Xboxlife forum

Se hvilke koder man har tilføjet ??

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Se hvilke koder man har tilføjet ??

Indlægaf Orillion » 11. feb 2019 21:28

Er der et sted på xbox eller i app´en på pc man kan se hvilke koder til spil man har brugt eller tilføjet ?
Orillion
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Kolding


Re: Se hvilke koder man har tilføjet ??

Indlægaf Orillion » 12. feb 2019 06:26

Grunden til jeg spørger er at jeg kan se under mine spil at jeg kan installere gears of war 1 men kan ingen steder se at jeg har brugt koden der til.
Orillion
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Kolding


Re: Se hvilke koder man har tilføjet ??

Indlægaf Mikael Nielsen » 12. feb 2019 11:11

Orillion skrev:Grunden til jeg spørger er at jeg kan se under mine spil at jeg kan installere gears of war 1 men kan ingen steder se at jeg har brugt koden der til.


Har gears of war 1 for xbox ikke været en games for gold. gears of war spillene til xbox 360 var med engang med til nogle af de 2 sidste nye spil
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Se hvilke koder man har tilføjet ??

Indlægaf Rechain » 12. feb 2019 16:05

De fleste (alle?) Gears spil ligger også på Xbox Game Pass, hvis du betaler for det :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Se hvilke koder man har tilføjet ??

Indlægaf Mysticurse » 12. feb 2019 21:39

Mikael Nielsen skrev:Har gears of war 1 for xbox ikke været en games for gold. gears of war spillene til xbox 360 var med engang med til nogle af de 2 sidste nye spil

Jo, GoW 1, 2, 3 og Judgement har alle været som Games with Gold på et tidspunkt ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron