Xboxlife forum

Turnering til November men hvilken?

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

Indlægaf Svendborg DK » 5. nov 2005 01:11

Jeg kan heller ikke lige se hvor der er snyd henne... Hvorfor tager i ikke en team slayer imod hinanden GC og level 1. Så bliver det afgjort.
Eller det har i måske ikke lyst til?
Svendborg DK
Niveau 4
 
Indlæg: 404


Indlægaf Zarfax » 5. nov 2005 02:47

Nu kan jeg så se at jeg er kommet til at linke den samme kamp to gange, det må I undskyld!!
Jeg skal skam ikke beskylde nogen hvis det ikke er enighed om at gamervieweren viser noget ... jeg synes bare det var underligt at Germanfreak (for at nævne en) altid har ligget at kæmpet frem og tilbage i team-slayer på lvl. 33-34stykker. Men så på 2-3 dage bliver han lvl. 42 i slayer og 37 i d-team. Jeg har bare ikke set nogen "improve" så meget i halo på så kort tid.

Men jeg kan da se Svendborg at du er blevet lidt hård i munden, det kunne være du skulle vise lidt skill i spillet istedet for at rable op omkring ting du ikke aner en meter om.

Hvis GC vil spille skal de være mere end velkommen.

Med hensyn til vores lille battle Revan - sefølli må du vælge dine egne teammates, det gør jeg jo også!! Det ville dog være dejligt hvis vi kunne holde os til folk i norden eller europa.

Jeg må dog sige at dit custom game ikke imponere mig synderligt - men det må du få en forklaring på en anden gang.

Jeg tager forbehold for stavefejl og anden gejl.*
Zarfax
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Indlægaf L1 Solid » 5. nov 2005 12:08

GC Vubber skrev:
det har aldrig faldet dig ind at dem fra TE ik kan lide ham endda måske hader ham af ukendt grund og derfor må han ik komme med på holdet?


Hvad er det nu det gamle ordsprog hedder? Tænkt før du taler, eller er det undersøg før du skriver?
Hvis du går ind på King Tuur's profil kan du jo se at han rent faktisk er med i Team Europe... Så at Team Europe ikke kan lide King Tuur vil jeg nok ikke sige, han er simpelthen bare ikke god nok til at være blandt de fire bedste... Jeg foreslår at du skriver om noget, som du i det mindste bare har undersøgt en SMULE...
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf GSE Vubber » 5. nov 2005 13:34

The Guardians skrev:
GC Vubber skrev:
det har aldrig faldet dig ind at dem fra TE ik kan lide ham endda måske hader ham af ukendt grund og derfor må han ik komme med på holdet?


Hvad er det nu det gamle ordsprog hedder? Tænkt før du taler, eller er det undersøg før du skriver?
Hvis du går ind på King Tuur's profil kan du jo se at han rent faktisk er med i Team Europe... Så at Team Europe ikke kan lide King Tuur vil jeg nok ikke sige, han er simpelthen bare ikke god nok til at være blandt de fire bedste... Jeg foreslår at du skriver om noget, som du i det mindste bare har undersøgt en SMULE...




Det ordsprog har du vidst ik hørt for mange gange hva lille solid!
Senest rettet af GSE Vubber 5. nov 2005 14:05, rettet i alt 2 gange.
" vi er alle homosapiens"

"aahahhahahahah du sagde vi er alle homo :) hahhahhah"

lulw00t
GSE Vubber
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Indlægaf Morten Skou » 5. nov 2005 13:37

Jeg syntes at jeg kan huske noget om at jeg bad folk om at stoppe med FLAMINGEN ?

Dette er den absolut sidste advarsel.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf GSE Vubber » 5. nov 2005 13:39

Zarfax skrev:Så INGEN i den klan cheater Vubber?? Jeg vil bede dig forklare disse games:

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.a ... ermanFreak

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.a ... ermanFreak

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.a ... ermanFreak

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.a ... ermanFreak

P.S Revan turneringen skal da ikke være nogen forhindring for dig i at spille mod Level 1, vi finder bare en aften hvor vi spiller. Du kan bare sende en FR til Zarfax, så holder jeg lige en plads til dig!! Vi har også brug for lidt godt træning inden Eurohalo.

Lige en sidste ting Vubber - hvis du mener Chanozi er dårlig, må det jo også komme an på en prøve, du er jo højere level end ham!!



nåå lille zarfax det var godt du kunne komme med dem, altså først de to første skal jeg ik udtale mig om for dem har jeg ik være med til og de to andre hvordan vil du have vi skal cheate i dem, de stank dem vi spillede imod.. jeg har skam heller ik sagt han var dårlig men hvis det absolute skal komme an på en prøve så finder vi da bare en tid.. nåå jo lige en ting til anklager du DM mester i rumble pit for at cheate?? det er jo meget flot gjort lille zarfax
" vi er alle homosapiens"

"aahahhahahahah du sagde vi er alle homo :) hahhahhah"

lulw00t
GSE Vubber
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Indlægaf Dark x Crow » 5. nov 2005 14:08

Det Første game spillede vi mod nogle der lavede selvmord i starten og så spillede de "rigtigt" da vi havede 40 - 45 kills såå nej vi Cheater ikke!!
Billede
Dark x Crow
Niveau 6
 
Indlæg: 1321

Brugeravatar

Indlægaf Svendborg DK » 5. nov 2005 14:12

Zarfax... Jeg ved at Vubber ikke cheater.. Så det kan jeg da godt udtale mig om. At jeg ikke har de samme evner i halo som jer er da totalt lige meget.
Og du siger at jeg er hård i munden...
Få det dog afgjort i en teamslayer.. Vi ved jo godt hvem der vinder.

PS jeg stopper nu inden jeg skriver noget jeg fortryder.
Senest rettet af Svendborg DK 5. nov 2005 14:19, rettet i alt 1 gang.
Svendborg DK
Niveau 4
 
Indlæg: 404


Indlægaf GermanFreak » 5. nov 2005 14:12

Hej alle sammen,

Okay foks, hør her, jeg kan brigde hosten so what de andre lagger ikke...
Og jeg indrømmer i nogle games at have standbyet, men so what, jeg gør det ikke mere, og jeg spiller alligevel så godt som ikke halo 2 mere, mere san andreas...men lige meget, jeg skal ikke kunn sige hvem der ville vinde en clan match..og jeg er dertil pæn ligeglad med det....Jeg vil IKKE have noget med nogen somhelst clan match at gøre!!! Og come on alle sammen DET ER ET SPIL!!! Har i ikke et liv, Jeg kender vubber 4 real og ved af egenhånd er han har et..men nok om det...Vubber har aldrig og jeg MENER aldrig cheatet på nogen form så lad ham være..og vubber lad dem skrive hvad de vil!!!

Peace everybody..

Mike
Senest rettet af GermanFreak 6. nov 2005 15:09, rettet i alt 1 gang.
GermanFreak
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf ReVaN » 5. nov 2005 15:56

ok zarfax... jeg begynder at stable et hold på benene... 8) må man få af vide hvilke du vælger?
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf L1 Solid » 5. nov 2005 23:59

Germanfreak:

Godt du ser det i øjene, så fik vi det på det rene...


Edit: Og så skal det også lige siges at vores begrundet mistanke skyldes: At fremtrædene spillere inde for Norges H2 community har spillet mod jer, hvor der er blevet brugt en eller anden form for snyd.

Dog mener jeg at det er utroligt umoralsk at snyde i et spil, bare fordi at du er færdig med det.
Tænk på alle de krafter du har brugt på at nå level 35, eller hvad dit "legite" level nu er, tænk på den smerte det var, når dig og dit toptrænede hold mødte en standbyer, og blev frataget dit opnået level 35, og så bagefter måtte spille sig op igen.
Vil du virkelig selv lade den smerte gå videre, til dem du senere skal pine med standbying, bare for et tal som i realiteten ikke betyder noget for dig, fordi at du har et liv, og spiller San Andreas i stedet for Halo?
Hvilken ringe måde er det i det hele taget ikke at takke Bungie og MS for al den spille glæde, og ikke mindst dine præmier til en værdi at ca. 10.000,- kr. Ønsker enhver ikke en ærefuld slutning, i stedet for en hvor man hænger på det sidste hår ved hjælp af Briding/Standbying?

Og Vubber:

Kunne det ske at du så måske kunne lære "lille Solid" det, når nu at han ikke har lært det ordentligt:D Evt. uddybe dit kenskab til BBE Hannes' og King Tuur's store strid :D

Revan: Spillede du ikke sammen med Bateman, da han skulle bevise at han havde skillz'ne og vi træningen?

Phew... Det var den "korte" edit ;)
Senest rettet af L1 Solid 6. nov 2005 00:19, rettet i alt 2 gange.
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Svendborg DK » 6. nov 2005 00:07

Ja det gjorde vi... Vubber cheater ikke...
Svendborg DK
Niveau 4
 
Indlæg: 404


Indlægaf Zarfax » 6. nov 2005 01:20

Så fik vi det på det rene Germanfreak ... så behøves vi jo ikke snakke mere om det.

Svendborg: Du har lidt svært ved at se realistisk på de ting vi diskutere. Jeg har altid behandlet det danske halo-miljø med stor respekt og ja jeg har beskyldt Freak for at snyde. Så kan du jo nok se den ikke er helt god at du stiller dig på bagben for ham, når han så selv kommer indrømmer det.

Hvorvidt det er etisk korrekt overfor halo-mijøet det hvad du har gjort GF, behøves jeg vist ikke uddybe.

Såvidt havde det også været ligemeget for mig, hvis bare ikke det var gået ud over nogle af dem jeg spiller med til dagligt.

Dem der mener jeg har beskyldt Vubber for at snyde, læs tråden igen. Jeg taler ikke om dig, men til dig.

Revan: Du siger bare til når du er klar. Mit hold er: Solid, Claw, Nozi og mig. Jeg vil sefølli helt spiller efter "hardcore" reglerne, men hvis det ikke er acceptablet er det også okay.

Jeg tager forbehold for stavefejl og andet gejl.
Zarfax
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Indlægaf GermanFreak » 6. nov 2005 13:45

This message was deleted...
Senest rettet af GermanFreak 6. nov 2005 18:04, rettet i alt 2 gange.
GermanFreak
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf ReVaN » 6. nov 2005 15:55

Zarfax: ok lyder jo som et godt hold.... men jeg skal nok samle et bedre 8)
Solid: jo jeg spillede med bateman en del... hvorfor da
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


ForegåendeNæste

Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron