Xboxlife forum

Iaften SKAL den stå på GOW3!

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Iaften SKAL den stå på GOW3!

Indlægaf MollDenn » 11. jul 2012 13:41

Nogen der er friske på noget GoW3 gaming her iaften!? både noget Horde så der kan komme nogen achivements i hus + så vi danskere kan give nogen pryl afsted, som et helt samlet dansk hold i versus!

Derudover, er jeg også frisk på et lille GoW3 "event" på lørdag, hvis nogen ellers skulle være i gears humør der :D

Alle er velkommen 8)

Mit gamertag: MollDenn
MollDenn
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Iaften SKAL den stå på GOW3!

Indlægaf TU I Raven » 11. jul 2012 17:09

add mig er altid frisk på noget gears. men er først på i weekenden da jeg skal på job senere i aften....
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Iaften SKAL den stå på GOW3!

Indlægaf MollDenn » 11. jul 2012 17:36

Det er iorden. du er hermed addet. så skriv endelig når du er online, så tager vi engang gears :D hvis du kender nogen som også er friske i weekenden, må du endelig skrive :D
MollDenn
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Iaften SKAL den stå på GOW3!

Indlægaf TU I Raven » 13. jul 2012 08:15

Tror godt jeg kan finde nogen som er friske, de spiller nemlig kun gears og ikke ret meget andet. Men går lige ind og add dig.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Iaften SKAL den stå på GOW3!

Indlægaf MollDenn » 13. jul 2012 08:25

Lyder awesome. har sent dig pm på XBL :)
MollDenn
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Iaften SKAL den stå på GOW3!

Indlægaf Kaptajn Blod » 14. jul 2012 10:59

Jeg er på fra 21 tiden i aften, og frisk på det meste, dog skal det siges jeg er rusten i online spil mod andre... :) Hvis der er plads har jeg en makker med.
\,,/_(> <)_\,,/

Lagswitches are like tampons - Every pussy needs one
Kaptajn Blod
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Iaften SKAL den stå på GOW3!

Indlægaf MollDenn » 14. jul 2012 12:10

Kaptajn Blod skrev:Jeg er på fra 21 tiden i aften, og frisk på det meste, dog skal det siges jeg er rusten i online spil mod andre... :) Hvis der er plads har jeg en makker med.


Det er helt iorden. der er altid plads :D har lige skrevet til xI Carpediem Ix, omkring han kendte nogen som gerne vil være med.

Klokken 21:00 passer perfekt :D
MollDenn
Niveau 2
 
Indlæg: 110



Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron