Xboxlife forum

FIFA Turnering

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

FIFA Turnering

Indlægaf JimPP » 7. okt 2004 20:46

Hej…

Jeg overvejede lidt om vi ikke skulle lave en lille Liga, med danske fifa-spillere, nu når det endeligt er kommet på Live.

Jeg vil - i al beskedenhed - kunne kode et lille system så det er hurtigt og nemt at se hvem skal spille imod hvem, tabel med mere.

Alle der er interesseret kan enten skrive i denne lille tråd, sende mig en PM… eller skrive en mail til jim@gamepad.dk
JimPP
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Dexter » 7. okt 2004 21:32

Jeg er total på.... Har lige fået FIFA i dag og det styrer for ondt... PS: en lille lækker detalje når man spiller online kan man se de rigtige resultater fra alle ligaer kørende i bunden.. Hvis man nu lige skal holde øje med oddset. Nå men jeg er først hjemme onsdag i efterårsferien men skriv endlig mail eller send en sms. du kan få mit nummer og mail eller messenger
Billede
Dexter
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Indlægaf bOOmer DK » 8. okt 2004 09:34

den er jeg med på......hvornår kan man købe fifa?
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


Indlægaf JimPP » 8. okt 2004 10:08

Nice, jeg laver systemet over weekenden :) så kontakter jeg alle der er interesseret :)
JimPP
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Saibot » 8. okt 2004 11:09

Hey JimPP. jeg er oz helt med på det!! ;)
Saibot
Niveau 3
 
Indlæg: 211


Indlægaf sir_nilo » 8. okt 2004 13:46

Jeg er også frisk! Bliver det så hold fra dk eller frit?
它是好一起演奏

Spiller fortiden: NFS:mw
sir_nilo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Indlægaf JimPP » 8. okt 2004 14:56

Jamen skal vi ikke abre tage hold fra hele verden :) - og laver systemet iaften - så vi kan være klar til Lørdag.... kom endeligt med alle de ideer og forslag i den komme på.

Feks, skal det være en stor liga eller gruppe spil med slutspil?

:D Ih glæder mig helt til at komme igang selv om jeg nok taber samtlige kampe...

Hvor lange skal kampene være?
JimPP
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Sp4 » 8. okt 2004 18:38

Jeg er ikke helt sikker på om jeg kan købe spillet pga. pengeproblemer, men jeg kunne da got tænke mig at være med hvis jeg køber det!

Og jeg synes gruppespil, det vil helt klart gøre mere spændende end et langsomt ligasystem
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf Specialty » 8. okt 2004 21:57

Jeg skal lige igang med spillet, men efter lidt øvelse så er jeg klar.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Preell » 9. okt 2004 08:53

Jeg køber maybe spillet idag så i må lige adde mig på live.

Gamertag: Preell

Så er jeg meget klar. Så skal ddet være en dansk tunering... fks. Superliga - Dong cup? en af de 2 er da det fedeste så :)
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf JimPP » 10. okt 2004 11:18

Så er der åbnet for tilmeldinger :)

Siden bliver hostet på gamepad.dk's server - men er fuldstændigt bannerfri, og indgår ikke i gamepad.dk overhoved.

Det er bare en stabil server som jeg har adgang til :)

- Link fjernet -
JimPP
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Morten Skou » 10. okt 2004 11:22

Tsk tsk, hvor er det lavt at synke at lave reklame for sit website herinde.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf JimPP » 10. okt 2004 12:03

At se det som reklame er latterligt... det har som sagt intet med Gamepad.dk at gøre... troede jeg at jeg havde gjort klart... Men fair nok.

lol - min email adresse er også reklame!
JimPP
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Morten Skou » 10. okt 2004 12:20

For det første er det ikke specielt pænt at have et konkurrerende site i sin signatur - specielt når man ikke selv er interesserede i at reklamere for andre konkurrerende sites.

Desuden ser jeg det som en ret ufin måde at forsøge at gøre brugere på et site opmærksom på sit eget site.

Men du skal da være velkommen til at få fifa2005.xboxlife.dk hvis du mener det med at det ikke har noget med dit eget site at gøre.

Og du er jo altid velkommen til at kontakte os omkring om vi ville være interesserede i at lave de her ting sammen - hvis du mener at det kunne have interesse for vores brugere.

Men at gøre det på den her måde, er som du selv så pænt siger det "latterligt".
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Miichael Larsen » 10. okt 2004 12:26

Halløj Plov, længe siden. :]

Syntes lige jeg ville hilse på dig, vi har jo ikke set så meget til hinanden siden jeg stoppede hos Pan.

Er du stadig i CyberCom?
Miichael Larsen
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Næste

Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron