Xboxlife forum

GOW Uofficiel turnering 3. Feb. Så er holdene parat

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

Hvilken bane skal vi spille på?

Afstemning sluttede 1. feb 2007 00:09

Gridlock
16
29%
Canals
9
16%
Clocktower
2
4%
Escalation
3
5%
Mansion
2
4%
Mausoleum
4
7%
Rooftops
5
9%
Tyro Station
4
7%
War Machine
4
7%
Old Bones
6
11%
Raven Down
1
2%
 
Afgivne stemmer : 56

Indlægaf LinearZ » 23. jan 2007 12:26

Så helst at der er random hold ;)
For så kan de skide blærerøve ikke være på samme hold... hehe ;)

og så kan jeg også kun komme på et hold hvor folk er bedre end mig :D
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf FleshFear » 23. jan 2007 12:28

ja det er jo det... så vil der være nogen personer som har en mulighed for at vinde.. som de måske ikke har normalt har....
Nervous ? Better Be.....

Billede
FleshFear
Niveau 4
 
Indlæg: 415


Indlægaf IX HerakleS XI » 23. jan 2007 12:31

Og så bliver de bedste spillere trukket ned pga. de er på hold med nogle noobs
Billede
IX HerakleS XI
Niveau 7
 
Indlæg: 2572


Indlægaf vat69 » 23. jan 2007 13:21

hvornår er sidste tilmeldings frist ???

kunne jo være man skulle vinde igen :roll:

team loverboys FTW!!!!!!!!!!!!!
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf Chriswon » 23. jan 2007 13:25

Hvad mener I med random hold..?!? Det er da helt hen i vejret... jeg kan godt se pointen i at blande holdene, men det er da lidt plat at fordi nogle er gode må de ikke spille sammen... Hele kernen i MP i GoW er da at man er et hold, arbejder sammen osv... dem som jeg har tilmeldt er nogle som jeg tit spiller med og kender privat, og 50% af af det sjove ligger netop i det- at vi kan være sammen på Live, spille som et hold og nakke andre... :) Efter min mening ryger hele fidusen ved det her hvis man nu pludselig ikke kan være på sit eget hold...
Chriswon
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf FleshFear » 23. jan 2007 13:39

vat69 skrev:hvornår er sidste tilmeldings frist ???

kunne jo være man skulle vinde igen :roll:

team loverboys FTW!!!!!!!!!!!!!


Onsdag den 31. Jan. Kl 24
Nervous ? Better Be.....

Billede
FleshFear
Niveau 4
 
Indlæg: 415


Indlægaf vat69 » 23. jan 2007 14:50

ok
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf PonyArne » 23. jan 2007 14:56

CarpalMadazz skrev:Og så bliver de bedste spillere trukket ned pga. de er på hold med nogle noobs


Vi de ikke kan vinde selv er de ikke gode spiller.. gode spillere vinder lige meget hvem de er på hold med.. :P
Billede
PonyArne
Niveau 7
 
Indlæg: 2080


Indlægaf vat69 » 23. jan 2007 15:15

det handler om teamwork bare at vide hvordan de andre spiller så kan man nemlig godt vinde
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf Mitzurugi » 23. jan 2007 17:00

PonyArne skrev:
CarpalMadazz skrev:Og så bliver de bedste spillere trukket ned pga. de er på hold med nogle noobs


Vi de ikke kan vinde selv er de ikke gode spiller.. gode spillere vinder lige meget hvem de er på hold med.. :P

Kunne ikke have sagt det bedre selv =D>
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf xX Reptile Xx » 23. jan 2007 17:29

det ka godt ske gode spiller vinder ligemeget hvem de er på hold med, men det hjælper jo heller ikk hvis de kommer på hold med nogen som ikk ka finde ud a og skyde eller noget som helst i spillet..

er det worzone vi ska spille eller hva??
xX Reptile Xx
 
Indlæg: 1183

Brugeravatar

Indlægaf CemilHalit » 23. jan 2007 19:27

Jeg synes det er langt ude hvis man ikke kan tilmelde et hold.. Jeg spiller normalt med nogle på live, som jeg også kender privat. Så hvis det nu ikke er en mulighed, så overvejer jeg selv, ikke at være med.. Så kan jeg lige så godt bare gå ind på live og spille random match.
Det der var fedt med med denne turnering, er at man endelig kunne komme til at spille mod eventuelle andre hold. Det er i hvert fald noget som jeg og de andre jeg spiller med, har efterlyst i et stykke tid.
Med hensyn til at det gør det nemmere for noobs, hvis holdene bliver blandet.. Så gør det det også bare sværere og mere irriterende for folk som har spillet det i lidt længere tid. Man skal i det mindste have den mulighed, at tilmelde et helt hold.
CemilHalit
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf Sephiroth » 23. jan 2007 20:20

Hej drenge/piger som med afholder af denne tournering, kan jeg se tingene fra begge sider, både med selv og vælge hold og random teams.

RANDOM TEAMS

PLUSER: Fordelene ved random teams er at alle har en chance for og vinde. Man møder nye mennekser på live, nye venner til ens friends list.

MINUSER: Man kan resikere og komme på hold med nogen man bare ikke kan med. Man skal tilføje de nye mennesker på sin friends list.

SELV VALGTE HOLD

PLUSER: Man kan stole på dem man er på hold med, dukke op eller aflyse hvis man ikke kan. Man kender dem man spiller med, så man kan sammen med dem.

MINUSER: Folk som er i klan vil med sikkerhed være på det hold som vinder tourneringen. Der blir ikke det store udfordring for visse hold. Folk som ikke er de bedste vil blive slagtede, og dermed forsvinder det sjove for dem.

NU er det bare min mening. Men hvis jeg skal være ærlig, syndes jeg for og mødes på midten, at man valgte 1 makker og så kom man i gruppe med 2 andre som havde valgt hinanden.

Hvad siger syndes folk om det???

PS Jeg syndes vil skal spille execution???
Billede
Sephiroth
Niveau 7
 
Indlæg: 2272


Indlægaf FleshFear » 23. jan 2007 20:48

Sephiroth skrev:PS Jeg syndes vil skal spille execution???


Execution siger jeg også... Så der gør vi.... Der er heller ikke voldlig meget med taktik i warzone... Pup And shoot :lol:
Nervous ? Better Be.....

Billede
FleshFear
Niveau 4
 
Indlæg: 415


Indlægaf Da Senzai » 23. jan 2007 20:55

Sephiroth skrev:MINUSER: Der blir ikke det store udfordring for visse hold. Folk som ikke er de bedste vil blive slagtede, og dermed forsvinder det sjove for dem.


Eheh, Hvem siger, at det ikke er sjovt? GL3NN, Glitter og Jeg har da haft utroligt skægge oplevelser med GOW, når vi har spillet sammen, på trods af at vi får tæsk hele tiden :0P

Det at man er sammen om at få tæsk, og desperat forsøger at holde hinanden i live, medens man Jubler som en galning så snart man får slået en enkelt person ihjel er da alt for fedt! :D

Eller også er det kun mig, der har det sådan! :D

Execution og Selvvalgte Teams er fedest. Dem uden et hold, kan jo så komme på Random Teams.

Så kan alle få deres vilje :0P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron