Xboxlife forum

Tekken Lørdag 24/11

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Tekken Lørdag 24/11

Indlægaf Da Senzai » 24. nov 2012 20:42

Hej!

Jeg har lyst til at spille noget Tekken i iaften, så er her nogen, der er frisk på noget Tekken Tag i aften, ved en 22.00?

Mit GamerTag er Shin Senzai, og niveauet er casual ^^
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Tekken Lørdag 24/11

Indlægaf Prozel » 24. nov 2012 21:09

Nå for Søren, jeg troede ellers, at du var seriøs, nu hvor du har link til tekken i din Signatur, og spiller til offline-lans.

Spoiler! :
Undskyld.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Tekken Lørdag 24/11

Indlægaf Da Senzai » 25. nov 2012 00:17

Haha! xD

Jeg fik ikke spillet noget alligevel. Kom til at se Undisputed II med lillebror istedet :P

Den er pænt dårlig. Kan ellers godt lide Michael Jai White :P

Iøvrigt nogen, der har set In Hell? Det er samme film bare bedre, fordi, at den er med Jean Claude Van Damme :P

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Tekken Lørdag 24/11

Indlægaf Prozel » 25. nov 2012 03:53

Jeg tog mig endelige sammen, og fik set Timecop, som var rigtig fed. Han er sku cool, og nogle ordenligt moves kan han da! :D
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Tekken Lørdag 24/11

Indlægaf TerrificFalcon » 25. nov 2012 03:57

Jeg ville gerne Shin, men jeg skulle altså lige fejre fødselsdag - det har jeg sikkert også fortalt. En anden gang er jeg frisk (du skriver bare!).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Tekken Lørdag 24/11

Indlægaf Da Senzai » 25. nov 2012 12:58

Tillykke med Fødselsdagen!

Og en anden gang, så hav dog lige fødselsdag en dag, hvor jeg er på Facebook, ellers så opdager jeg ikke sådan noget xD

Cool, du er frisk på Tekken! Vi kan prøve at invitere min nye ven Kh4zy også, han spiller også Tekken sådan 100% seriøst og er Pro-Gamer fordi, han vil til konkurrencer.

Han vil nok gerne spille med dig, fordi du vandt DM i Soul Calibur, og blev live-streamet til Europamesterkabat! :D

Ej, nu må jeg heller lade være. Jeg kender ham ikke, så han kan sikkert være en fin fyr, der bare har formuleret sig uheldigt.

Prozel skrev:Jeg tog mig endelige sammen, og fik set Timecop, som var rigtig fed. Han er sku cool, og nogle ordenligt moves kan han da! :D


Ja! DeN var også god, der hvor han går all Sub-Zero, oN their ass, og sparker ham der i stykker, der blev lavet til is!

Mine top 5 yndlingssfilm (altså udover.. like ALLE HANS FILM!) med ham er nok

Honorable mentions: Double Impact, The Legionaire, Knock Off (forsøg på en Rush-hour agtig komedie), the Replicant, The Hard Cops

5. Bloodsport / Kickboxer / Lionheart / The Quest . Basicly samme film. Kan man lide den ene kan man nok også lide de tre andre
4. Maximum Risk - Solid 90´er action-flick, hvor JCVD skal have hævn.
3. Inferno - Action- komedie (jeg synes ihvertfald den var sjov) med Jean-Claude som Cowboy.
2. Until Death - spiller en Asshole politi betjent, der skal have hævn.
1. No Retreat No Surrender - Elsker den film! Ikke kun På Grund af JCVD, der kun har en lille rolle som Skurken, men resten af filmen holder også 100 og så er Final Fight Episk, da det er er i JCVD´s helt unge dage, og han var i Super Form! Det er han stadig men, den gang. Wouaw!
0. JCVD - JCVD i rollen som JCVD i filmen JCVD xD

Hvis jeg var instruktør / Writer / Actor, så var det den film, jeg ville lave:



Hvis du ikke har andre muligheder for at se den, så ligger hele filmen på youtube, hvis du bare søger efter No Retreat No Surrender. Jeg har den obviously på DVD og VHS 8)

Film, du skal undgå er: Universal Soldier 1, Universal Soldier 2, Universal Soldier 3, Universal Soldier 4, Cyborg, Black Eagle, The Order, Second in Command :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København



Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron