Xboxlife forum

Forza 2 regler (de endelige)

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

Indlægaf ReVaN » 10. jul 2007 16:09

Puha, saa gjorde det ikke noget at jeg ikke kunne vaere med, uden collisions, havde jeg vaeret fortabt
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf FoXRaceR » 10. jul 2007 16:35

Dr_Gonzo skrev:Jeg synes at der danner sig et tydeligt billede i denne tråd af, at folk der ønkser at der skal spilles uden assist eller kun med nogle enkelte tilladt, er dem så er vandt til at køre uden - og det lugter altså max meget af at de gerne vil give sig selv fordel. Hvem er de at komme og bestemme at den rigtige måde at spille Forza på er uden den og den assist, bare fordi de selv spiller uden? Enten må der spilles helt uden assists eller også må der spilles med at det er 100% valgfrit, hvilket jo nok giver nogle mere spændende løb, hvor det ikke er givet på forhånd hvem der vinder. Men hvis der virkelig sidder nogle folk der ude som har så ondt i røven over at der er nogen der køre med nogle assists de ikke bruger, så kan jeg da kun sige at det da i virkeligheden er dem der er tøssedrengene. En rigtig man vil da ta' kampen om så fair som muligt!
Det er da logisk at dem der normalt køre uden linie har stemt at de ikke synes den skal være der, da det jo giver dem en fordel over de folk der er vant til at køre med den på. Af stemningen viser så bare at der rent faktisk er flere deltager der køre uden end deltager der køre med. Jeg tænker bare at folk der vinder uden en fair kamp, må da bag efter havde en lidt dårlig smag i munden eller hva'? Det er ikke som om at det ødeligger jeres spil at der er nogen der gerne vil køre med, det enezste det handler om er som nævnt ovenfor at folk vil gøre hvad som helst for at vinde og derfor også gerne udslette så meget konkurrence på forhånd som muligt...

Skal vi så snakke om, hvem det er der er tøssedrenge??? Dem der køre med eller uden?


Forza 2 turneringen ser ud til at blive den største turnering nogensinde på Xboxlife.dk. Regelsættet herunder afspejler at:
- Der skal være mulighed for at alle kan deltage ?????
- Det skal være sjovt
- Vi skal have fundet den bedste Forza 2 kører i Danmark
?????

Det er så velskrevet og godt argumenteret :) ....Hvor afmelder man sig? :cry: ...
Desuden behøver jeg ikke en XLturnering for at vide hvem de bedste/hurtigste er :twisted: . Der er jo heldigvis utallige scoreboards ( for alle \:D/ )i Forza Motorsport 2 ...Tilykke TRC Zarfax med din nye Limited Forza Box..

Team C4 fravælger xboxlife.dk Forza 2 Turneringen. =;

Signing out . :arrow: . C4 FoXzA / Braking Line RacerR4 Class Hotlap Rank #8
Billede
Dansk Forza champ 2005. PGR100 2006. 2.plads ved DM i Forza 2 2007. Xboxlife Dreamteam
FoXRaceR
Niveau 5
 
Indlæg: 1090


Indlægaf knud » 10. jul 2007 17:05

Ja Gonzo skriver det bedre end det kan siges!!
Men vil da lige lykønske TRC Zarfax med hans (snart) nye Xbox...
Fordi om I så bad os om at køre med klap for øjet og den ene arm i gips, ville Zarfax stadig vinde Box'en og rive jer rundt på alle tracks, i alle klasser!!
Billede
knud
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Indlægaf FoXRaceR » 10. jul 2007 17:12

knud skrev:Ja Gonzo skriver det bedre end det kan siges!!
Men vil da lige lykønske TRC Zarfax med hans (snart) nye Xbox...
Fordi om I så bad os om at køre med klap for øjet og den ene arm i gips, ville Zarfax stadig vinde Box'en og rive jer rundt på alle tracks, i alle klasser!!


Ja det fryder :lol: mig at ingen af XLR drengene kører af sted med førstepræmien
Billede
Dansk Forza champ 2005. PGR100 2006. 2.plads ved DM i Forza 2 2007. Xboxlife Dreamteam
FoXRaceR
Niveau 5
 
Indlæg: 1090


Indlægaf WhiteDog » 10. jul 2007 21:23

Personligt troede jeg, du ville blive glad for at alle assists ville være tilladt, da du jo jf scoreboards åbenbart ikke kan sætte gode tider, uden "næsten" det hele er på. Så det virker som om du modsiger dig selv en del og prøver at bakke ud af turneringen med dårlige undskyldninger fordi du på forhånd ved, at du er fortabt.
Hvilket had er det egentlig du udviser overfor Team XLR, hvad har de, eller rettere VI gjort dig (er jo selv i teamet).

Du understreger Mortens kommentar med "det skal være muligt for alle at deltage". Er det ikke netop det, der er sket, når alle assist åbenbart er blevet tilladt. Dog med undtagelse af driveline - men det bruger du vel ikke, en Forza helt som dig...vel vel vel :) :)

Er dog enig i det med "bedste Forza kører". Den finder man KUN hvis alle hjælpemidler bliver fjernet og spillet bliver gjort så realistisk som overhovedet muligt. Den linje burde Morten nok vælge en anden formulering til.
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf ReVaN » 10. jul 2007 21:30

FoXRaceR skrev:Det er så velskrevet og godt argumenteret :) ....Hvor afmelder man sig? :cry: ...
Desuden behøver jeg ikke en XLturnering for at vide hvem de bedste/hurtigste er :twisted: . Der er jo heldigvis utallige scoreboards ( for alle \:D/ )i Forza Motorsport 2 ...Tilykke TRC Zarfax med din nye Limited Forza Box..

Team C4 fravælger xboxlife.dk Forza 2 Turneringen. =;

Signing out . :arrow: . C4 FoXzA / Braking Line RacerR4 Class Hotlap Rank #8


Det var da noget af det platteste og klammeste lort jeg laenge har laest paa denne side, no disrespect, men hvad faar dig til at tro at du er saa speciel? :roll:

tror nok lige hr. Skou klarer sig selvom at det aabenbart "guddommelige" C4 hold melder fra
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Morten Skou » 10. jul 2007 21:52

Det er da altid beklageligt når folk melder fra. Pt. er der 114 tilmeldte.

Vi ville dog gennemføre turneringen selv om der kun skulle være 10 - det er jo stadigvæk sjovt at deltage i turneringen uanset antal :)

Husk at maile info@xboxlife.dk hvis i vil framelde jer.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf hamann4242 » 11. jul 2007 00:54

ReVaN skrev:
FoXRaceR skrev:Det er så velskrevet og godt argumenteret :) ....Hvor afmelder man sig? :cry: ...
Desuden behøver jeg ikke en XLturnering for at vide hvem de bedste/hurtigste er :twisted: . Der er jo heldigvis utallige scoreboards ( for alle \:D/ )i Forza Motorsport 2 ...Tilykke TRC Zarfax med din nye Limited Forza Box..

Team C4 fravælger xboxlife.dk Forza 2 Turneringen. =;

Signing out . :arrow: . C4 FoXzA / Braking Line RacerR4 Class Hotlap Rank #8


Det var da noget af det platteste og klammeste lort jeg laenge har laest paa denne side, no disrespect, men hvad faar dig til at tro at du er saa speciel? :roll:

tror nok lige hr. Skou klarer sig selvom at det aabenbart "guddommelige" C4 hold melder fra


giver dig 100% ret, det er da det værste tudefjæs at fyre af
hamann4242
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Indlægaf Kirnehz » 11. jul 2007 08:17

Jeg glæder mig vildt meget til vi skal køre.

Alle jer der tuder over reglerne i en gratis turnering. Get over it.
Kirnehz
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Indlægaf Capiz » 11. jul 2007 11:41

Hejsa alle

Jeg skal lige høre, om vi har en forventning til slut tidspunkt lørdag?
Jeg skal nemlig til bryllup kl.16:30, og så skal jeg jo bare lige være sikker på at jeg kan være med til Forza eller ej Wink

Mvh
Rasmus
Billede
Capiz
Niveau 3
 
Indlæg: 259


Indlægaf FoXRaceR » 11. jul 2007 14:43

Ja i må undskylde min utilfredshed. Men jeg syntes altså at den her turnering favorriserer nogle spillere frem for andre..
Der har været utallige begrundelser på hvorfor alle assists skal være valgfri. Og så vidt jeg har set er den eneste imod, at Race/brake line er for tøsedrenge..

Forestil jer at der blev afholdt feks. en HALO turnering eller Gears of war, hvor det ikke var tilladt at bruge sniper fordi....... "det for tøsedrenge".
eller at folk siger, jeg spiller på 14" tommer tv og med en klap for øjet så det skal alle andre osse gøre...

Og hvis det skal være så "simulations agtigt og rigtigt hvorfor må man så spille, siddende i sin sofa med et joypad det burde kun være for folk med racing seat og rat :idea:

Jeg/ vi (C4) tør godt og deltage i Forza turneringen, men vælger ikke at stille op da vi ikke mener at det er fair for alle..
Imodsætning til hvis man kun skulle vælge assists, Ja i er godt nok nogen fandens karle jer dere køre, uden men fordi i gør hvorfor skal jeg så gøre det... :roll:

For at få så mange forskellige racere med som muligt, og så mange glade mennesker som muligt. Er det vigtigt at holde turneringen åben for alle.....



Jeg har i mange år efterhånden intresseret mig for Xbox racing games og har i alle de spil jeg har spillet seriøst, altid spillet med nogle af de bedste i verden.
Mange af disse har deltaget i forskellige online turneringer på xbox, nogle har vundet..( sågar var der en der vandt en BIL :D )
Og ikke EN eneste af disse turneringer har haft assists begrænsninger på..og sjovt nok var det her ikke et problem der blev diskuteret for 2 år siden til Forza 1 turneringen..

en anden ting... med hensyn til den geniale afstemmning der var angående reglerene....som "kun" var oppe i lidt over 40 timer , og hvor der kun var 78 af de 120 tilmeldete der fik lov til at stemme. Og passer navnene på dem der stemte med dem der skal deltage
:shock:

Jeg kan kun håbe at folk vågner op og beder om valgfri assists så noobs som pro kan være med på lige plan. i Bund og grund handler det jo om hvad man er vant til at køre med ikk!!
Så vi virkelig kan finde de bedste frem.

Ps jeg undsylder min hårde tone overfor XLR teamet i den tidligere tråd....
Senest rettet af FoXRaceR 11. jul 2007 14:45, rettet i alt 1 gang.
Billede
Dansk Forza champ 2005. PGR100 2006. 2.plads ved DM i Forza 2 2007. Xboxlife Dreamteam
FoXRaceR
Niveau 5
 
Indlæg: 1090


Indlægaf Sethos88 » 11. jul 2007 14:45

Sku fint nok med hver sin mening, men stop nu med de platte sammenligninger som slet ikke er på samme plan overhovedet.
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf hamann4242 » 11. jul 2007 14:58

FoXRaceR skrev:Ja i må undskylde min utilfredshed. Men jeg syntes altså at den her turnering favorriserer nogle spillere frem for andre..
Der har været utallige begrundelser på hvorfor alle assists skal være valgfri. Og så vidt jeg har set er den eneste imod, at Race/brake line er for tøsedrenge..

Forestil jer at der blev afholdt feks. en HALO turnering eller Gears of war, hvor det ikke var tilladt at bruge sniper fordi....... "det for tøsedrenge".
eller at folk siger, jeg spiller på 14" tommer tv og med en klap for øjet så det skal alle andre osse gøre...

Og hvis det skal være så "simulations agtigt og rigtigt hvorfor må man så spille, siddende i sin sofa med et joypad det burde kun være for folk med racing seat og rat :idea:

Jeg/ vi (C4) tør godt og deltage i Forza turneringen, men vælger ikke at stille op da vi ikke mener at det er fair for alle..
Imodsætning til hvis man kun skulle vælge assists, Ja i er godt nok nogen fandens karle jer dere køre, uden men fordi i gør hvorfor skal jeg så gøre det... :roll:

For at få så mange forskellige racere med som muligt, og så mange glade mennesker som muligt. Er det vigtigt at holde turneringen åben for alle.....



Jeg har i mange år efterhånden intresseret mig for Xbox racing games og har i alle de spil jeg har spillet seriøst, altid spillet med nogle af de bedste i verden.
Mange af disse har deltaget i forskellige online turneringer på xbox, nogle har vundet..( sågar var der en der vandt en BIL :D )
Og ikke EN eneste af disse turneringer har haft assists begrænsninger på..og sjovt nok var det her ikke et problem der blev diskuteret for 2 år siden til Forza 1 turneringen..

en anden ting... med hensyn til den geniale afstemmning der var angående reglerene....som "kun" var oppe i lidt over 40 timer , og hvor der kun var 78 af de 120 tilmeldete der fik lov til at stemme. Og passer navnene på dem der stemte med dem der skal deltage
:shock:

Jeg kan kun håbe at folk vågner op og beder om valgfri assists så noobs som pro kan være med på lige plan. i Bund og grund handler det jo om hvad man er vant til at køre med ikk!!
Så vi virkelig kan finde de bedste frem.

Ps jeg undsylder min hårde tone overfor XLR teamet i den tidligere tråd....


det med at udelukke snipers svarer jo til at udelukke biler(biler som ikke er glitch)
Hvis der nu var aim-assist eller noget med, så ville det var på nogenlunde lige plan med braking line. Og ikke alt det andet pis du skriver.,
Og hvor er det dog kært at i som et hold tager sådan en kollektiv beslutning(protest, eller hvad i vil kalde det).

Det er xboxlife's adminstatorere og brugere som har valgt reglerne. Og på den måde tror jeg flest mulige er blevet tilfreds.
Da det bare er en lille sjov turnering hvor det er
GRATIS et deltage, hvorfor så brokke sig. Det er da rn fuldstændigt uforskammet opførsel, jeg troede bare at den her turnerings formål var at folk skulle have det sjovt.
hamann4242
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Indlægaf WhiteDog » 11. jul 2007 15:55

Foxza: Kan godt følge dig lidt nu. Det med Brakeline eller no-brakeline har hængt lidt i svinget hos mig den sidste dags tid. Hvorfor den egentlig blev hevet så meget op i debatten og åbenbart kun den eneste ting der blev stemt om, har undret mig meget. En stemme om ALT el. INTET havde nok været mere på plads. Så her giver jeg dig ret.

For mit vedkommende er det straks værre med STM og TCS, da Morten åbenbart ikke har fået fjernet ALLE biler, som hærger scoreboardet og umiddelbart KUN kan køres med disse assist på. Jeg frygter at mange ville vælge disse biler, som på mange måder ligner både chargeren og chevellen, men bare har et andet navn. Jeg nægter selv at køre disse biler, men der jo bare ingen regler der forbyder andre, selv om jeg mener det er til grin og amoralsk at udnytte dem. Til orientering snakker jeg bl.a. om Porsche 914/6 men der er sikkert et par stykker mere, som også falder i den kategori.
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf Scooter dk » 11. jul 2007 16:28

WhiteDog skrev:Foxza: Kan godt følge dig lidt nu. Det med Brakeline eller no-brakeline har hængt lidt i svinget hos mig den sidste dags tid. Hvorfor den egentlig blev hevet så meget op i debatten og åbenbart kun den eneste ting der blev stemt om, har undret mig meget. En stemme om ALT el. INTET havde nok været mere på plads. Så her giver jeg dig ret.

For mit vedkommende er det straks værre med STM og TCS, da Morten åbenbart ikke har fået fjernet ALLE biler, som hærger scoreboardet og umiddelbart KUN kan køres med disse assist på. Jeg frygter at mange ville vælge disse biler, som på mange måder ligner både chargeren og chevellen, men bare har et andet navn. Jeg nægter selv at køre disse biler, men der jo bare ingen regler der forbyder andre, selv om jeg mener det er til grin og amoralsk at udnytte dem. Til orientering snakker jeg bl.a. om Porsche 914/6 men der er sikkert et par stykker mere, som også falder i den kategori.


Ja det havde nu været en god idé at forbyde assists, så biler som Porsche 914/6 havde været en større udfordring at køre. Er den tilladt at bruge på Sebring (klasse A) i finalen, er man nød til at bruge den for at have en chance. Jeg har selv øvet med denne bil fordi den er tilladt, men er da klar på at finde en anden bil hvis den og tilsvarende biler ikke må bruges.

Er nu heller ikke sikker på at jeg kan deltage, da jeg har problemer med at køre xboxlive samtidig med at computeren er online :cry:. Tanken om at skulle køre 6 omgange på Nordschleife i en toptunet klasse S bil med simulations damage er nu også MEGET afskrækkende :shock:.
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


ForegåendeNæste

Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster