Xboxlife forum

RedLynx Trials HD Turnering!

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

Indlægaf Juxer » 28. sep 2009 11:53

heinstach skrev:
Juxer skrev:Er det i dag vi regner med at starte?
Jeg mangler stadig at tilføje nogle af deltagerne, og jeg har ikke selv fået lavet en bane (endnu) da jeg synes det er kringlet at man ikke kan låse objekter til kørelinjen automatisk og ej heller lime objekter sammen uden at der komme små forskelle i højden.


Hmm, jeg mener da, at man kan låse objekter til kørelinjen!?


I så fald forstår jeg mig ikke på editoren. Jeg ved godt knappen eksisterer, men det ser ud til den er uden funktion.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf frankyy » 28. sep 2009 12:17

der er også forskel på hvordan man limer ting sammen, f.eks togskinner er en dårlig ting at lime sammen troede også jeg kunne være smart at lave nogle togskinner der var helt flade og så lime dem samme og tro man bare kunne dreje objectet nogle grader da det er svært i 3d editoren men der kommer lille forskel i højden, dette skal gøres manualt for at få bedste resultat.

Kun nogle objecter følger kørerlinjen når man slår det til, mener ikke det gælder f.eks togskinner. da det både kan være højre eller venstre spor man kan kører på.
frankyy
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Indlægaf XboxGeek » 28. sep 2009 15:38

Juxer skrev:Er det i dag vi regner med at starte?
Jeg mangler stadig at tilføje nogle af deltagerne, og jeg har ikke selv fået lavet en bane (endnu) da jeg synes det er kringlet at man ikke kan låse objekter til kørelinjen automatisk og ej heller lime objekter sammen uden at der komme små forskelle i højden.


Ja, vi starter idag, men jeg tror godt at du kan nå at lave din bane færdig.
XboxGeek
 


Indlægaf Juxer » 29. sep 2009 11:40

Jeg sørger lige for at tilføje de sidste i aften samtidig med at jeg færdiggør min bane.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf XboxGeek » 29. sep 2009 16:36

Juxer skrev:Jeg sørger lige for at tilføje de sidste i aften samtidig med at jeg færdiggør min bane.

Helt i orden. Håber at alle har addet hinanden, så turneringen kan fortsætte. :)
P's - Computerproblemer (igen), så skriv til mig over Xboxen hvis der er noget.
XboxGeek
 


Indlægaf Juxer » 30. sep 2009 11:48

Der er stadig to der ikke har accepteret mine friend requests.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf XboxGeek » 30. sep 2009 13:27

Juxer skrev:Der er stadig to der ikke har accepteret mine friend requests.

Jeg har lidt på fornemmelsen at der er nogle som ikke gider, men lad os se. De har stadigvæk til søndag.
XboxGeek
 


Indlægaf Unklemac » 30. sep 2009 15:01

Jeg har ikke haft noget "rigtig" tv før i dag. Gad ikke sidde på et 15" CRT FLIMMER TV og lave baner ;)

Heldigvis har jeg nogle timer senere i aften til at give den gas på jeres baner (og add'e folk m.m)
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf XboxGeek » 5. okt 2009 21:00

Turnering aflyst, da ingen har svaret tilbage omkring hvilken bane vi skal vælge.
Har også mistet lysten til at spille Trials HD, så er der nogle som er intra i turneringen kan i lige skrive.
XboxGeek
 


Indlægaf Haugboelle » 7. okt 2009 09:29

Vil gerne være med, hvis jeg god nok hehe ;)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Unklemac » 7. okt 2009 09:39

Jeg fik vidst ikke rigtig svaret tilbage, men fik prøvet alle baner, som jeg syntes var rigtig gode hver især.

Godt initiativ ellers med turneringen.
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf XboxGeek » 7. okt 2009 13:01

Unklemac skrev:Jeg fik vidst ikke rigtig svaret tilbage, men fik prøvet alle baner, som jeg syntes var rigtig gode hver især.

Godt initiativ ellers med turneringen.


Tak, men er nok bedre hvis en anden tager sig af det. Men kan da lade den stå fremme, så folk kan få ideer hvis det skulle være.
XboxGeek
 


Indlægaf XboxGeek » 7. okt 2009 13:02

Haugboelle skrev:Vil gerne være med, hvis jeg god nok hehe ;)

Desværre, turneringen er aflyst.
XboxGeek
 


Indlægaf Haugboelle » 7. okt 2009 18:05

XboxGeek skrev:
Haugboelle skrev:Vil gerne være med, hvis jeg god nok hehe ;)

Desværre, turneringen er aflyst.


Ja det så jeg, øv
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Juxer » 7. okt 2009 18:11

Der er da ingen grund til at aflyse en casual turnering? Bare prøv og udsæt turneringen til at starte på mandag og vær noget mere efter folk med at få stemt på de forskellige baner - jeg har endnu ikke modtaget nogle beskeder fra dig på Xbox Live! :)
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


ForegåendeNæste

Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron