Xboxlife forum

Independent Cup (MW3)

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

Independent Cup (MW3)

Indlægaf lucky ba » 5. aug 2012 15:47

Hey Allesammen

Tilmeldingerne er nu åbent for Independent Cup, I kan se mere på dette link http://www.facebook.com/groups/298837173548807/ hvis i ikke er medlem af gruppen så send en anmodning og jeg vil acceptere den snarest muligt :) Evt. spørgsmål kan stilles her i tråden eller i en PB til mig :)
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Independent Cup (MW3)

Indlægaf TerrificFalcon » 5. aug 2012 16:48

Nu hvor FiskRmand ikke længere betaler for gildet, hvordan får I så præmier? Eller er det bare hyggeturneringer?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Independent Cup (MW3)

Indlægaf DrGetHigh DK » 5. aug 2012 17:25

Lukas punger ud af egen lomme!! 10.000 kr i præmier har han lovet :D
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Independent Cup (MW3)

Indlægaf TerrificFalcon » 5. aug 2012 17:31

Så I går stadigvæk ikke over til at tage fx 50kr per deltager, dvs. 200kr per hold, for at være med, som så kan gå til en samlet præmiepulje? I frygter måske (for det gør jeg), at communitiet falder fra hinanden, hvis systemet kommer til at køre på brugerbetaling, i stedet for at en enkeltperson trækker læsset?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Independent Cup (MW3)

Indlægaf lucky ba » 5. aug 2012 21:20

haha du sød nok Vulture, men nej turneringen er uden præmie og grunden til at turneringerne bliver ved med at køre videre er ikke fordi der er præmier... det er fordi folk er så ivrige efter at blive nr. 1 i Danmark når nu der har været så meget hetz mellem de individuelle klaner :)
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Independent Cup (MW3)

Indlægaf DrGetHigh DK » 5. aug 2012 21:34

TerrificFalcon skrev:Så I går stadigvæk ikke over til at tage fx 50kr per deltager, dvs. 200kr per hold, for at være med, som så kan gå til en samlet præmiepulje? I frygter måske (for det gør jeg), at communitiet falder fra hinanden, hvis systemet kommer til at køre på brugerbetaling, i stedet for at en enkeltperson trækker læsset?


Tror ikke de "dårlige hold" ville gå med til at betale noget når de stortset er sikre på ikke at vinde noget.. Derfor vil det ikke være muligt tror jeg. Nu er det heller ikke en enkelt person, der har betalt for præmier - alle de tidligere præmier var sponsorerede.. :)
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Independent Cup (MW3)

Indlægaf lucky ba » 5. aug 2012 21:43

DrGetHigh DK skrev:
TerrificFalcon skrev:Så I går stadigvæk ikke over til at tage fx 50kr per deltager, dvs. 200kr per hold, for at være med, som så kan gå til en samlet præmiepulje? I frygter måske (for det gør jeg), at communitiet falder fra hinanden, hvis systemet kommer til at køre på brugerbetaling, i stedet for at en enkeltperson trækker læsset?


Tror ikke de "dårlige hold" ville gå med til at betale noget når de stortset er sikre på ikke at vinde noget.. Derfor vil det ikke være muligt tror jeg. Nu er det heller ikke en enkelt person, der har betalt for præmier - alle de tidligere præmier var sponsorerede.. :)

Jeg har tit undret mig over hvordan FiskRmand skaffede sponsorat uden overhoved at nævne hvem der havde sponsoreret præmierne... det virker som en lidt dårlig handel for sponsorens side i mine øjne ;)
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Independent Cup (MW3)

Indlægaf lucky ba » 28. aug 2012 14:21

Så bliver turneringen skudt igang på lørdag, pt. er der 9 tilmeldte klaner til at kæmpe om førstepladsen så hvis du er frisk og har sat dig ind i Decerto regelsættet så kom frisk, seneste tilmelding Onsdag kl. 22
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541



Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron