Xboxlife forum

Trials HD - Uge 1

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

Indlægaf Juxer » 18. maj 2010 08:53

Så er første indlæg opdateret med (grumset) video der viser min bedste tid. Folk må gerne lige vende tilbage med respons om hvorvidt de stadig har problemer med at klare banen efter jeg har lavet den lettere, for hvis det ikke er tilfældet vil jeg ikke spilde tid på at lave øve-baner men i stedet give mig i kast med næste uges bane! :)
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf Rotator » 18. maj 2010 09:22

Efter min mening kan den nye version sagtens gennemføre, måske ikke fejlfrit, men alligevel af de fleste. Vi må bare være tålmodige :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Indlægaf Nico » 18. maj 2010 09:25

Synes også den nye er rimelig let, men det nok også fordi man nåede at prøve den første du lavede som var i den tunge ende af hard :wink:

Kunne vi ikke også få et navn på den person med pt. hurtigeste tid så man ved hvem der skal indhentes...
Nico
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Indlægaf Mitzurugi » 18. maj 2010 09:33

Du gør virkelig noget for den her turnering Juxer - respekt for det! :)
Jeg henter banen når jeg kommer hjem, glæder mig til at ødelægge en controller i ren frustration :lol:
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf polakski » 18. maj 2010 09:55

møgrøv af en lortebane - altså version 1. kan du ikke sætter versionsnumre på, for jeg VIL have v1 kvalt på et eller andet tidspunkt.

v2 skal dø i aften.

edit:
hvornår er sidste frist på tider fra woodflow?
polakski
Niveau 3
 
Indlæg: 293


Indlægaf Rotator » 18. maj 2010 10:13

polakski skrev:møgrøv af en lortebane - altså version 1. kan du ikke sætter versionsnumre på, for jeg VIL have v1 kvalt på et eller andet tidspunkt.

v2 skal dø i aften.

edit:
hvornår er sidste frist på tider fra woodflow?


Du kan vel bare omdøbe den første bane, inden du henter version 2? :D

@Juxer: Videoen var et godt træk! :D
Senest rettet af Rotator 18. maj 2010 10:16, rettet i alt 1 gang.
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Indlægaf Juxer » 18. maj 2010 10:15

Godt du spurgte Polakski. Tidsfristen er Mandag d. 24. 20.00.

Hvis du har downloadet banen efter klokken 01.00 i dag så har du version 2.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf Marc Wichmann » 18. maj 2010 10:45

Kan ikke komme under fem minutter og mindst 30-40 retry, hvis jeg altså overhovedet kommer igennem! Har så ondt i pegefingeren!!

Billede
Marc Wichmann
Niveau 2
 
Indlæg: 150
By: København S


Indlægaf Marc Wichmann » 18. maj 2010 10:52

Hov - det må betyde at jeg ikke har fået version 2! Så må jeg sgu lige prøve igen..
Marc Wichmann
Niveau 2
 
Indlæg: 150
By: København S


Indlægaf Zieglers » 18. maj 2010 14:27

Juxer skrev:Tak for komplimentet Nico. Fejl vægtes højest, dernæst tid.

Jeg har taget banens sværhedsgrad til efterretning og strikket en opdateret version af banen sammen således at den nu minder mere om en hard-bane end en expert som jeg nok må erkende at den gjorde førhen. Slet Woodflow fra jeres harddisk og download den på ny.

Som ekstra-konkurrence udloddes der 12 måneders live til vedkommende der kan slå min tid i en af banerne 8).


Super fedt! :) skal det optages, hvis det overhovedet er muligt? hehe. men tror nu ik der er nogen der kommer i nærheden af din tid :)
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Indlægaf polakski » 18. maj 2010 14:54

Juxer skrev:Godt du spurgte Polakski. Tidsfristen er Mandag d. 24. 20.00.

Hvis du har downloadet banen efter klokken 01.00 i dag så har du version 2.


nevermind. de gemmer sig som "Woodflow" og "Woodflow(1)" når jeg stadig har v1 liggende
polakski
Niveau 3
 
Indlæg: 293


Indlægaf Juxer » 18. maj 2010 17:07

Zieglers skrev:
Juxer skrev:Tak for komplimentet Nico. Fejl vægtes højest, dernæst tid.

Jeg har taget banens sværhedsgrad til efterretning og strikket en opdateret version af banen sammen således at den nu minder mere om en hard-bane end en expert som jeg nok må erkende at den gjorde førhen. Slet Woodflow fra jeres harddisk og download den på ny.

Som ekstra-konkurrence udloddes der 12 måneders live til vedkommende der kan slå min tid i en af banerne 8).


Super fedt! :) skal det optages, hvis det overhovedet er muligt? hehe. men tror nu ik der er nogen der kommer i nærheden af din tid :)


Slår man min tid må det gerne optages. Mobilkamera er fint som det var i mit tilfælde.

Hvad er folks generelle holdning til de foretagede ændringer, og er der noget I gerne så i næste uges bane som jeg i øvrigt er igang med at konstruere?
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf Kossefar » 18. maj 2010 17:11

Juxer skrev:
Zieglers skrev:
Juxer skrev:Tak for komplimentet Nico. Fejl vægtes højest, dernæst tid.

Jeg har taget banens sværhedsgrad til efterretning og strikket en opdateret version af banen sammen således at den nu minder mere om en hard-bane end en expert som jeg nok må erkende at den gjorde førhen. Slet Woodflow fra jeres harddisk og download den på ny.

Som ekstra-konkurrence udloddes der 12 måneders live til vedkommende der kan slå min tid i en af banerne 8).


Super fedt! :) skal det optages, hvis det overhovedet er muligt? hehe. men tror nu ik der er nogen der kommer i nærheden af din tid :)


Slår man min tid må det gerne optages. Mobilkamera er fint som det var i mit tilfælde.

Hvad er folks generelle holdning til de foretagede ændringer, og er der noget I gerne så i næste uges bane som jeg i øvrigt er igang med at konstruere?


Jeg har ikke lige prøvet banen efter du har lavet ændringerne, men jeg skal da nok lige råbe højt næste gang Xbox'en bliver tændt. :)
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Indlægaf K3zo » 18. maj 2010 18:20

Banen ser for fed ud, har add'et dig, så venter spændt..
Billede
K3zo
Niveau 4
 
Indlæg: 307


Indlægaf Akandreasen » 18. maj 2010 19:07

selvom det er en konkurrence kan vi vel godt hjælpe hinanden :D

Kasserne lige omkring dynamitten (27 sekunder inde i filmen) har jeg rigtig svært ved.. nogen tricks ?
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


ForegåendeNæste

Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron