Xboxlife forum

Halo 4 - 2v2 turnering

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

2v2 Turnering

Ja
16
73%
Nej
6
27%
 
Afgivne stemmer : 22

Re: Halo 4 - 4v4 tunering

Indlægaf Luzioz » 15. maj 2013 15:06

NimaAKaJoJo skrev:
Luzioz skrev:Team Plastic Division ER med. Hvis de andre har spillet xD ^^


Jeres team, hvem består det af? :)


Nu er vi 4 :)
Luzioz
Nielsen94
ultimatebailer
iiMSchulerDK

Så må vi håbe den bliver til noget :)
Luzioz
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Halo 4 - 4v4 tunering

Indlægaf NimaAKaJoJo » 15. maj 2013 22:57

Perfekt, nu har vi to fulde hold og tre spillere der er klar på at deltage. :)
Lad os lige få nogle flere på banen, så vi i det mindste har 4 hold!
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Halo 4 - 4v4 tunering

Indlægaf I.C.Weiner » 16. maj 2013 12:17

Vi stiller med et hold på fire mand - men er ikke helt sikker på hvem der stille op for os endnu - jeg gør i hvert fald
I.C.Weiner
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Re: Halo 4 - 4v4 tunering

Indlægaf Spankey103 » 16. maj 2013 14:16

Lyder godt :-) Vi nærmer os en realistisk mængde af spillere snart.
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Halo 4 - 4v4 tunering

Indlægaf Luzioz » 16. maj 2013 14:47

Der må være flere der ude. Hvem har ikke halo 4 til Xbox :)
Luzioz
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Halo 4 - 4v4 tunering

Indlægaf Killerder » 16. maj 2013 18:40

Ellers kan vi altid starte med FFA i Halo 4??
Killerder
Niveau 4
 
Indlæg: 374


Re: Halo 4 - 4v4 tunering

Indlægaf Spankey103 » 16. maj 2013 18:46

Killerder skrev:Ellers kan vi altid starte med FFA i Halo 4??


Den var også i mine tanker, hvis vi nu ikke kan stille helt så mange hold :-)
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Halo 4 - 4v4 tunering

Indlægaf zennarion » 16. maj 2013 20:30

I.C.Weiner skrev:Vi stiller med et hold på fire mand - men er ikke helt sikker på hvem der stille op for os endnu - jeg gør i hvert fald

Jeg spiller med I.C.Weiner/ M3dk1d
Billede
zennarion
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Halo 4 - 4v4 tunering

Indlægaf NimaAKaJoJo » 16. maj 2013 22:42

Umiddelbart lyder en FFA tunering som en rigtig god idé. Vi er ind til videre, 14 spillere..
Hvis vi kan få 2 spillere mere, laver vi 4 grupper af 4 spillere, top 2 i hver gruppe går videre til 2. runde. Vinderne af runde 2 (Top 2 igen), går til finalen.
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Halo 4 - 4v4 tunering

Indlægaf I.C.Weiner » 17. maj 2013 09:04

Eller vi kan spille doubles hvis det er - så kan vi stille med 2x2 eller MÅSKE 3x2 spillere.
Forslag til gamemode - oddball :D
I.C.Weiner
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Re: Halo 4 - 4v4 tunering

Indlægaf I.C.Weiner » 17. maj 2013 09:12

btw. jeg ved ikke om vi stiller op hvis det er FFA - har ikke den store interesse i FFA
I.C.Weiner
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Re: Halo 4 - 4v4 tunering

Indlægaf iiMSchulerDK » 17. maj 2013 09:16

Efter som vi er blevet en henholdvis stor gruppe, og vi er meget enige om vi er nok til at gennemfør en form for turnering (FFA, CTF eller hvad der nu passer til mængden af deltagende), så er det vel snart på tide vi får en afstemning på HVAD gamemode det bliver og en dato, så folk kan planlægge tiden til at kunne stille op :)
Evt. kan vi få en tilmeldings-nyhed op på forsiden ELLER bare en tråd for sig selv, så der kan dannes et overblik og vi kan få udarbejdet et regelsæt (hvis der er interesse for, der skal være special udarbejdet regelsæt for netop xboxlife turneringen). :)
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Halo 4 - 4v4 tunering

Indlægaf iiMSchulerDK » 17. maj 2013 09:21

I.C.Weiner skrev:btw. jeg ved ikke om vi stiller op hvis det er FFA - har ikke den store interesse i FFA

Ja se, det er så her det kan gå galt, hvis resten af de halo-interesseret har omtrent samme holdning (ikke fordi det er en forkert holdning) men hvis det er tilfældet der ikke er nok til en 4v4 eller 2v2, osv. så bliver vi nød til at gi os lidt og tag en for holdet og sige:

"okay, FFA er godt nok ikke lige det vi brænder for, men hvis vi ønsker at se en 4v4 i den nærmeste fremtid, så bliver vi nød til at lægge småt ud, med en FFA (evt. få det streamet og en nyhed op på forsiden) for på den måde at få skabt mere opmærksomhed der får folk til at deltage ;)

Prøv at se mig. Har spillet halo 1,2 og Reach rigtigt meget og har formået at låne Halo 4, så jeg kan støtte jeres projekt i håb om det bliver større i fremtiden :)
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Halo 4 - 4v4 tunering

Indlægaf NimaAKaJoJo » 17. maj 2013 23:13

I.C.Weiner skrev:btw. jeg ved ikke om vi stiller op hvis det er FFA - har ikke den store interesse i FFA


Jorv, FFA er da også sjovt, så får man virkelig lov til at vise skills, kampene kan blive rigtig intense og ellers bare skide skægt. :) Det vil være rigtig ærgerligt hvis i hopper fra, vi er kun 2 spillere fra at kunne arrangere turneringen. Dermed sagt, har jeg skrevet til en kammerat, om han er frisk, så måske er vi kun 1 spiller fra. :)

Hvad siger i til det?
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Halo 4 - 4v4 tunering

Indlægaf zennarion » 18. maj 2013 20:43

NimaAKaJoJo skrev:
I.C.Weiner skrev:btw. jeg ved ikke om vi stiller op hvis det er FFA - har ikke den store interesse i FFA


Jorv, FFA er da også sjovt, så får man virkelig lov til at vise skills, kampene kan blive rigtig intense og ellers bare skide skægt. :) Det vil være rigtig ærgerligt hvis i hopper fra, vi er kun 2 spillere fra at kunne arrangere turneringen. Dermed sagt, har jeg skrevet til en kammerat, om han er frisk, så måske er vi kun 1 spiller fra. :)

Hvad siger i til det?

Jeg vil give Weiner ret, jeg er heller ikke så meget til FFA.. Er frisk på mere eller mindre alle andre gametypes, men swat er ikke lige mig.
Billede
zennarion
Niveau 0
 
Indlæg: 7


ForegåendeNæste

Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster