Xboxlife forum

FIFA 10 turnering (nummer 1 i danmark deltager)

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

Indlægaf pongolle » 12. jan 2010 21:42

BrQndby IF skrev:brunssvigeren, min average opponent level, er ikke engang den mindste i top10, men stadig er jeg den der klart har tabt færrest kampe i hele top 100.. er ubesejret i 90 kampe, tror jeg det er.. det taler sit eget sprog!


Jamen for fanden da, hvorfor trykker du ikke bare "Quick Ranked Match" og møder nogle på dit eget niveau :?:

Og svar nu på spørgsmålet :!:
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Indlægaf BrQndby IF » 13. jan 2010 01:03

pongolle skrev:
BrQndby IF skrev:brunssvigeren, min average opponent level, er ikke engang den mindste i top10, men stadig er jeg den der klart har tabt færrest kampe i hele top 100.. er ubesejret i 90 kampe, tror jeg det er.. det taler sit eget sprog!


Jamen for fanden da, hvorfor trykker du ikke bare "Quick Ranked Match" og møder nogle på dit eget niveau :?:

Og svar nu på spørgsmålet :!:


gør jeg da også nogengange, ellers ville min average opp. level ikke stige hele tiden

og det da første gang du har spurgt om det, så pas på blodtrykket mester :D
BrQndby IF
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Indlægaf gringo1980 » 13. jan 2010 08:56

BrQndby IF skrev:10000 point når han kun havde vundet halv så mange kampe som mig (jeg havde ca. 4000 point den gang) så forklarede han mig at hvis man gik ind i xbox.com eller så noget, og ændrede sit land, så ville man sindsyge mange point når man vinder.. det må være en fejl i spillet.. hvis i lægger mærke til det, så er ALLE fra top100 fra et eller andet mærkeligt land af, og de skifter flag hele tiden!.. så ja, de snyder!..


Jep, hvis du bruger NO FLAG GLITCH så får du 300 point for en sejr.

Men igen, personligt forstår jeg slet ikke den der Leaderboard hunting, for det handler vel om glæden ved spillet og kampe hvor det bare klikker, derfor vil jeg gentage mig selv, de bedste spillere ser du ikke via leaderboards, de bedste spillere vinder deres kampe på Manual controller settings, DE spiller SPILLET og ikke SPILLET der spiller af sig selv med lidt hjælp fra personen med controlleren.
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf Zytrax » 13. jan 2010 13:44

Jeg ville da gerne spille imod mig, men taget i betragtning af at du har Brøndby IF stående i dit navn, kan jeg allerede nu bedømme at du ingen modstand er for mig.
Billede
Zytrax
Niveau 6
 
Indlæg: 1380


Indlægaf BrQndby IF » 13. jan 2010 15:34

Zytrax skrev:Jeg ville da gerne spille imod mig, men taget i betragtning af at du har Brøndby IF stående i dit navn, kan jeg allerede nu bedømme at du ingen modstand er for mig.


godt argument alligevel
BrQndby IF
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Indlægaf Zytrax » 13. jan 2010 15:38

Præcis

FCK >>>> BRØNDBY.

hvordan er det at ligge bag Silkeborg? hahaha

Ej, jeg spiller slet ikke Fifa. Held og lykke med turneringen. ;)
Billede
Zytrax
Niveau 6
 
Indlæg: 1380


Indlægaf BrQndby IF » 13. jan 2010 16:16

Zytrax skrev:Præcis

FCK >>>> BRØNDBY.

hvordan er det at ligge bag Silkeborg? hahaha

Ej, jeg spiller slet ikke Fifa. Held og lykke med turneringen. ;)


er der stadig noget der hedder fck? nåår undskyld, tror jeg tænker på håndbold nu ;) haha
tak
BrQndby IF
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Indlægaf Sakania » 13. jan 2010 17:29

Brøndby ? jeg vil super gerne spille en kamp, vi kan måske planlægge noget i aften?
Billede
Sakania
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Indlægaf BrQndby IF » 13. jan 2010 17:55

Sakania skrev:Brøndby ? jeg vil super gerne spille en kamp, vi kan måske planlægge noget i aften?


skriv når du er på.. jeg skal snart til træning
BrQndby IF
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Indlægaf Niszen » 13. jan 2010 19:03

Jeg er klar på en kamp. ;)
Niszen
Niveau 4
 
Indlæg: 356


Indlægaf pongolle » 15. jan 2010 17:58

BrQndby IF skrev:
pongolle skrev:
BrQndby IF skrev:brunssvigeren, min average opponent level, er ikke engang den mindste i top10, men stadig er jeg den der klart har tabt færrest kampe i hele top 100.. er ubesejret i 90 kampe, tror jeg det er.. det taler sit eget sprog!


Jamen for fanden da, hvorfor trykker du ikke bare "Quick Ranked Match" og møder nogle på dit eget niveau :?:

Og svar nu på spørgsmålet :!:


gør jeg da også nogengange, ellers ville min average opp. level ikke stige hele tiden

og det da første gang du har spurgt om det, så pas på blodtrykket mester :D

    Hvorfor kun nogle gange?
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Indlægaf DrGetHigh DK » 26. jan 2010 20:06

Spil mod ham og giv ham en røvfuld Mads! ;)
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Indlægaf pongolle » 31. jan 2010 16:39

DrGetHigh DK skrev:Spil mod ham og giv ham en røvfuld Mads! ;)


:D
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Indlægaf Fishcake » 2. feb 2010 19:36

Brøndby!! Kan jeg spille mot deg? Gamertag: latinofish
Fishcake
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Indlægaf BrQndby IF » 4. feb 2010 15:28

selvfølgelig kan du det?
hva søren skete der for turnering. troede der var en der ville stå for det?
BrQndby IF
Niveau 0
 
Indlæg: 44


ForegåendeNæste

Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron