Xboxlife forum

Endelig online igen! Halo 3, baby!

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Endelig online igen! Halo 3, baby!

Indlægaf Naemi » 26. sep 2007 17:23

Ved ikke om nogen af jer kan huske mig, så jeg ville lige smide et heads up i håb om at finde nogle fede gutter at game Halo 3 med online :D

Fik tæsket mig igennem på Heroic natten til Onsdag, så nu er jeg klar på at tage nogle kampe online eller eventuelt gennemføre Legendary i 4-player (!!!!!) co-op.

Mine gamle gamertags uddøde lidt, så har fået et ny siden sidst. Folk er velkomne til add mig både på XBL og MSN [-o<

Gamertag: A1z3n
MSN: Hyuga_Naemi@Hotmail.com
Naemi
Niveau 4
 
Indlæg: 482


Indlægaf MiLuA » 26. sep 2007 18:08

Jeg kan godt huske dig Naemi. Satme længe siden :D
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Mamse » 28. sep 2007 17:26

Jeg er med.

Skal vi aftale at spille noget en dag?
Rush Em'
Mamse
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Re: Endelig online igen! Halo 3, baby!

Indlægaf Anastacio » 28. sep 2007 17:29

Naemi skrev:Ved ikke om nogen af jer kan huske mig, så jeg ville lige smide et heads up i håb om at finde nogle fede gutter at game Halo 3 med online :D

Fik tæsket mig igennem på Heroic natten til Onsdag, så nu er jeg klar på at tage nogle kampe online eller eventuelt gennemføre Legendary i 4-player (!!!!!) co-op.

Mine gamle gamertags uddøde lidt, så har fået et ny siden sidst. Folk er velkomne til add mig både på XBL og MSN [-o<

Gamertag: A1z3n
MSN: Hyuga_Naemi@Hotmail.com

Hmm.. det ik dig fra den gamle xlife.dk redaktion?
Du husker mig nok som 'game killer'.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf skitzofraen » 28. sep 2007 17:30

Jeg er klar på noget online.... men gider ikke rigtigt co-op, indtil videre er jeg skuffet over campaign (mangler 1 bane eller noget i den stil).... så spiller nok kun gennem spillet i singleplayer og så bliver det nok mest slayer eller team slayer efter det....
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Young Benn » 30. sep 2007 15:40

jeg er frisk på noget halo 3:-)

gamertag: young benn
Billede
Young Benn
Niveau 5
 
Indlæg: 1074



Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron