Xboxlife forum

Battlefield 3 officiel tunering

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

Re: Battlefield 3 officiel tunering

Indlægaf Elgaard » 26. okt 2011 23:59

iFroxy x skrev:Ja det er jo så rigtig nok men gider bruger skam ikke mindre tid på Bf3 af den grund :mrgreen:
Men det kommer an på om du tager den inden for militæret eller noget andet ;)


Du kan ikke bare satse på at komme ind på flyvevåbnets pilotuddannelse. De har kun brug for meget få, og tager kun ind når de mangler... så chancen for at komme ind der er minimal. Sidst jeg kiggede, tog de slet ikke folk ind på uddannelsen.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Battlefield 3 officiel tunering

Indlægaf iFroxy x » 27. okt 2011 06:08

Elgaard skrev:
iFroxy x skrev:Ja det er jo så rigtig nok men gider bruger skam ikke mindre tid på Bf3 af den grund :mrgreen:
Men det kommer an på om du tager den inden for militæret eller noget andet ;)


Du kan ikke bare satse på at komme ind på flyvevåbnets pilotuddannelse. De har kun brug for meget få, og tager kun ind når de mangler... så chancen for at komme ind der er minimal. Sidst jeg kiggede, tog de slet ikke folk ind på uddannelsen.

Nej det er rigtig nok men chancen er der (;-
det kan også være at man kan komme ind hos et andet firma.. eller sådan noget ;)
iFroxy x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Re: Battlefield 3 officiel tunering

Indlægaf Elgaard » 27. okt 2011 14:21

iFroxy x skrev:Nej det er rigtig nok men chancen er der (;-


Reelt set, nej. Pt. er der som sagt lukket for ansøgere på uddannelsen, og så vidt jeg er orienteret, så er forsvaret ved at skruge ned for antallet af fly. Altså vil der være brug for færre piloter i forsvaret i fremtiden.

Har du desuden checket deres optagelseskrav for uddanelsen? De er meget strenge, der er en god chance for at du slet ikke opfylder dem.

iFroxy x skrev:det kan også være at man kan komme ind hos et andet firma.. eller sådan noget ;)


Heller ikke, nej... sådan fungerer det ikke. Man kommer ikke i lære som pilot, du skal tage uddannelsen først, og du får heller ikke nogen til at betale den for dig. Tag at kigge lidt på nettet om uddannelsen, læs om det hos de forskellige flyveskoler i landet, læs om de krav selskaberne stiller til dig som ny pilot, så får du noget indsigt i hvilke krav der i virkeligheden bliver stillet til dig.

Det lader til at du bare læner dig tilbage og tænker "det kommer nok af sig selv", men det er en ting jeg kan garantere dig for det ikke gør. :)
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Battlefield 3 officiel tunering

Indlægaf bager » 27. okt 2011 15:47

Jeg er også frisk! Har ikke fået anskaffet mig spillet endnu, men da konkurrencen først starter en gang i 2012, skulle det ikke være noget problem. Jeg har spillet BC2 rigtig meget, og jeg betragter da mig selv som en udmærket spiller :)

Edit: Ser ud som om, at man skal være 18 for at deltage. Da jeg desværre kun er 17, må jeg springe over.
Billede
bager
Niveau 4
 
Indlæg: 561


Re: Battlefield 3 officiel tunering

Indlægaf iFroxy x » 27. okt 2011 16:38

Heller ikke, nej... sådan fungerer det ikke. Man kommer ikke i lære som pilot, du skal tage uddannelsen først, og du får heller ikke nogen til at betale den for dig. Tag at kigge lidt på nettet om uddannelsen, læs om det hos de forskellige flyveskoler i landet, læs om de krav selskaberne stiller til dig som ny pilot, så får du noget indsigt i hvilke krav der i virkeligheden bliver stillet til dig.

Det lader til at du bare læner dig tilbage og tænker "det kommer nok af sig selv", men det er en ting jeg kan garantere dig for det ikke gør. :)[/quote]
Okay Sorry Mr Negativ..
Skal jeg sku nok bare ende som skralde mand End of story.
iFroxy x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Re: Battlefield 3 officiel tunering

Indlægaf Competa » 27. okt 2011 16:48

iFroxy x skrev:Heller ikke, nej... sådan fungerer det ikke. Man kommer ikke i lære som pilot, du skal tage uddannelsen først, og du får heller ikke nogen til at betale den for dig. Tag at kigge lidt på nettet om uddannelsen, læs om det hos de forskellige flyveskoler i landet, læs om de krav selskaberne stiller til dig som ny pilot, så får du noget indsigt i hvilke krav der i virkeligheden bliver stillet til dig.

Det lader til at du bare læner dig tilbage og tænker "det kommer nok af sig selv", men det er en ting jeg kan garantere dig for det ikke gør. :)

Okay Sorry Mr Negativ..
Skal jeg sku nok bare ende som skralde mand End of story.


Han er skam ikke negativ, han informere dig bare hvordan virkeligheden er.
Pilot var drømmejobet i 70'rne, men ikke mere. Finanskrisen har heller ikke hjulpet på det, da mange fly selskaber er gået ned og flere erfaren piloter er blevet ledige.

Hvor gammel er du egentlig?

Fordi der er jo en alverdenstid til uddannelsen. Jeg var for eksempel i CAPA for nogle par år tilbage, hvor jeg mødte en på 45 der var igang ked at blive pilot, fordi det var hans drøm.

Prøv at tag et kig på markedet, det ser ikke helt lyst ud. SAS har ikke hyret i rigtig mange år. Hvis jeg var dig, så gør som mig. Find dig et andet job der lyder spændende, få en uddannelse, spar op, oplev livet og så bliv pilot.
Jeg ved ikke om jeg nævnte det før, men jeg skal være betjent til at starte med. Og hvem ved, måske forbliver jeg i den branche. :)
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Battlefield 3 officiel tunering

Indlægaf Prozel » 27. okt 2011 18:43

Competa skrev:Hvor gammel er du egentlig?


Jeg vil skyde på maks 13 år så grimt han skriver
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Battlefield 3 officiel tunering

Indlægaf lucky ba » 27. okt 2011 20:45

iFroxy x skrev:Heller ikke, nej... sådan fungerer det ikke. Man kommer ikke i lære som pilot, du skal tage uddannelsen først, og du får heller ikke nogen til at betale den for dig. Tag at kigge lidt på nettet om uddannelsen, læs om det hos de forskellige flyveskoler i landet, læs om de krav selskaberne stiller til dig som ny pilot, så får du noget indsigt i hvilke krav der i virkeligheden bliver stillet til dig.

Det lader til at du bare læner dig tilbage og tænker "det kommer nok af sig selv", men det er en ting jeg kan garantere dig for det ikke gør. :)

Okay Sorry Mr Negativ..
Skal jeg sku nok bare ende som skralde mand End of story.[/quote]
nogen skal jo være skraldemænd...
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Battlefield 3 officiel tunering

Indlægaf BlackWolfieDK » 27. okt 2011 21:18

deltager gerne :D

hørte også om denne turnering tidligt og tænkte det var en fed mulighed heh, så den skal have en skalle

god erfaring fra COD og Halo og obv. BF3 nu
BlackWolfieDK
Niveau 4
 
Indlæg: 301


Re: Battlefield 3 officiel tunering

Indlægaf iFroxy x » 28. okt 2011 05:58

Prozel skrev:
Competa skrev:Hvor gammel er du egentlig?


Jeg vil skyde på maks 13 år så grimt han skriver

Well Prozel Maks 13? nahh..
Sådan som du blander dig i alle mine ting og kun skriver negative ting må du nærmest være 16 eller sådan?
iFroxy x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Re: Battlefield 3 officiel tunering

Indlægaf iFroxy x » 28. okt 2011 06:02

bummer,
Senest rettet af iFroxy x 4. apr 2012 13:23, rettet i alt 1 gang.
iFroxy x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Re: Battlefield 3 officiel tunering

Indlægaf battedbam » 23. nov 2011 11:45

hvornår starter tuneringen?
battedbam
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Battlefield 3 officiel tunering

Indlægaf battedbam » 23. nov 2011 11:56

I jub jub I hvordan kan jeg joine jeres squad?
battedbam
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Battlefield 3 officiel tunering

Indlægaf Smokedelmo9319 » 23. nov 2011 12:04

:) :)
Smokedelmo9319
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Battlefield 3 officiel tunering

Indlægaf herokiller22 » 31. dec 2012 22:24

Jeg er også frik har spillet det længe til min xbox 360 og mit gamertag er det samme som her ind

jeg har spillet meget som recon men er også god med de andre classer

jeg har 13 SERVICE STAR til L96
jeg har 14 SERVICE STAR til JNG-90
Jeg har 04 SERVICE STAR til M98B
jeg har 03 SERVICE STAR til M40A5

Min rank lige pt er COLONEL SERVICE STAR 23(snart 24)

her er et link over min battlelog bruger
http://battlelog.battlefield.com/bf3/so ... 6008/xbox/

har det også til PC men har ikke spillet det så meget i nu da jeg vil være færdi et sted før jeg begynder med det anden i kan skrive til min på xbox og så skal jeg nok gør plads til jer på min vennelist
herokiller22
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Foregående

Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron