Xboxlife forum

Trials HD - Uge 1

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

Indlægaf Nico » 18. maj 2010 19:29

Akandreasen skrev:selvom det er en konkurrence kan vi vel godt hjælpe hinanden :D

Kasserne lige omkring dynamitten (27 sekunder inde i filmen) har jeg rigtig svært ved.. nogen tricks ?


Fra normal position læn dig frem og dernæst hurtigt tilbage mens du giver gas det plejer at virke :wink:
Nico
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Indlægaf Juxer » 18. maj 2010 19:30

Akandreasen skrev:selvom det er en konkurrence kan vi vel godt hjælpe hinanden :D

Kasserne lige omkring dynamitten (27 sekunder inde i filmen) har jeg rigtig svært ved.. nogen tricks ?


Et trick ved ALLE teknik-forhindringer med et hop opad er at bakke ganske få centimeter inden man påbegynder sit spring op ad objektet. Vil man derimod bygge ekstra momentum ved høj hastighed på rampe inden et spring skal man, ved fuld fart, rykke tilbage og frem lyn-hurtigt i venstre styrepind. Sidstnævnte teknik er en anelse mere avanceret men sindssygt gavnlig hvis man stræber efter gode tider.

Skal man op ad en stejl forhindring og har svært ved at få fæste er nøglen at få kontakt med begge hjul på den pågældende flade. Derefter læner man sig helt fremad og tapper nænsomt gassen og øger gradvist længden på trykkene for til sidst at holde gassen i bund.

En anden ting folk tit glemmer er at cyklen er baghjulstrukket hvilket vil sige at man kan lave hop uden at bruge forhjulet hvilket jeg også demonstrerer ved at hoppe over undergrunden i videoen. Vil man altså opbygge eller blot opretholde fart er det vigtigste at lande med baghjulet først med mindre banen ikke tillader det.

Det sidste gyldne tip er landingerne. Lander man på forhjulet først og studser lynhurtigt på baghjulet efter en landing kan man lave bunny-hops der giver en ekstra højde på ens hop der ligeledes kan være altafgørende for en god tid da det er en øvelse der kræver lidt træning at mestre da man ikke uhæmmet kan læne sig tilbage efter man har træffet jorden.

Mine forklaringer er nok lidt grødede, men det er de 5 vigtigste tips hvis man vil blive god til Trials HD. Alle ting er relativt simple at udføre, men at mestre alle øvelser og sætte dem sammen i et perfekt gennemløb er en kunst som jeg ikke engang selv evner.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf Akandreasen » 18. maj 2010 20:33

Det er jo en videnskab!

jeg er pt. kommet igennem én gang - 121 fejl, 16:02.640 minutter

det er vist godt at jeg skal møde sent i morgen og har fri på torsdag :roll:
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Indlægaf Doc Polak » 18. maj 2010 21:09

Ja. Jeg er så ikk med mere. Da det lykkes mig at smadre en kontroller..

Tak Juxer for at lave en LORTE bane! :D
Doc Polak
 


Indlægaf Akandreasen » 18. maj 2010 21:22

DK Jakob skrev:Ja. Jeg er så ikk med mere. Da det lykkes mig at smadre en kontroller..

Tak Juxer for at lave en LORTE bane! :D


4 Real ? :P
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Indlægaf Cena » 18. maj 2010 21:28

Hold kæft en svær bane mand :P
Jeg har svært ved at se mig selv komme igennem den overhovedet :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf Doc Polak » 18. maj 2010 21:46

Akandreasen skrev:
DK Jakob skrev:Ja. Jeg er så ikk med mere. Da det lykkes mig at smadre en kontroller..

Tak Juxer for at lave en LORTE bane! :D


4 Real ? :P


Yep. Valgte heldigvis at bruge den hvor A er lidt fucked. Men nu er controlleren.. HELT FUCKED.. :)

Glad for jeg har to. Men vil helst ikke spille Trials lige for tiden. Vil ikke miste den også :)
Doc Polak
 


Indlægaf Juxer » 18. maj 2010 21:55

Haha, den historie fortjener næsten en præmie.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf Doc Polak » 18. maj 2010 21:59

Nåede desværre kun til tredje "hop". Så efter utallige forsøg, røg den afsted på gulvet. :D

Du kan give mig en ny controller?
Så ville jeg blive UTROLIG glad juxer. Gerne i sort. ;)

Ej. Det nok bare mig der skal slappe lidt mere af. :P
Doc Polak
 


Indlægaf heinstach » 18. maj 2010 22:11

Kan du ikke poste den dårligste score også?

(med mindre, det er min) :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf Cena » 18. maj 2010 22:12

heinstach skrev:Kan du ikke poste den dårligste score også?

(med mindre, det er min) :-)


hahaha :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf Guru Inc » 19. maj 2010 08:12

Det er en fed bane du har strikket sammen Jux! Høj sværhedsgrad, men absolut gennemførlig. HADER at skulle hoppe over dynamit!!! Tror dog ik at jeg kommer ret langt under platin-tiden...
Billede
Billede
Guru Inc
Niveau 4
 
Indlæg: 429


Indlægaf SONICDK » 19. maj 2010 08:39

ja meget fed bane der er bare et sted jeg hader XD
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Indlægaf heinstach » 19. maj 2010 08:57

SONICDK skrev:ja meget fed bane der er bare et sted jeg hader XD


Også her. Det sted, der ligger mellem start og mål :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf Juxer » 19. maj 2010 10:12

Så er der igen sat ny bedste tid. Det er super at se konkurrencen spidser til.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


ForegåendeNæste

Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron