Xboxlife forum

Fifa tunering MED DEADLINE!

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

Indlægaf buksted » 11. mar 2009 14:12

hansen28 skrev:de skal spille på oldtrafford så det bliver sku nok en svær kamp for inter


Du er da nok et af de mange United-eksperter. Jeg havde sgu ikke tænkt over, at de spillede på Old Trafford, og at det ville være svært for Inter så! Så må jeg oddse om, mange tak! Kloge ting fra en klog og erfaren United-fan.
Elsker når alle de United-fans prøver at lyde kloge! :lol:

Grin :lol:

(JEG OPLYSER OM, AT DER BLIVER BRUGT DÅRLIG IRONI I DETTE INDLÆG - jeg vil jo nødig have budt Bergene og Post Mat op til dans med endnu en retorisk debat :wink: - undskyld! )
buksted
Niveau 4
 
Indlæg: 574


Indlægaf Dark_mat » 11. mar 2009 14:23

Hej skovbo, jeg spiller gerne med, men finder først et hold i løbet af i aften, håber det er ok.

En lille tuder til alle dem som altid skal tage de samme "vilde" hold, prøv dog for guds skyld noget nyt, der er så meget mere i fifa end dybe stikninger, hurtig løb og et random tryk på "rød" med christian ronald mcdonald, og mål hver gang. (Dette er ikke rettet mod dem som rent faktisk spiller mange forskellige hold, og stor respekt til især buksted og skovbo, som jeg har set er begyndt med mindre hold, mod min tidligere opfattelse af jer begge)
Dark_mat
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf skovbo » 11. mar 2009 14:25

Dark_mat skrev:Hej skovbo, jeg spiller gerne med, men finder først et hold i løbet af i aften, håber det er ok.

En lille tuder til alle dem som altid skal tage de samme "vilde" hold, prøv dog for guds skyld noget nyt, der er så meget mere i fifa end dybe stikninger, hurtig løb og et random tryk på "rød" med christian ronald mcdonald, og mål hver gang. (Dette er ikke rettet mod dem som rent faktisk spiller mange forskellige hold, og stor respekt til især buksted og skovbo, som jeg har set er begyndt med mindre hold, mod min tidligere opfattelse af jer begge)


Det lyder godt post mat. Tænkte nok du var klar, da du tit har været træt af de tuneringer der aldrig bliver færdige og hvor tuneringslederen ikke gider mere. Men håber du kommer til og lide denne her. :D
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Indlægaf buksted » 11. mar 2009 14:32

Stop nu det sælger-shit, Skovbo, og lad turneringen tale for sig selv.

- og jeg har lige opdaget, at samtlige af mine indlæg idag har været negative - undskyld. Man skulle ellers tro, at jeg ikke ville kunne få armene ned efter det fantastiske spil mod Real igår! :)

EDIT: Efter at have fundet mit gamle Olympiakos-tørklæde igen og efter Post Mats opfordring til at vælge mindre hold (da Skovbo ingen begrænsning har), vælger jeg Olympiakos (som findes under diverse hold, burde jeg mene).
Senest rettet af buksted 11. mar 2009 14:37, rettet i alt 1 gang.
buksted
Niveau 4
 
Indlæg: 574


Indlægaf skovbo » 11. mar 2009 14:34

buksted skrev:Stop nu det sælger-shit, Skovbo, og lad turneringen tale for sig selv.

- og jeg har lige opdaget, at samtlige af mine indlæg idag har været negative - undskyld. Man skulle ellers tro, at jeg ikke ville kunne få armene ned efter det fantastiske spil mod Real igår! :)



Sælger shit? Jeg siger bare jeg håber tuneringen bliver god og at i kommer til og spille den færdig.
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Indlægaf buksted » 11. mar 2009 14:42

skovbo skrev:
buksted skrev:Stop nu det sælger-shit, Skovbo, og lad turneringen tale for sig selv.

- og jeg har lige opdaget, at samtlige af mine indlæg idag har været negative - undskyld. Man skulle ellers tro, at jeg ikke ville kunne få armene ned efter det fantastiske spil mod Real igår! :)


Sælger shit? Jeg siger bare jeg håber tuneringen bliver god og at i kommer til og spille den færdig.

Ja ja. Lad være med at fortælle, hvor god din vare er - lad os mærke det forhelvede. Det er bare et råd, lad være med at gøre et stort problem ud af det.
Jeg er Olympiakos.
Senest rettet af buksted 11. mar 2009 14:46, rettet i alt 1 gang.
buksted
Niveau 4
 
Indlæg: 574


Indlægaf skovbo » 11. mar 2009 14:43

buksted skrev:
skovbo skrev:
buksted skrev:Stop nu det sælger-shit, Skovbo, og lad turneringen tale for sig selv.

- og jeg har lige opdaget, at samtlige af mine indlæg idag har været negative - undskyld. Man skulle ellers tro, at jeg ikke ville kunne få armene ned efter det fantastiske spil mod Real igår! :)


Sælger shit? Jeg siger bare jeg håber tuneringen bliver god og at i kommer til og spille den færdig.

Ja ja.
Jeg er Olympiakos.


Du har valgt A. Madrid? :D
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Indlægaf buksted » 11. mar 2009 14:48

buksted skrev:Stop nu det sælger-shit, Skovbo, og lad turneringen tale for sig selv.

- og jeg har lige opdaget, at samtlige af mine indlæg idag har været negative - undskyld. Man skulle ellers tro, at jeg ikke ville kunne få armene ned efter det fantastiske spil mod Real igår! :)

EDIT: Efter at have fundet mit gamle Olympiakos-tørklæde igen og efter Post Mats opfordring til at vælge mindre hold (da Skovbo ingen begrænsning har), vælger jeg Olympiakos (som findes under diverse hold, burde jeg mene).


Undskyld, jeg ikke lige gjorde mere opmærksom på min ændring :)
buksted
Niveau 4
 
Indlæg: 574


Indlægaf skovbo » 11. mar 2009 14:52

buksted skrev:
buksted skrev:Stop nu det sælger-shit, Skovbo, og lad turneringen tale for sig selv.

- og jeg har lige opdaget, at samtlige af mine indlæg idag har været negative - undskyld. Man skulle ellers tro, at jeg ikke ville kunne få armene ned efter det fantastiske spil mod Real igår! :)

EDIT: Efter at have fundet mit gamle Olympiakos-tørklæde igen og efter Post Mats opfordring til at vælge mindre hold (da Skovbo ingen begrænsning har), vælger jeg Olympiakos (som findes under diverse hold, burde jeg mene).


Undskyld, jeg ikke lige gjorde mere opmærksom på min ændring :)



Hehe havde jeg ikke lige set :)

I den næste tunering (som kommer efter denne) vil der være begrænsning på 4 stjerner regner jeg med.
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Indlægaf BangDenmark » 11. mar 2009 15:45

Juventus
BangDenmark
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf daugaard » 11. mar 2009 21:13

nogle der vil spille kamp??
så skriv lige.
Billede
daugaard
Niveau 4
 
Indlæg: 586


Indlægaf skovbo » 11. mar 2009 21:16

daugaard skrev:nogle der vil spille kamp??
så skriv lige.



Vi er ikke startet endnu.
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Indlægaf daugaard » 11. mar 2009 21:22

nå. :)
Billede
daugaard
Niveau 4
 
Indlæg: 586


Indlægaf bomanden » 22. mar 2009 20:47

skovbo skrev:Jeg håber på at min hjemmeside er oppe engang i aften så vi kan muligvis starte imorgen. Jeg kræver som sagt seriøse brugere der overholder deadlines da det tager tid mht hjemmeside osv. Det er mere for at få et godt overblik over resultater osv. Håber i synes om dette og er friske på en god og solid tunering.


Jeg nupper Roma ( Nu Liverpool er taget )
Hvad er det for en hjemmeside du snakker om ?
( mht. deadlines ville de måske være nemmere med faste spille dage tirs/torsdag aften , bare et forslag )
bomanden
Niveau 0
 
Indlæg: 34


Indlægaf far til 3 » 23. mar 2009 07:18

Der lader til at være en "god" stemning omkring denne omgang, så jeg hopper sq med på Lyon

Far til 3 = Lyon
Love my PIV status
far til 3
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Aalborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron