Xboxlife forum

Black Ops 2 FFA Regelsæt

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

Re: Black Ops 2 FFA Regelsæt

Indlægaf Killerder » 23. jan 2013 14:31

Og kan Hijacked ikke blevet tilføjet til "map listen"? S:

+ Scorestreaks er fint nok med Lock on launchers only.. Ellers kan man bruge Black Hat PDA? ;D

Og jeg går ud fra, at alle primary våben må så være tilladt?_?
Killerder
Niveau 4
 
Indlæg: 374


Re: Black Ops 2 FFA Regelsæt

Indlægaf nielsen94 » 23. jan 2013 15:23

Jeg synes ikke hijacked skal blive tilføjet til map rotation.
Da der typisk bare er en der ender med at stå og suge kills til sig i den ene ende af banen. Samt at spawn killing er et stort problem i FFA på Hijacked.
nielsen94
Niveau 2
 
Indlæg: 164
By: Kolding


Re: Black Ops 2 FFA Regelsæt

Indlægaf Morten Skou » 23. jan 2013 19:16

Planen med vores nye Black Ops 2 turneringer var ikke at de var "for sjov", det er ikke små hygge turneringer hvor folk kan hoppe ind og ud som det passer dem - der er præmier med, altså spiller folk for at vinde. Den første turnering er en trial for hvordan de efterfølgende turneringer skal køre.

Men selvfølgelig skal det være sjovt at deltage, og det ved jeg da også at folk tidligere har synes, det er vel derfor folk spiller til at starte med. Vi har som sagt ALTID kørt turneringerne efter enten MLG eller Decerto reglerne, så ingen ændringer der - og folk med alle niveauer har kunne deltage.

Jeg vil da ikke udelukke at vi kan lave nogle "hygge" turneringer i fremtiden, hvor man bare kan hoppe på vognen og spille med så længe man har lyst. Men det er ikke der fokus er lige med dem her.

I øvrigt synes jeg at det er lidt ærgeligt, at man pludselig melder fra bare fordi der nu er nogle regler som man måske ikke har prøvet før. Hvem ved, måske kunne det blive pisse sjovt alligevel - det tror jeg at det bliver :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Black Ops 2 FFA Regelsæt

Indlægaf Octon » 23. jan 2013 20:06

Lige et spørgsmål: hvorfor egentlig ikke tillade alle våben og lethals? Jeg mener, de er jo med i spillet og personligt mener jeg at ens performance afhænger af den enkelte spiller og ikke udstyret...
Octon
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Black Ops 2 FFA Regelsæt

Indlægaf jonas12 » 23. jan 2013 20:37

Octon skrev:Lige et spørgsmål: hvorfor egentlig ikke tillade alle våben og lethals? Jeg mener, de er jo med i spillet og personligt mener jeg at ens performance afhænger af den enkelte spiller og ikke udstyret...


Du mod siger lidt dig selv der ;) så burde det heller ikke påvirke spilleren at de ikke er med i følge din teori ;)
Billede
jonas12
Niveau 5
 
Indlæg: 863
By: Kolding


Re: Black Ops 2 FFA Regelsæt

Indlægaf Octon » 23. jan 2013 20:42

Fair nok, men hvorfor ikke lade alt være tilgængeligt?
Octon
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Black Ops 2 FFA Regelsæt

Indlægaf daniel » 23. jan 2013 21:06

Skal man have headset?
daniel
Niveau 3
 
Indlæg: 205
By: Paradise


Re: Black Ops 2 FFA Regelsæt

Indlægaf BrainierGiraffe » 24. jan 2013 08:49

carlmlr skrev:
Luzioz skrev:
iiMSchulerDK skrev:Syntes selv at Shotguns ikke hører hjemme i sådan en turnering :) Det er alt for let at løbe rundt med en Remington og hip-fire hist og pist...



Jeg kunne ikke være mere enig :)

+1

Men ban SMR og Fal med selectfire, specielt FAL er alt for OP


Den er god, men på ingen måde OP. Hvis du har en SMG og kan komme tæt nok på, kan du let smadre folk. Dog kan du jo bare selv bruge den? :)

- Syntes ikke i burde banne så mange ting, udover KSG og remmington, da det bare tager det sjove væk fra turneringen.
XBL: Westenful
YT: Westenful
__________________

Billede
BrainierGiraffe
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: Black Ops 2 FFA Regelsæt

Indlægaf BrainierGiraffe » 24. jan 2013 08:50

Octon skrev:Fair nok, men hvorfor ikke lade alt være tilgængeligt?


Fordi ting som bouncing betty, får folk til at lægge den et sted, og så bare campe. Det er overhovedet ikke sjovt.
XBL: Westenful
YT: Westenful
__________________

Billede
BrainierGiraffe
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: Black Ops 2 FFA Regelsæt

Indlægaf Octon » 24. jan 2013 08:53

Men hvis det er den måde folk gerne vil spille det på... Det handler jo om at vinde
Octon
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Black Ops 2 FFA Regelsæt

Indlægaf iiMSchulerDK » 24. jan 2013 09:58

Jeg tror folk ikke syntes det er specielt sjovt hvis jeg fx tog brug af Fal full auto, secondary remington, 2 Bouncy Betty ,schockcharge og så finder jeg mig et område hvor jeg planter min sentry gun og Guardian. Hvis jeg gik hen og vandt en runde med det setup, så tror jeg ikke en fis på folk vil sige tillykke, men nærmere "fu*k hvor det du bare klam! Ingen skills! Fu*k en lorte kamp" det er derfor man sætter et par regler op, for at det skal blive en sjov oplevelse for alle! :D Så jeg forstår virkelig ikke hvorfor folk melder sig ud fordi 2 Assult rifle med select fire, 2 shotguns, og nogen kill streaks bliver Banned. Jeg syntes de er ærgeligt folk ikke ligesom siger "okay, de er ikke lige sådan jeg plejer at game FFA, men Morten Skou prøver at gøre det her til større turneringer i fremtiden, så jeg vil gi det en chance og støtte ham" hvorfor kan folk ikke tænke sådan?

Beskeden er skrevet på telefon...
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Black Ops 2 FFA Regelsæt

Indlægaf iiMSchulerDK » 24. jan 2013 10:01

Octon skrev:Men hvis det er den måde folk gerne vil spille det på... Det handler jo om at vinde

Og fordi du netop skriver "det handler om at vinde" så må du jo gå ind for det er helt okay at sætte sig et hjørne med ens herlige og vidunderlige remington... Tro mig, ja det er sjovt at gøre det imod andre, men det er også på samtid noget så frusterende at blivet nakket af sådan en type ;)
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Black Ops 2 FFA Regelsæt

Indlægaf Octon » 24. jan 2013 10:44

Tænker bare at hvis det er med i spillet så skulle man have lov til at bruge det. Mht at bruge FAL eller sidde i et hjørne med en remington.. Tja det er en del af spillet. Undrer mig bare over restriktionerne på spillestil.
Octon
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Black Ops 2 FFA Regelsæt

Indlægaf jonas12 » 24. jan 2013 10:58

Octon skrev:Tænker bare at hvis det er med i spillet så skulle man have lov til at bruge det. Mht at bruge FAL eller sidde i et hjørne med en remington.. Tja det er en del af spillet. Undrer mig bare over restriktionerne på spillestil.


Sådan kan du jo sige om alle forme for sport. F.eks. I fodbold er der også ristriktioner på spillestil f.eks Off side og og på hvordan og hvorledes du må tackle din modstander. Selvom du har en bold mellem fødderne ville du jo stadig være muligt at tromle spilleren over hvilket ikke er fair. Sådan er der restriktioner i alle sports grene. Og det gælder også Esports.

Skrevet på mobil :)
Senest rettet af jonas12 24. jan 2013 10:59, rettet i alt 1 gang.
Billede
jonas12
Niveau 5
 
Indlæg: 863
By: Kolding


Re: Black Ops 2 FFA Regelsæt

Indlægaf Morten Skou » 24. jan 2013 10:58

Det handler jo om at balancere gameplayet i turneringer, så det bliver mere "fair" og det ikke er tilfældigheder der afgør hvem der vinder. Det er jo derfor MLG og Decerto har lavet særlige regler der netop tager højde for alt for mange tilfældigheder (tag eksempelvis at man får en Swarm i en Carepackage = så har man nærmest vundet kampen).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron