Xboxlife forum

Lifebowl 07 - opdaterede tider -

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

Indlægaf Drembi DK » 15. feb 2007 01:24

Falcons 15 - Titans 30 <--- Behøver man sige mere... JA.. :wink:

Det var en kamp der blev domineret i luften, da der ud af kampens 633 yards kun blev løbet 125 yards.
Der hvor vinderen skulle findes var i deres Red Zone offense hvor titans var 4 ud af 4(3TD/1FG) og Falcons kun var 2 ud af 4(1TD/1FG)
Desuden havde Falcons svært ved at stoppe Titans som kun havde 3 3rd down's hele kampen og ingen 4th down.
Efter de første 2 quarters førte Titans 3-14 og i starten af 3 quarter kom titans hurtigt foran 3-21, men denne gang svaret Falcons hurtigt igen med et 90 yards TD kast kun 30 sekunder senere til stillingen 9-21(Faild 2-ponit), efter det kig spillet lidt frem og tilbage og falcons fik en sen TD og var nu kun 9 point efter, men desværre fik de ikke fat i onside kicket, og med den gode udgangs position kunne Titans stille og roligt bruge tiden der var tilbage og lukke kampen helt med et 17 yard td pass i kampens sidste sekunder.
KAMPENS SPILLER(e): Bobby Wade/Vince Young <--- Det var svært at vælge :)

Vince Young: 158.3 Rating 260 Yards på 13 ud af 14(92%) kast til 4 TD
Michael Vick: 130.2 Rating 241 Yards på 12 ud af 16(75%) kast til 3 TD/1 INT, samt 2 løb for 20 yards.

Travis Henry: 80 yards(53Rush(13)/27Pass(4)) 1 Fumble
Warrick Dunn: 38 yards(42Rush(10)/-4Pass(2))
LanDale White: 8 yards( 8Rush ( 2))

Bobby Wade: 98 Receiving Yards på 6 Receptions 3 Touchdowns
Adam Jennings: 132 Receiving Yards på 2 Receptions 1 Touchdowns
Bo Scaife: 75 Receiving Yards på 1 Reception 1 Touchdowns
Roddy White: 11 Receiving Yards på 2 Receptions 1 Touchdowns
Ashley Lelie: 67 Receiving Yards på 3 Receptions
Drew Bennett: 42 Receiving Yards på 1 Reception
Alge Crumpler: 35 Receiving Yards på 3 Receptions
Brandon Jones: 18 Receiving Yards på 1 Reception

Morten Andersen: 1 Field Goal 100%
Rob Bironas: 1 Field Goal 100% 3 Extra ponits 100%

Så for i ikke mere info.. :D
Drembi DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1614


Indlægaf ReVaN » 15. feb 2007 05:33

jeg spillede af pomern til :) men flot med alt info'en, og tak for kampen dennis, opdatere en gang imorgen da jeg er ekstremt traet
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf bjaelkesex » 15. feb 2007 07:43

Dennis #81 skrev:-->bjaelkesex<--- Har haft samme problem lige til idag. da det lykkes at spille min kamp mod Revan.. :)
Så tror det har været et problem på EA's server, ikke hos dig eller mig


Mit problem har indtil videre været i alle spil (madden + gow).
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Drembi DK » 15. feb 2007 15:16

bjaelkesex skrev:Mit problem har indtil videre været i alle spil (madden + gow).

Vi kan evt prøve at joine hinanden senere idag...
Drembi DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1614


Indlægaf insert profile » 21. feb 2007 17:49

Revan - hvornår skal vi få spillet vores dyst?
insert profile
Niveau 1
 
Indlæg: 68


Indlægaf insert profile » 21. feb 2007 17:56

Forresten, så er der jo mange football interesserede i denne tråd, så i kunne jo kigge forbi http://www.playaction.dk. Det er et amerikansk fodbold headcoach spil jeg hygger mig med, og hvis i har nogle gode ideer eller input ville det være kewl.
Jeg er snart ved at være langt nok til at skulle bruge nogle beta-testere (om 1 måned eller 2).
insert profile
Niveau 1
 
Indlæg: 68


Indlægaf McDevil » 24. feb 2007 17:04

Hvad sker der med turneringen skal vi ikke snart have den afsluttet. Mine sidste to modstand har den ene problemer med xbox live og den anden har sin reperation.

Så vil gerne vide om vi skal spille dem eller jeg vinder dem. Så vi kan komme videre. Går nok ikke videre, hvis jeg vinder de sidste to.
Billede

Winners never quit, quitters never win!
McDevil
Niveau 4
 
Indlæg: 488


Indlægaf killer59 » 25. feb 2007 11:08

McDevil skrev:Hvad sker der med turneringen skal vi ikke snart have den afsluttet. Mine sidste to modstand har den ene problemer med xbox live og den anden har sin reperation.

Så vil gerne vide om vi skal spille dem eller jeg vinder dem. Så vi kan komme videre. Går nok ikke videre, hvis jeg vinder de sidste to.


Ellers må vi jo se på stillingen som den er d.d. og kåre vinderen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Billede
killer59
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Indlægaf McDevil » 25. feb 2007 13:56

killer59 skrev:
McDevil skrev:Hvad sker der med turneringen skal vi ikke snart have den afsluttet. Mine sidste to modstand har den ene problemer med xbox live og den anden har sin reperation.

Så vil gerne vide om vi skal spille dem eller jeg vinder dem. Så vi kan komme videre. Går nok ikke videre, hvis jeg vinder de sidste to.


Ellers må vi jo se på stillingen som den er d.d. og kåre vinderen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


ja, måske
Billede

Winners never quit, quitters never win!
McDevil
Niveau 4
 
Indlæg: 488


Indlægaf killer59 » 14. mar 2007 18:15

Nå, efter længere tids venten, må vi vist konstatere, at denne turnering er død :cry: :cry: :cry: :cry:

Men det var da sjovt så længede det varede...
Billede
killer59
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Foregående

Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron