Xboxlife forum

COD4 HC S&D TURNERING

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

Indlægaf jonas12 » 14. aug 2009 01:11

Jeg tør væde på nicklas ikke kan en skid når det kommer til core!!!
Billede
jonas12
Niveau 5
 
Indlæg: 863
By: Kolding


Indlægaf TOS I BullsDK I » 14. aug 2009 02:37

BeaverDing!!! The Niklas92 DK vil jo klappe dig rundt til hver`en´tid LOL face it "Rigtige mænd går i Prestige` og spiller hardcore"
To fight and conquer in all your battles is not supreme excellence; supreme excellence consists in breaking the enemy's resistance without fighting
TOS I BullsDK I
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf CrawzR » 14. aug 2009 05:28

TOS I BullsDK I skrev:BeaverDing!!! The Niklas92 DK vil jo klappe dig rundt til hver`en´tid LOL face it "Rigtige mænd går i Prestige` og spiller hardcore"


Rigtige mænd kan sikkert også stave/tegnsætning.. men det snakker vi ikke mere om ;)
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


Indlægaf TOS I BullsDK I » 14. aug 2009 15:42

Prozel` bab fars løg!!! din dumme dansker!!!!!! LOL :)
To fight and conquer in all your battles is not supreme excellence; supreme excellence consists in breaking the enemy's resistance without fighting
TOS I BullsDK I
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf CrawzR » 14. aug 2009 15:53

TOS I BullsDK I skrev:Prozel` bab fars løg!!! din dumme dansker!!!!!!


Jeg bukker og takker mange gange. Man kan aldrig blive kaldt dansker for mange gange ;)
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


Indlægaf Nasty Beaver » 14. aug 2009 16:47

Han klapper mig rundt? Kan godt være jeg er dum, men der blev mit ordforråd sgu lige udvidet. :)
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Twins x Beast x » 14. aug 2009 17:27

Wo0t ?? 0.o Den her tråd er da fyldt med folk der ikke kan stave .. ?
Twins x Beast x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Indlægaf Twins x Beast x » 14. aug 2009 17:33

Lulz -.- Du burde ikke føle dig truffet .
Twins x Beast x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Indlægaf CrawzR » 14. aug 2009 17:44

Twins x Beast x skrev:Wo0t ?? 0.o Den her tråd er da fyldt med folk der ikke kan stave .. ?


Pas på de ikke kommer og tæver dig (;
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


Indlægaf TOS I BullsDK I » 14. aug 2009 19:53

Prozel` Sku det være en anden gang :-) hehe´ Og det er nu sjovt at se hvor hurtig en eller anden tumpe træder ind og claimer ordets magt .... Men Andres fejl er altid sjove fejl? LOL! kom frisk!!! hehe lol!
To fight and conquer in all your battles is not supreme excellence; supreme excellence consists in breaking the enemy's resistance without fighting
TOS I BullsDK I
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf CrawzR » 14. aug 2009 20:12

TOS I BullsDK I skrev:Prozel` Sku det være en anden gang :-) hehe´ Og det er nu sjovt at se hvor hurtig en eller anden tumpe træder ind og claimer ordets magt .... Men Andres fejl er altid sjove fejl? LOL! kom frisk!!! hehe lol!


Godt at se, at du ikke tager det alt for seriøst, mht. mine spydige kommentar ;)
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


Indlægaf ZtinKi » 14. aug 2009 20:27

TOS I BullsDK I skrev:BeaverDing!!! The Niklas92 DK vil jo klappe dig rundt til hver`en´tid LOL face it "Rigtige mænd går i Prestige` og spiller hardcore"


Han er skam i tiende prestige. Jeg kan dog også sagtens følge ham i, at han ikke gider det lort til hardcore. Det er alt for let.
xboxlifes mest seriøse bruger (srs)
ZtinKi
Niveau 4
 
Indlæg: 770


Indlægaf XboxGeek » 14. aug 2009 20:55

Vil i skrive hvem der vinder, når i engang tager den kamp? :D Så vi kan se hvem der er bedst i stedet for bare at rette på hinanden. :)
Selvom jeg sgu elsker disse tråde hvor folk skal bevise det ene og det andet og når det kommer til stykket, er den ene ikke bedre end den anden. :wink:
Good Luck, til begge hold. 8)
XboxGeek
 


Indlægaf CrawzR » 14. aug 2009 21:04

XboxGeek skrev: Så vi kan se hvem der er bedst i stedet for bare at rette på hinanden. :)


Lidt benzin på bålet har vel aldrig skadet ;)
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


Indlægaf XboxGeek » 14. aug 2009 21:10

Prozel skrev:
XboxGeek skrev: Så vi kan se hvem der er bedst i stedet for bare at rette på hinanden. :)


Lidt benzin på bålet har vel aldrig skadet ;)


Når ja, det er jo også rigtigt. :lol:
XboxGeek
 


ForegåendeNæste

Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster