Xboxlife forum

Juiced 2: HIN online achievements!

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Juiced 2: HIN online achievements!

Indlægaf Twinkling » 2. maj 2011 21:49

Hejsa allesammen!

Jeg er begyndt at arbejde lidt på at samle mine achievements op i Juiced 2, og dette inkluderer diverse achievements i den online karriere. De fleste ræs kan klares med 2 spillere, men der er nogle få der kræver crew race - jeg gætter på man skal være 4 i alt. Vi er allerede 2 spillere, så hvis to friske hoveder med kraniet sat rigtigt på, en gold membership i hænde og et spil de gerne vil afslutte, så skriv her i tråden eller send en besked til mig på xbox live, så sender jeg dig en venneanodning.

Venneanmodninger uden medfølgende forklaring/besked blvier afvist, da jeg så ikke kender intentionen eller hvem du er.

Gamertag: Twinkling82.

Ses derude!
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Juiced 2: HIN online achievements!

Indlægaf YaYo » 2. maj 2011 22:20

Jeg vil nok godt være med, men nogen af dem skal man være 6 personer.

Hvor langt er du/I i online delen?
Fighting Games Completed
KOF98UM - KOF2002UM - UMK3 - MK Arcade - SF2HF - SSF2THD - SF3: OE - MvC2
VF5 - VF5 FS - Soulcalibur IV - Tekken 6 - TTT2 - Def Jam Icon - Samurai Shodown Sen
YaYo
Niveau 4
 
Indlæg: 513


Re: Juiced 2: HIN online achievements!

Indlægaf Twinkling » 2. maj 2011 23:02

Vi er omkring halvvejs i league 6, men du er da velkommen til at køre med os. Jeg tror dog det allerhurtigeste er at man er to til de ting man kan nøjes med at være to til, og så samle nogle stykker til de resterende events.

Der er vist mulighed for at man skal være 6 til nogen af de events, 3 hold af to spillere ser det ud til, som du også har observeret. Skriv indelig til nogen venner der også har spillet, så vi kan samle nok spillere.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Juiced 2: HIN online achievements!

Indlægaf YaYo » 2. maj 2011 23:06

Kender desværre ikke nogen som spillet spillet.
Fighting Games Completed
KOF98UM - KOF2002UM - UMK3 - MK Arcade - SF2HF - SSF2THD - SF3: OE - MvC2
VF5 - VF5 FS - Soulcalibur IV - Tekken 6 - TTT2 - Def Jam Icon - Samurai Shodown Sen
YaYo
Niveau 4
 
Indlæg: 513


Re: Juiced 2: HIN online achievements!

Indlægaf Twinkling » 3. maj 2011 01:36

Lad os håbe der er nogle flere som ser tråden her. Det kunne være rigtig rigtig rart hvis vi kunne finde nok spillere.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Juiced 2: HIN online achievements!

Indlægaf Cloudy » 3. maj 2011 12:07

Jeg har spillet og er ikke startet på multi endnu. Men jeg har nok ikke så meget tid som i har :)
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Re: Juiced 2: HIN online achievements!

Indlægaf Twinkling » 3. maj 2011 15:06

Hej Cloudy!

Min ven og jeg er ved at nå League 5. Hvis du nu finder sammen med YaYo og spiller jer op igennem de forskellige leagues sammen, når i har tid. Det tager måske en 8 timer sammenlagt, og koster mindre end i singleplayer, da hvis i msiter bilen i et pink slip race bare kan køre igen og lade hinanden vinde jeres biler tilbage.

Når vi allesammen har fået spilet os op igennem alle leagues og kun mangler crew races, kan vi begynde at finde datoer. Deal?
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Juiced 2: HIN online achievements!

Indlægaf Twinkling » 6. maj 2011 17:12

I kan faktisk tage de fleste løb helt alene mod AI'en.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Juiced 2: HIN online achievements!

Indlægaf Twinkling » 4. feb 2013 02:28

Bumper lige denne tråd i håb om at finde nogle flere spillere. :)
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Juiced 2: HIN online achievements!

Indlægaf Twinkling » 9. maj 2013 22:09

Og vi prøver lige igen.

Hvis der er nogle derude som har Juiced 2 og endnu ikke har alle de online achievements, så prøver jeg at samle en gruppe spillere, så vi kan få kørt de races man ikke kan køre alene.

På lørdag kl 18 har jeg arrangeret at vi tager crew racet i rookie league. Bare hav en rookie level car klar, hverken prototype eller extreme nitrous er nødvendig.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Juiced 2: HIN online achievements!

Indlægaf TwankyDK » 9. maj 2013 22:19

Det skal lige siges at der er også er nogen goals der hedder " Win a Pink Slip Circut/Showdown " eller lign, hvor man køre efter modpartens bil og omvendt, så kan man jo bare lade personen vinde sin bil tilbage efterfølgende, så har begge parter fået goal.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg



Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron