Xboxlife forum

Turnering med betalt adgang

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

Turnering med betalt adgang

Indlægaf Xantiq » 9. mar 2009 13:31

En af mine kammerater nævnte en ide om at arrangere en turnering hvor man indbetaler 100 kr for at være med, og så kan man vinde præmier osv.

Men så diskuterede vi lidt om dette er lovligt??? Nogen der ved hvilke regler der er på området? Hvis man eks.vis snakker om FIFA 09 online turnering....
Xantiq
Niveau 2
 
Indlæg: 131


Re: Turnering med betalt adgang

Indlægaf buksted » 9. mar 2009 14:02

Xantiq skrev:En af mine kammerater nævnte en ide om at arrangere en turnering hvor man indbetaler 100 kr for at være med, og så kan man vinde præmier osv.

Men så diskuterede vi lidt om dette er lovligt??? Nogen der ved hvilke regler der er på området? Hvis man eks.vis snakker om FIFA 09 online turnering....


Prøv at indfør ideen hos diverse spilhjemmesider.
Danskespil, bet24 osv. - de ville sikkert være vilde med idéen.
:roll: selvfølgelig joker jeg, men det er sgu ikke ligefrem den bedste idé. Mange af os FIFA-spillere kan ikke tåle et nederlag i en såkaldt hyggeturnering. Hvad tror du så ikke, der sker når man taber finalen om at vinde 5000.
Så alle deltagere sender 100 kr. til din konto? Undskyld mig, men jeg ville sgu ikke gøre det.
*Og nej, jeg tror faktisk ikke at det er tilladt eller lovligt (man må ikke engang spille poker om lidt større penge i virkeligheden, mener jeg da). Og jeg har vist også hørt, at man ikke må lave turnering her på siden, hvor det ikke er alle, der har mulighed for at deltage - dvs. hvis man er nødt til at betale for at komme med.

* Jeg ved ikke noget præcist om det sidste, så sig lige til, hvad jeg ikke har ret i.
buksted
Niveau 4
 
Indlæg: 574


Re: Turnering med betalt adgang

Indlægaf Ronni P » 9. mar 2009 14:38

Xantiq skrev:En af mine kammerater nævnte en ide om at arrangere en turnering hvor man indbetaler 100 kr for at være med, og så kan man vinde præmier osv.

Men så diskuterede vi lidt om dette er lovligt??? Nogen der ved hvilke regler der er på området? Hvis man eks.vis snakker om FIFA 09 online turnering....


Tror ikke det er lovligt, og ville helelr ikke selv være med.
Hvis det var
Ronni P
Niveau 4
 
Indlæg: 536


Indlægaf Batista dk » 9. mar 2009 15:54

nej det er ikke tilladt det er hazard spil
Salt
Batista dk
Niveau 5
 
Indlæg: 896


Indlægaf WollaMan » 9. mar 2009 16:57

Jeg tror ikke man bare sådan privat må, men hvis man "gider" søge om tilladelse og alt hvad der ellers er af praktiske ting, så er det nok ikke noget "problem"
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf Citruss » 9. mar 2009 16:59

Jeg er sikker på at Heckuva er med på idéen.
Citruss
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf buksted » 9. mar 2009 17:01

Citruss skrev:Jeg er sikker på at Heckuva er med på idéen.


Ikke for at hænge nogen ud - men jeg tænkte det samme, da jeg så ideen :roll:
buksted
Niveau 4
 
Indlæg: 574


Indlægaf klingaa » 14. mar 2009 12:39

lol fifa turnering med penge,,, de ja vu eller hvorn man staver det ;D
Billede
klingaa
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Indlægaf fneribyen » 14. mar 2009 13:30

Lad os få Knolden med i turneringen.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf frostwolf » 14. mar 2009 13:51

Hvis de 100kr dækker for indgangen som fx når man betaler penge til et LAN party burde det da være ganske lovligt.
frostwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1404


Indlægaf gringo1980 » 14. mar 2009 21:46

Batista dk skrev:nej det er ikke tilladt det er hazard spil


shit.... så er mig og gutterne sku ude i noget snavs, jeg kører en turnering med start gebyr, dog er det en turnering hvor man fysisk møder frem og spiller hele skidtet fra Lørdag formiddag til lørdag aften.

Men okay, vi har sjældent de store præmier med, oftest går pengene til Øl og Vand og lidt sommerturnering med grill og havefest bagefter....

-----

on-topic:

Men personligt ville jeg aldrig deltage i en online turnering hvor jeg skulle smide penge til en eller anden jeg overhovedet ikke kendte noget til.
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf CrawzR » 14. mar 2009 23:45

gringo1980 skrev:
Batista dk skrev:nej det er ikke tilladt det er hazard spil


shit.... så er mig og gutterne sku ude i noget snavs, jeg kører en turnering med start gebyr, dog er det en turnering hvor man fysisk møder frem og spiller hele skidtet fra Lørdag formiddag til lørdag aften.

Men okay, vi har sjældent de store præmier med, oftest går pengene til Øl og Vand og lidt sommerturnering med grill og havefest bagefter....


I overlever nok ;) Det er ved en privat person og går ud fra i er venner så mon ikke den går? :)
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114



Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron