max 85 rating. Men hvor slår man det til henne i indstillinger. Jeg er klar til at tage mine kampe i aften efter kl 20 eller i morgen efter kl 13
betterjoker
Niveau 1
 
Indlæg: 74


Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf TigerJax007 » 29. dec 2016 13:30

betterjoker skrev:Nu har jeg sidde og læst tråden igennem om omkring max 85 rating. Men hvor slår man det til henne i indstillinger. Jeg er klar til at tage mine kampe i aften efter kl 20 eller i morgen efter kl 13


Det gør man når man starter kampen op. Lige inden man inviterer sin modstander
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+1

Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf Haugboelle » 29. dec 2016 13:34

Kan spille mine kampe efter kl 20 idag når ungerne er i seng :-)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf skovbo » 29. dec 2016 13:38

betterjoker skrev:Nu har jeg sidde og læst tråden igennem om omkring max 85 rating. Men hvor slår man det til henne i indstillinger. Jeg er klar til at tage mine kampe i aften efter kl 20 eller i morgen efter kl 13


Vi kan tage vores kampe kl 23 i dag?
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf betterjoker » 29. dec 2016 13:38

TigerJax007 skrev:
betterjoker skrev:Nu har jeg sidde og læst tråden igennem om omkring max 85 rating. Men hvor slår man det til henne i indstillinger. Jeg er klar til at tage mine kampe i aften efter kl 20 eller i morgen efter kl 13


Det gør man når man starter kampen op. Lige inden man inviterer sin modstander

Super mange tak
betterjoker
Niveau 1
 
Indlæg: 74


Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf skovbo » 29. dec 2016 14:00

Flere kampe afviklet i gruppe 1:

Skovbo - Dasiima 4-1
Dasiima - Skovbo 0-1
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226

+1

Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf BulletEyeDk » 29. dec 2016 14:04

Grundet 5 hold i den ene pulje sidder vi med en udfordring mht. de 2 bedste 3'ere...

Har opdateret første post med dette:
NB. vi kommer til at lave en rettelse til hvem der går videre fra de enkelte grupper, de 2 bedste hold fra alle puljer er automatisk videre, dog har vi en pulje med 5, der unægtelig vil have en fordel i flere spillede kampe, så en 3. plads her vil formentlig tælle mere pointmæssigt end i en gruppe med 4 hold.

Kom gerne med indspark til hvordan vi lige løser det...

Alternativet er, at vi i gruppen med 5 hold laver en beregning:

Slutpoint divideres med 8, hvorved snit pr. kamp findes, herefter ganges med 6 for at finde samme niveau for grupper med 4 hold, der spiller 6 kampe totalt, kan det gå ?

Hvis vi ender i et scenarie hvor det skal afgøres mellem 2 hold der har lige mange point, så ved jeg ikke om samme formel kan gå med målscoren?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf PabstDjorup » 29. dec 2016 14:25

Indberetning af resultat:

PabstDjorup - COYB86 4-0
COYB86 - PabstDjorup 1-3
PabstDjorup
Niveau 0
 
Indlæg: 15

+2

Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf TigerJax007 » 29. dec 2016 14:30

Så blev Gruppe B også sparket i gang:

TigerJax007 v AliBabah91: 1-1
AliBabah91 v TigerJax007: 1-1

2 kampe, hvor Liverpool viste en solid defensiv og lykkedes med et par effektive kontraangreb imod et meget chanceskabende Manchester United mandskab.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+2

Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf TheTakenKing123 » 29. dec 2016 14:32

Jeg er klar på nogle kampe idag, så i kan bare skrive til mig, gamertag COYB86
TheTakenKing123
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Slagelse


Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf TigerJax007 » 29. dec 2016 14:33

BulletEyeDk skrev:Grundet 5 hold i den ene pulje sidder vi med en udfordring mht. de 2 bedste 3'ere...

Har opdateret første post med dette:
NB. vi kommer til at lave en rettelse til hvem der går videre fra de enkelte grupper, de 2 bedste hold fra alle puljer er automatisk videre, dog har vi en pulje med 5, der unægtelig vil have en fordel i flere spillede kampe, så en 3. plads her vil formentlig tælle mere pointmæssigt end i en gruppe med 4 hold.

Kom gerne med indspark til hvordan vi lige løser det...

Alternativet er, at vi i gruppen med 5 hold laver en beregning:

Slutpoint divideres med 8, hvorved snit pr. kamp findes, herefter ganges med 6 for at finde samme niveau for grupper med 4 hold, der spiller 6 kampe totalt, kan det gå ?

Hvis vi ender i et scenarie hvor det skal afgøres mellem 2 hold der har lige mange point, så ved jeg ikke om samme formel kan gå med målscoren?


Jeg synes det er en fin løsning og umiddelbart den mest optimale. Gennemsnitlige point pr. kamp er eneste sammenlignelige grundlag.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron