Morten Skou skrev:Jeg synes virkelig at det har hjulpet mig, at bruge noget tid med ham træner-gutten som der bliver adgang til på et tidspunkt, jeg sprang ham ellers over til at starte med
Morten Skou skrev:Ok det er pænt svært - det undrer mig virkelig, at de laver spil med så høj en sværhedsgrad, det udelukker jo alligevel pænt mange fra at komme særligt langt i det og man risikerer jo at folk køber det fordi de tænker "det ligner et fedt samurai-spil", og så bliver pænt overraskede / skuffede.
Cena skrev:Morten Skou skrev:Jeg synes virkelig at det har hjulpet mig, at bruge noget tid med ham træner-gutten som der bliver adgang til på et tidspunkt, jeg sprang ham ellers over til at starte med
Det handler virkelig om at lære spillets mekanikker. Jeg har hængt i en boss fight i 4-5 timer nu. Problemet er ikke bossen, men camera og arena der kæmpes i. Shit den er frustrerende mand!
Hvor langt er du skou?
Morten Skou skrev:Cena skrev:Morten Skou skrev:Jeg synes virkelig at det har hjulpet mig, at bruge noget tid med ham træner-gutten som der bliver adgang til på et tidspunkt, jeg sprang ham ellers over til at starte med
Det handler virkelig om at lære spillets mekanikker. Jeg har hængt i en boss fight i 4-5 timer nu. Problemet er ikke bossen, men camera og arena der kæmpes i. Shit den er frustrerende mand!
Hvor langt er du skou?
Har spillet omkring 6-7 timer tror jeg i alt, men kæmpede ret meget lige i starten.
Morten Skou skrev:Nej, anmeldelsen er også skrevet så jeg kommer nok ikke til at spille det igen lige med det samme![]()
Hvor lang tid har du været om at gennemføre det? Og super godt gået i øvrigt!
Cena skrev:Morten Skou skrev:Nej, anmeldelsen er også skrevet så jeg kommer nok ikke til at spille det igen lige med det samme![]()
Hvor lang tid har du været om at gennemføre det? Og super godt gået i øvrigt!
56 timer tror jeg det tog mig at gennemføre det. 30 af dem har jeg nok siddet fast i bosser
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst