Xboxlife forum

Trials HD turnering

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

Indlægaf Kossefar » 17. maj 2010 18:51

Juxer skrev:Lige om lidt.


Jeg har lige addet dig Juxerfyren. :)
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Indlægaf Rotator » 17. maj 2010 19:20

Pænt udfordrende bane :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Indlægaf Juxer » 18. maj 2010 18:27

Første bane er allerede oppe, men det er ikke for sent at tilmelde sig. Skriv her i tråden eller send mig en besked på Xbox Live! :)
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf Juxer » 21. maj 2010 11:17

Er der nogle ønsker til næste uges bane? Jeg er igang og kan afsløre at den bliver lettere og foregåe i et hurtigere tempo, men er der nogle specifikke type forhindringer I godt kunne tænke jer?
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf Mitzurugi » 21. maj 2010 12:48

Afslutningen er simpelthen uretfærdig :cry: Ikke så meget af det der hvor man skal stoppe hlet op, det ødelægger flowet og bliver bare frustrerende.
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf Juxer » 21. maj 2010 13:18

Det er jo det der kræver mest finesse, men fair nok, det er taget til efterretning :).
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf Juxer » 5. jun 2010 12:04

Update:

Turneringen sløjfes på grund af dalende interesse fra de deltagendes side og dermed også min egen. Jeg værdsætter jeres interesse for turneringen men beder jer om i fremtiden at vurdere om i rent faktisk gider at deltage.

Fremover vil jeg i stedet for at skynde mig at lave en bane i den sparsomme fritid jeg har bruge længere tid på at lave baner og poste dem i min blog. På den måde har dem af jer der har lyst til at spille dem stadig mulighed for det :).
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf Guru Inc » 5. jun 2010 20:11

Jeg synes godt nok at der er nogen der burde skamme sig gevaldigt!!!! Hvis man har tilmeldt sig en ting, har man sgu bare at møde op!!! Trist at det skal stoppe på denne her måde, ik mindst for Juxer som har brugt tid på denne her Turnering! Anyways, ser frem til at følge din blog Juxer.
Billede
Billede
Guru Inc
Niveau 4
 
Indlæg: 429


Indlægaf Mitzurugi » 7. jun 2010 10:25

Jeg skal ikke pege fingre, for jeg bærer en del af skylden. Banerne var simpelthen alt for svære :(
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf SONICDK » 8. jun 2010 13:18

Mitzurugi skrev:Jeg skal ikke pege fingre, for jeg bærer en del af skylden. Banerne var simpelthen alt for svære :(
vi skal jo ikke spille medium baner kun da det ikke ville vise hvem der var den bedste for min skyld kunne der sku godt have været en extreme bane så vi virkelig kunne blive testet :D
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Indlægaf heinstach » 8. jun 2010 13:31

SONICDK skrev:
Mitzurugi skrev:Jeg skal ikke pege fingre, for jeg bærer en del af skylden. Banerne var simpelthen alt for svære :(
vi skal jo ikke spille medium baner kun da det ikke ville vise hvem der var den bedste for min skyld kunne der sku godt have været en extreme bane så vi virkelig kunne blive testet :D


Eller en Easy, så vi andre kunne vinde på held :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf SONICDK » 8. jun 2010 13:36

heinstach skrev:
SONICDK skrev:
Mitzurugi skrev:Jeg skal ikke pege fingre, for jeg bærer en del af skylden. Banerne var simpelthen alt for svære :(
vi skal jo ikke spille medium baner kun da det ikke ville vise hvem der var den bedste for min skyld kunne der sku godt have været en extreme bane så vi virkelig kunne blive testet :D


Eller en Easy, så vi andre kunne vinde på held :-)


nu skal sådan en turnering jo ikke vindes på held da vi ikke spiller lotto .

nej det skal sku være den bedste der vinder og hvis der ikke var svære baner med ville det jo ikke være fedt.. men syntes sku det utroligt hvor mange turneringer her inde hvor der er mange der tilmelder sig men ikke fuldføre !!
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Indlægaf Juxer » 8. jun 2010 13:55

Der er ikke noget at gøre ved det. Jeg vil nu forsøge St dygtiggøre mig i track editoren så jeg måske kan få en bane med i Trials 2 hvis de lader brugere indsende forslag. Dertil skal jo selvfølgelig også benyttes test-ryttere der kan rette fejl og foreslå forbedringer.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf SONICDK » 8. jun 2010 13:58

Juxer skrev:Der er ikke noget at gøre ved det. Jeg vil nu forsøge St dygtiggøre mig i track editoren så jeg måske kan få en bane med i Trials 2 hvis de lader brugere indsende forslag. Dertil skal jo selvfølgelig også benyttes test-ryttere der kan rette fejl og foreslå forbedringer.
ved godt der ikke er noget at gøre ved dem der quitter.. men jeg er med på at teste dine baner !
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Foregående

Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron