Xboxlife forum

Borderlands - underdome

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Borderlands - underdome

Indlægaf Reinhold » 20. jul 2012 20:52

Har en ide om at lege nogle runder i underdome i aften - fra cirka 23-tiden. Efter et par manglende chivies. Join frisk eller smid en PB og et vennekald, og jeg trækker jer ind.........
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Borderlands - underdome

Indlægaf Your Nemesis DK » 21. jul 2012 05:30

Reinhold skrev:Har en ide om at lege nogle runder i underdome i aften - fra cirka 23-tiden. Efter et par manglende chivies. Join frisk eller smid en PB og et vennekald, og jeg trækker jer ind.........


Hey Doc..

Jeg hjælper gerne, men de er utrolig tidskrævende de underdome achievements. Når man starter på en runde, skal vi fuldføre den. Vi kan ikke droppe ud af den, og så fortsætte en anden gang. Kan ikke helt huske det, men mener ca at de sidste 3 baner (der er hvis 3 forskellige man skal gennemføre?) tager ca 3 -3½ time stykket.
Men som sagt... bare smid en invite til game, hvis jeg er online. Så hopper jeg med på vognen.
Legends never die, they reload...

Play the game, not the GUIDE!!... LOOSERS!
Your Nemesis DK
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: Borderlands - underdome

Indlægaf Reinhold » 23. jul 2012 20:36

Damn, det tog over tre timer for den ene! Skal lige hygge med en anmeldertitel, så angriber jeg de andre senere på ugen og sender dig et kald, hvis du stadig er frisk :)
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Borderlands - underdome

Indlægaf Your Nemesis DK » 23. jul 2012 23:10

Reinhold skrev:Damn, det tog over tre timer for den ene! Skal lige hygge med en anmeldertitel, så angriber jeg de andre senere på ugen og sender dig et kald, hvis du stadig er frisk :)


Ja, de er sq seje at komme igennem. Altid frisk på Border... Kan dog ikke tirsdag, men ellers så smider du bare invites :)
Legends never die, they reload...

Play the game, not the GUIDE!!... LOOSERS!
Your Nemesis DK
Niveau 3
 
Indlæg: 213



Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron