Xboxlife forum

Call Of Duty 4 Danmark's Turnering i Hardcore search&des

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

Ville en DM Turnering i hardcore search&destroy være interesant ?

Ja,Klart
22
61%
Nej
9
25%
Mugligvis
5
14%
 
Afgivne stemmer : 36

Indlægaf ZtinKi » 15. sep 2008 10:39

Er det muligt at vi stiller 3/4 mod 6? Det er jo trods alt vort eget tab.
xboxlifes mest seriøse bruger (srs)
ZtinKi
Niveau 4
 
Indlæg: 770


Indlægaf gismo24 » 15. sep 2008 18:06

Doomseekers er vil meget gerne deltage og synes bestemt det er en NICE ide =)

gismo out!
gismo24
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf chateque » 15. sep 2008 18:14

lyder meget interessant, men jeg er ikke med i nogen klan.
chateque
Niveau 7
 
Indlæg: 2252


Indlægaf Young Benn » 15. sep 2008 18:50

chateque skrev:lyder meget interessant, men jeg er ikke med i nogen klan.


hvis du vil kan vi godt starte en klan til denne turnering, da jeg heller ingen har.
så kan alle dem som ikke har en klan melde sig på vores hold, eller hvad? :)
Billede
Young Benn
Niveau 5
 
Indlæg: 1074


Indlægaf H4nsenRampage » 23. sep 2008 17:43

Syns helt klart det er en alt for fed ide fantomet har fået sig her.. props til dig m8 8)

Hvad game mode angår skal det helt klat være SAD, da det er den mest teamplay baseret mode der er.. til dem der siger at det skal være team deathmatch.. i skulle nok overveje at stille op som et hold, og så bare gamme noget ffa istedet :P

med hensyn til UAV og Airsupprt kan jeg på den ene side godt se at det kunne være fedt hvis det ikke var med, specielt UAV, men på den anden side er det trodsalt en vigtig feature i spillet man piller ud..

men vil da helt klar mene at hvis der er nogen der ude, som har tiden og ressourcerne til at stable et projekt som dette på benene, skal de da bare komme ud af starthullerne, det lyder til at folk syns det er en fed ide.. jeg vil hvertfald være med til at støtte op om projektet

BTW.. lige en lille pm. til fantomet

World Of Hurt har skiftet Navn til Real Soldiers On Weed [RsOw]

Peace out :P
H4nsenRampage
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf RonniRampage » 23. sep 2008 17:54

H4nsenRampage skrev:Syns helt klart det er en alt for fed ide fantomet har fået sig her.. props til dig m8 8)

Hvad game mode angår skal det helt klat være SAD, da det er den mest teamplay baseret mode der er.. til dem der siger at det skal være team deathmatch.. i skulle nok overveje at stille op som et hold, og så bare gamme noget ffa istedet :P

med hensyn til UAV og Airsupprt kan jeg på den ene side godt se at det kunne være fedt hvis det ikke var med, specielt UAV, men på den anden side er det trodsalt en vigtig feature i spillet man piller ud..

men vil da helt klar mene at hvis der er nogen der ude, som har tiden og ressourcerne til at stable et projekt som dette på benene, skal de da bare komme ud af starthullerne, det lyder til at folk syns det er en fed ide.. jeg vil hvertfald være med til at støtte op om projektet

BTW.. lige en lille pm. til fantomet

World Of Hurt har skiftet Navn til Real Soldiers On Weed [RsOw]

Peace out :P


hvorfor ikke bare køre den hele vejen ud og lave turneringer i begge dele? så kan hver klan være med i det de vil :) tror der er nok mennesker til det :)

men h4nsen har ret :P vi skal til at ha det stablet på benene! :D
:)
RonniRampage
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Indlægaf bsbs » 24. sep 2008 09:00

Hej jeg er clan leder i www.wecip.dk vi arbejder på at få dm i cod4 op at stå i 2009......vi har kontakt til flere sponsore med mere..ad mig bsdk til din xfire ...eller bimbam_348@hotmail.com.......
bsbs
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf iNHuMaNDeaDLy » 24. sep 2008 09:49

Kør dog bare hardcore S&D, med GB regler. det er nemmest. Lol
╚ Game Theory eSports® ╝
╚ ♫ Decerto Rules Only ♫ ╝
iNHuMaNDeaDLy
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Indlægaf polle3600 » 24. sep 2008 10:43

bsbs skrev:Hej jeg er clan leder i www.wecip.dk vi arbejder på at få dm i cod4 op at stå i 2009......vi har kontakt til flere sponsore med mere..ad mig bsdk til din xfire ...eller bimbam_348@hotmail.com.......



Til den tid er der ik flere, der spiller CoD4. CoD: WaW udkommer jo snart. Så det er ved at være sidste udkald, hvis der skal ske noget....

Men god idé med noget Dm. Hvis der altså er hold nok. Det er jo ik' så fedt at holde en turnering, hvis der kun er 2-3 hold og resten bare er prygledukker...
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Foregående

Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 7 gæster

cron