Xboxlife forum

Turnering: CoD Black Ops

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

Re: Turnering: CoD Black Ops

Indlægaf Prozel » 24. apr 2011 11:15

Hvem vandt så?
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Turnering: CoD Black Ops

Indlægaf Morten Skou » 24. apr 2011 11:28

Kan vi få nogle gæt? :D Vi var færdige med turneringen kl. 4 i nat.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Turnering: CoD Black Ops

Indlægaf Prozel » 24. apr 2011 11:31

Du skal ikke sige Crow! Han har ikke godt af alle de penge ;)
Hvad med DnD?
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Turnering: CoD Black Ops

Indlægaf Morten Skou » 24. apr 2011 11:36

Det var de to tyskere som vandt, efterfulgt af Vilsen og Banned Nexus på en anden plads, og Crow + Vubber på 3. pladsen. DnD var derude med 2 (eller 3?) hold og kom faktisk ganske langt. Officiel udmelding kommer lidt senere når jeg har fået adgang til vores turnerings-site :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Turnering: CoD Black Ops

Indlægaf lucky ba » 24. apr 2011 13:01

Hej allesammen, tak for en superfed aften igår, vi stillede op med 3 hold fra DnD og vores mål var at få et af dem i top 3. ja det gik jo ikke så godt eftersom vi kom på 4,5,6, men i hvert fald skal i have tak fordi i var så flinke (specielt Dark x Crow og Skou) ^^
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Turnering: CoD Black Ops

Indlægaf Koichiro » 24. apr 2011 14:27

Syret at to tyskere tog hele vejen til DK for at spille, men det viser vel bare at der er mangel på sådanne turneringer.

Hvor mange hold deltog egentlig?
Dereks dont run
Koichiro
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: Turnering: CoD Black Ops

Indlægaf Morten Skou » 24. apr 2011 14:31

Jeg mener at vi endte på 14 hold, men der var også et par hold som var dårlige tabere eller whatever og smuttede :-)

Jeg synes selv at det var en meget cool turnering, ville sgu gerne selv have deltaget - men lidt skidt at jeg fik regnet forkert til at starte med (eller faktisk havde jeg slet ikke regnet på det), hvis vi skulle have gennemført turneringen med kun 4 xboxe så ville den have taget 10 timer. Heldigvis så kunne vi låne Xboxe - mange tak til dem som udlånte Xboxene! - så det kunne lade sig gøre at gennemføre turneringen med looserbracket. Lesson learned, vi skal have flere end 4 xboxe selv om det er 2mod2 :lol:

Det var også godt at se så mange fra DnD derude og jeg håber at alle havde en fed oplevelse :)

Og selvfølgelig stort tak til alle deltagerne, ikke mindst Crow som hjalp med alt omkring reglerne.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Turnering: CoD Black Ops

Indlægaf Koichiro » 24. apr 2011 16:07

Lidt mere eksponering næste gang måske? Det var et rent tilfælde jeg opdagede at I var til CPH games. Selvom jeg ikke er særlig god, så ville jeg gerne have deltaget fordi det var en 2on2 turnering.
Dereks dont run
Koichiro
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: Turnering: CoD Black Ops

Indlægaf Morten Skou » 24. apr 2011 16:18

Koichiro skrev:Lidt mere eksponering næste gang måske? Det var et rent tilfælde jeg opdagede at I var til CPH games. Selvom jeg ikke er særlig god, så ville jeg gerne have deltaget fordi det var en 2on2 turnering.


Den har ligget på forsiden i ganske lang tid, det er nok den bedste annoncering vi kan tilbyde på sådan noget i øjeblikket :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Foregående

Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron