Xboxlife forum

Co-op makker til Farming Simulator søges

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf tue69 » 5. jul 2013 12:23

Yeee-Haw, så udkommer Farming Simulator endeligt til Xbox 360. Jeg skal have det, og det ved jeg at netop DU også skal! Høst det korn, siger jeg bare!

Jeg søger én eller flere co-op makker til min nyopstartede klan, Harvest'n Dreams, og jeg tænker at vi træner hver mandag, onsdag og fredag aften, sådan at vi er klar til at indtage ladderen på GameBattles, når VM i virtuel landmand starter til... november.

Min egen funktion på holdet, ud over holdkaptajn, er primært:

- Høst
- Pløjning
- Gyllespredning

Det efterlader en del huller, men jeg synes specielt at jeg mangler én til at tage sig af kreaturerne. Jeg havde en fyr fra Vestjylland til det tidligere, men han stak af med alle grisene.

Jeg søger specielt følgende:

- Marksman: Det giver sig selv, kom noget strøsæd i de marker!
- Winger: Du står for fjerkræ. De høns lægger æg hver dag, bitches.
- Svend: Du skal stå for udmugning af komøg og andet spændende. Det er en fordel hvis du hedder Svend
- All-rounder: Du står for kompostbunken og køkkenhaven.

Du er mellem 18-35 år og du er ikke fra Storkøbenhavn. Sidst jeg havde én fra storbyen til at stå for slagtningen, skulle jeg i hele tiden hente ham i Netto og fortælle, at hakket oksekød ikke vokser i køledisken.

Jeg har umiddelbart ikke nogen idet til clan-tag, men jeg tænker noget med "Hells Angels Very Radical... Envy" = H.A.V.R.E.

Sig frem!
Senest rettet af tue69 5. jul 2013 14:01, rettet i alt 2 gange.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf Slimjay DK » 5. jul 2013 12:25

Du er gal :)

Gadvide om ko væltning bliver en mulighed via DLC, for så joiner jeg gerne dit Farmer crew :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf tue69 » 5. jul 2013 12:31

Slimjay DK skrev:Du er gal :)

Gadvide om ko væltning bliver en mulighed via DLC, for så joiner jeg gerne dit Farmer crew :lol:


Det er en online-mode.

Der er mange fede imellem! Blandt andet Infected-mode, som i Farming Simulator hedder: Mad Cow Disease.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf Thorpedo29 » 5. jul 2013 12:32

Fredags baren er startet tidligt eller der er helt dødt på arbejde :)

ps. Er der mulighed for at være ekstra "kærlig" overfor sin dyr? Det burde jo næsten være en achievement "pulled pork"...
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf BrutalTarbensen » 5. jul 2013 12:39

Jeg har aldrig spillet det på pc, og hørte først om det sidste weekend.

Er det en fordel at komme fra Vestjylland? Jeg synes ellers kun her er fisk og tyskere ;-)

Jeg må se hvordan det går til tryouts. Jeg har trods alt en kæreste der har gået på landbrugsskole, så det kan være hun vil hjælpe mig med svinene
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf tue69 » 5. jul 2013 12:46

BrutalTarbensen skrev:Jeg har aldrig spillet det på pc, og hørte først om det sidste weekend.

Er det en fordel at komme fra Vestjylland? Jeg synes ellers kun her er fisk og tyskere ;-)

Jeg må se hvordan det går til tryouts. Jeg har trods alt en kæreste der har gået på landbrugsskole, så det kan være hun vil hjælpe mig med svinene


Jeg har haft lidt uheldige oplevelser med folk fra Vestjylland, som du kan se i første indlæg, men nu hvor du har en kæreste, så går det nok. Det bliver hønsene også glade for (den sidste kunne ikke lade dem være).

Men ja, lad os se til tryouts. Jeg har ikke været for heldig indtil videre. Den eneste ansøgning jeg har fået var fra en fyr uden traktorkørekort. Hvad giver du mig? Tsk tsk...
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf tue69 » 5. jul 2013 12:50

PB sendt til mig skrev:Hej Tue

Jeg vil rigtigt gerne være med i H.A.V.R.E.

Er det en fordel for min ansøgning om at passe svinene, at jeg selv er lidt af en gris?


Skam dig!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf TerrificFalcon » 5. jul 2013 13:03

Jeg er, uden pis, rent faktisk frisk på at spille noget Co-op Farming Simulator når det udkommer.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf tue69 » 5. jul 2013 13:50

TerrificFalcon skrev:Jeg er, uden pis, rent faktisk frisk på at spille noget Co-op Farming Simulator når det udkommer.


Tryouts!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf Bavi » 5. jul 2013 13:56

TerrificFalcon skrev:Jeg er, uden pis, rent faktisk frisk på at spille noget Co-op Farming Simulator når det udkommer.


Jeg vil også være med!
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf jepsen80 » 5. jul 2013 14:07

Der er vel forhåbentlig heller igen fra København med respekt for sig selv, der køber det her lort :)
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf tue69 » 5. jul 2013 14:15

jepsen80 skrev:Der er vel forhåbentlig heller igen fra København med respekt for sig selv, der køber det her lort :)


Nu synes jeg du bliver krads. Farming Simulator er mindst lige så stort som Call of Duty. Det undrer mig at Skou ikke har oprettet et underforum til det endnu.

Farming Simulator har også next-gen AI, så dyrene flytter sig når man kommer tæt på dem. Der er ikke så mange væltende bygninger som i BF4, men jeg satser på online for 64 spillere samtidigt.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf fodbod1232 » 5. jul 2013 14:16

jepsen80 skrev:Der er vel forhåbentlig heller igen fra København med respekt for sig selv, der køber det her lort :)


Og det siger en som spiller Call of duty Black Ops 2, Farming Simulator kommer hele tiden med nye ting og ikke det samme sh*t hver år. :evil:
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf christianmp » 5. jul 2013 14:26

Jeg vil gerne forsøge mig i tryouts.
Hvis jeg må være manden med leen.

Skal der laves clan logo? Jeg kender en med Real life farmer skills der kan lave det til en fornuftig pris.
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf tue69 » 5. jul 2013 14:30

christianmp skrev:Jeg vil gerne forsøge mig i tryouts.
Hvis jeg må være manden med leen.

Skal der laves clan logo? Jeg kender en med Real life farmer skills der kan lave det til en fornuftig pris.


Det rager mig en høstblomst (get it?)

Jeg vil godt betale ham med en halv virtuel gris, som han kan komme i sin fryser.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Næste

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron