Xboxlife forum

Black Ops 2 FFA Regelsæt

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

Re: Black Ops 2 FFA Regelsæt

Indlægaf Morten Skou » 22. jan 2013 21:09

Jeg synes bare at det er NU vi har chancen for at lave nogle regler som VI synes er som de skal være. Vi kunne også sagtens bare tage MLG eller Decerto som vi hidtil har gjort, men det kunne være sjovt at tilrette dem så de hører til herinde.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Black Ops 2 FFA Regelsæt

Indlægaf JohnH » 22. jan 2013 21:14

Undskyld mit sprogbrug, men f*ck alle de regler .... troede det var et spil for sjov, regnede med at have nogle sjove hyggekampe, ikke en halv-profturnering, det ender jo med at det bliver en ren knivkamp, nu når alle har fået sagt deres ønsker, jeg er hoppet fra, du må godt fjerne mig fra listen.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Black Ops 2 FFA Regelsæt

Indlægaf Morten Skou » 22. jan 2013 21:17

Jeg tror såmend ikke at det ender med knivkamp... lige nu handler det bare om at folk kan kaste deres ideer ind, så det kan blive så godt som muligt. Jeg fjerner dig bare fra listen JOHNHJ.

Men ja, ideen med turneringen er da at det skal være sjovt - men også at det ikke skal være tilfældigheder der afgør hvem der vinder. Sådan har turneringer altid været herinde på xboxlife. Typisk har vi kørt med MLG eller Decerto reglerne, og det er da mit indtryk at alle - uanset niveau - har haft nogle sjove oplevelser i vores turneringer.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Black Ops 2 FFA Regelsæt

Indlægaf daniel » 22. jan 2013 21:28

Hvad er det for en chat?
daniel
Niveau 3
 
Indlæg: 205
By: Paradise


Re: Black Ops 2 FFA Regelsæt

Indlægaf Luzioz » 22. jan 2013 21:53

iiMSchulerDK skrev:Syntes selv at Shotguns ikke hører hjemme i sådan en turnering :) Det er alt for let at løbe rundt med en Remington og hip-fire hist og pist...



Jeg kunne ikke være mere enig :)
Luzioz
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Black Ops 2 FFA Regelsæt

Indlægaf carlmlr » 22. jan 2013 22:55

Luzioz skrev:
iiMSchulerDK skrev:Syntes selv at Shotguns ikke hører hjemme i sådan en turnering :) Det er alt for let at løbe rundt med en Remington og hip-fire hist og pist...



Jeg kunne ikke være mere enig :)

+1

Men ban SMR og Fal med selectfire, specielt FAL er alt for OP
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Re: Black Ops 2 FFA Regelsæt

Indlægaf Major Oblivious » 23. jan 2013 09:08

Måske skulle der laves en afstemning på hvilke våben, scorestreaks, perks, lethals osv. Så kan man jo få et billede af, hvad folk ønsker med i turneringen og ikke - tænker at denne tråd hurtigt vil vokse til noget halv uoverskueligt.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Black Ops 2 FFA Regelsæt

Indlægaf Morten Skou » 23. jan 2013 09:11

Jeg synes ikke umiddelbart at det giver nogen mening at lave en afstemning... der er meget få deltagere i debatten, så billedet vil ikke være særligt tydeligt tror jeg?

Jeg bruger bare tråden som input til regelsættet og på et tidspunkt bliver der så taget en beslutning om hvad vi afprøver på lørdag. :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Black Ops 2 FFA Regelsæt

Indlægaf BrainierGiraffe » 23. jan 2013 10:09

Jeg syntes ikke i burde banne snipers, da de er lette at gennemskue. Shotguns derimod, syntes jeg i burde banned remmington og KSG. Resten kan være ligemeget, da det kræver skills at bruge en shotgun mod eventuelle SMG's. I burde banne killstreaks, da det så er ren gunskills, og ikke folk der er god til at campe der vinder :)

- Bare forslag. :)
XBL: Westenful
YT: Westenful
__________________

Billede
BrainierGiraffe
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: Black Ops 2 FFA Regelsæt

Indlægaf Major Oblivious » 23. jan 2013 10:34

Morten Skou skrev:Jeg synes ikke umiddelbart at det giver nogen mening at lave en afstemning... der er meget få deltagere i debatten, så billedet vil ikke være særligt tydeligt tror jeg?

Jeg bruger bare tråden som input til regelsættet og på et tidspunkt bliver der så taget en beslutning om hvad vi afprøver på lørdag. :)


Det tror jeg er sandt.. Men husk at mind hosten om at den lobby der laves er invite only - ellers kan der bruges meget tid på "randoms" som hopper ind og ud fordi de kan se deres LIVE-venner sidder og spiller Blops 2, men ikke klar over at de deltager i en LIVE-turnering.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Black Ops 2 FFA Regelsæt

Indlægaf DangerSniper DK » 23. jan 2013 10:53

Gode Regler.
Men hvis i vil forhindre camping kan i skifte fra FFA til HarpointFFA. Altsaa ingen teams bare FFA hvor det handler om at indtage Hardpointen. Jeg mener at det er muligt!
DangerSniper DK
Niveau 3
 
Indlæg: 246


Re: Black Ops 2 FFA Regelsæt

Indlægaf jonas12 » 23. jan 2013 12:13

DangerSniper DK skrev:Gode Regler.
Men hvis i vil forhindre camping kan i skifte fra FFA til HarpointFFA. Altsaa ingen teams bare FFA hvor det handler om at indtage Hardpointen. Jeg mener at det er muligt!


set fra mit syn lyder det rigtig fedt, især når shock charges, C4, bouncing bettys og claymores ikke er tilladt :)
Billede
jonas12
Niveau 5
 
Indlæg: 863
By: Kolding


Re: Black Ops 2 FFA Regelsæt

Indlægaf Killerder » 23. jan 2013 12:56

6) Hosten sender invites ud til de spillere som er med i dennes gruppe, svares der ikke på en invite / friendrequest indenfor rimelig tid, så bliver det set på som udeblivelse, hvilket også betyder at man ikke kan deltage i de næste 2 turneringer på Xboxlife.


Jeg troede, at man blev udvist fra alle fremtidige turneringer hvis man ikke dukker op til turneringen man har tilmeldt sig til.. Men her står der kun 2? Gælder det så kun Black Ops 2 FFA turneringer el. alle slags?



jonas12 skrev:
DangerSniper DK skrev:Gode Regler.
Men hvis i vil forhindre camping kan i skifte fra FFA til HarpointFFA. Altsaa ingen teams bare FFA hvor det handler om at indtage Hardpointen. Jeg mener at det er muligt!


set fra mit syn lyder det rigtig fedt, især når shock charges, C4, bouncing bettys og claymores ikke er tilladt :)



Kan godt være, at det er værd at overveje. :P
Killerder
Niveau 4
 
Indlæg: 374


Re: Black Ops 2 FFA Regelsæt

Indlægaf IkkNico » 23. jan 2013 13:25

DangerSniper DK skrev:Gode Regler.
Men hvis i vil forhindre camping kan i skifte fra FFA til HarpointFFA. Altsaa ingen teams bare FFA hvor det handler om at indtage Hardpointen. Jeg mener at det er muligt!

Folk må vel spille som de vil, eller?
Dette gælder vel også camping?

Synes godt nok også der er mange regler for setup, og nu skal gametype også bruges til at "fremtvinge" ønsket spillestil. Liogesom John troede jeg også dette var en hygge turnering og for sjov, men må indrømme, at det umiddelbart ikke ser særligt "for sjov" ud eller ligner en omgang hygge.

Men hvad blander jeg mig også for, jeg er jo ikke engang tilmeldt ;)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 2 FFA Regelsæt

Indlægaf EagleConcept » 23. jan 2013 13:40

Det som jeg mener uden at pille for meget væk:
Smid Sniper og Shotgun væk og lad være med at bruge Scorestreaks.

Det ville være fair for alle.
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


ForegåendeNæste

Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron