Xboxlife forum

Co-op makker til Farming Simulator søges

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf Thorpedo29 » 5. jul 2013 14:31

Kinect 2.0 er jo helt oplagt her! Så kan jeg stå i stuen og pleje mine høns, strø halm til grisebasserne og ordne malke koen(altså malke den).

Det her bliver større end kano dart!
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf christianmp » 5. jul 2013 14:38

Jeg ved bare ikke om jeg kan klare al den action der kommer til at være.
Call of duty er sgu bare mere simpelt og lettere at gå til, så er lidt tvivlende.
Måske der skulle prep'es nogle intro/guide/walkthroughs inden clanen starter op.

Fedt at der er en der tog initiativet til noget seriøst farmer gaming. Godt gået Tue.
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf Oswaldo Carillo » 5. jul 2013 14:42

Hvis man kan få EU-støtte til at købe Farmin Simulator, er jeg frisk! Elsker din kommentar om next-gen AI. :D
One's demise is always one's own making
Oswaldo Carillo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf tue69 » 5. jul 2013 14:46

christianmp skrev:Jeg ved bare ikke om jeg kan klare al den action der kommer til at være.
Call of duty er sgu bare mere simpelt og lettere at gå til, så er lidt tvivlende.
Måske der skulle prep'es nogle intro/guide/walkthroughs inden clanen starter op.

Fedt at der er en der tog initiativet til noget seriøst farmer gaming. Godt gået Tue.


De har vist nerfet killstreaks i årets udgave, så det skulle ikke være helt så svært.

Hvis du køber Pearpack Edition i Elgiganten får du til gengæld en fjernstyret pesticide-dron med. Den skal jeg have!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf Bavi » 5. jul 2013 15:01

tue69 skrev:
christianmp skrev:Jeg ved bare ikke om jeg kan klare al den action der kommer til at være.
Call of duty er sgu bare mere simpelt og lettere at gå til, så er lidt tvivlende.
Måske der skulle prep'es nogle intro/guide/walkthroughs inden clanen starter op.

Fedt at der er en der tog initiativet til noget seriøst farmer gaming. Godt gået Tue.


De har vist nerfet killstreaks i årets udgave, så det skulle ikke være helt så svært.

Hvis du køber Pearpack Edition i Elgiganten får du til gengæld en fjernstyret pesticide-dron med. Den skal jeg have!


Lasse i Elgiganten, Fisketorvet, har d.d. sagt at du bliver taget i røven med Pearpack Edition. Han har af omveje hørt at dronen kommer i gratis DLC til jul.

Så med mindre du kan lide den i anusbananus, dont go Pearpack!

Jeg har naturligvis bedt om at han sendte hans udtalelser på skrift. Så jeg afventer hermed et A-Brev fra Post Danmark, underskrevet af selveste Lasse.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg

+1

Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf TerrificFalcon » 5. jul 2013 15:07

Uf, med Post Danmark? Så kommer du til at vente længe!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf fodbod1232 » 5. jul 2013 15:10

Kommer der en zombie mode til spillet?
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf Bavi » 5. jul 2013 15:13

TerrificFalcon skrev:Uf, med Post Danmark? Så kommer du til at vente længe!


OFFTOPIC!!! :)

Har overvejet om der evt skulle være militært hiraki og disciplin i klanen? Jeg er vil gerne trække min ansøgning tilbage hvis det ikke er jernhårdt diktatur.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf tue69 » 5. jul 2013 15:33

Bavi skrev:Lasse i Elgiganten, Fisketorvet, har d.d. sagt at du bliver taget i røven med Pearpack Edition. Han har af omveje hørt at dronen kommer i gratis DLC til jul.

Så med mindre du kan lide den i anusbananus, dont go Pearpack!

Jeg har naturligvis bedt om at han sendte hans udtalelser på skrift. Så jeg afventer hermed et A-Brev fra Post Danmark, underskrevet af selveste Lasse.


Hmmm du har nok ret! Så tager jeg bare Steelcase-udgaven. Der får du en in-game Jersey-ko og en høtyv til din Xbox Avatar.

Personligt glæder jeg mig rigtigt meget til financial gearing-DLC. Med alle de tønder land jeg har på mit virtuelle landbrug, så må der være grobund for noget spekulation i renteswaps.

Bavi skrev:Har overvejet om der evt skulle være militært hiraki og disciplin i klanen? Jeg er vil gerne trække min ansøgning tilbage hvis det ikke er jernhårdt diktatur.


Det er klart. Vi gør som vores mentor, Bonderøven fra DR, siger. Hvis ikke man følger ham, så bliver man ekskluderet.

Man kan ikke drive et landbrug uden brug af korruption.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf Bavi » 5. jul 2013 15:53

tue69 skrev:Man kan ikke drive et landbrug uden brug af korruption.


Thats my cue! Jeg bibeholder min ansøgning, til hvad der tegner sig for at være klanen over dem alle! The Hillbillys!
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf IkkNico » 5. jul 2013 16:28

Jeg er frisk på en tryout. Der er ingen der pløjer høns som mig (nej, det er ikke en slåfejl)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf JohnH » 5. jul 2013 17:10

Haha , hvis der kommer mulighed for mods, så skal jeg nok tage mig af Hamp-drivhuset :wink: :lol:

Billede


Btw, på PC går de helt amok .... http://www.ls2013.com/
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf tue69 » 5. jul 2013 20:37

Holdet tager form, dejligt!

Er der nogen, der kan betjene en malkemaskine?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf CaptainKicker » 5. jul 2013 21:50

Jeg er godt nok fra Søhøjlandet, men har pendlet meget mellem Silkeborg - Viborg - Aalborg, og set en masse ting ske på marker rundt omkring.

Malkemaskine har jeg ikke den største erfaring med, men kan sikkert betjene alt indenfor høstning.

Blandt andet gøre turene på landevejene ulideligt, ved at bevæge mig derud og køre med 20 km/t. Dette skulle gerne skabe en hulens masse kø, og sørge for at ingen når det de skal.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf tue69 » 8. jul 2013 07:42

Så drenge.

Efter lidt research i weekenden, hvor jeg tog turen til de mørkeste afkroge af Jylland (nej, ikke Brønderslev dog), har jeg indset, at vi har brug for lidt strategi.

Jeg tænker på, om alle er enige om, at hele holdet køber day-1 DLC'et "Braklægnings"-DLC, idet vi næppe kan få landbrugsstøtte-achievementen uden.

Herudover synes jeg, at vi skal købe Xbox 360 udgaven af spillet, og ikke Xbox One-udgaven, da sidstnævnte er præget af Microsofts restriktioner, hvorfor vi får trukket randloven-DRM ned over hovedet.

Dette foruden, så er holdet på plads og klart! Jeg glæder mig.

Hvem er her? John Deere!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


ForegåendeNæste

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster