Morten Skou skrev:Jeg må sige at du er enormt opfindsom - rigtig god guide
Jeg er dog selv for doven til alt det ekstra besvær for at spare nogle penge, men det kan da hurtigt løbe ret meget op!
Morten Skou skrev:Jeg må sige at du er enormt opfindsom - rigtig god guide
Jeg er dog selv for doven til alt det ekstra besvær for at spare nogle penge, men det kan da hurtigt løbe ret meget op!
Gad vide om Microsoft på et tidspunkt kunne finde på at tjekke op på sådan nogle ting og så straffe dem der har "snydt" på en eller anden måde?Til gengæld er det jo helt vildt, at et spil er halv pris i f.eks. Argentina
Rechain skrev:At gå til sådanne yderligheder for at spare penge, det er ikke lige mig. Men folk må vel selv om hvad de gør. Jeg har heller ikke en bunke af penge, men jeg vil hellere prioritere de ting jeg prøver at få råd til med en bedre følelse fremfor lave sådan et arbejde, for at spare penge (om det er lidt eller meget) i forhold til de danske priser. Jo, bevares. Jeg har da købt fra udlandet (fysiske skiver) for år tilbage på diverse engelske webshops, men det virkede ikke ligeså grotesk som det her. Held og lykke med det da. Jeg foretrækker bare selv at finde balance i økonomien, og købe de spil jeg får råd til. Der er i forvejen alt for mange, og at få dem billigere vil bare virke som om at man køber spil for at købe spil, fremfor at købe spil for at bruge tid på dem. En ærlig mening fra min side, beklager hvis I føler jer ramt. Det skal I bestemt ikke, gør hvad I vil. Sålænge det er inden for lovens grænserhaha..
/Rechain
Rechain skrev:Nej, hvorfor skulle jeg være mavesur? ;) har bare min mening, og jeg foretrækker at give en ordentlig pris for spillene som jeg prøver at få tid og overskud til. Der er visse titler der skaffes på tilbud fra 49-99kr når jeg venter, så når de enkelte stortitler kommer i løbet af året giver jeg hellere end gerne 399-499kr for oplevelsen :) alle har deres holdning og ønske om priser på spil. Der er skam intet at være mavesur over og hvem har snakket film? :lol: jeg betaler de priser for produkterne som jeg har det fint med og resten på tilbud :D
/Rechain
AliBabah skrev:Jeg bukker og takker i hvert fald for tippet Theis!
The Divison 2 ultimate udgaven til sølle 42 euro (315 kr), det er jo billigere end hvad standard udgaven vil koste på release dagen herhjemme.
Rechain skrev:Pengene skal jo give noget igen, et eller andet sted. Så jeg syntes bestemt 170kr er alt for lidt at betale for et spil som Metro Exodus, men ikke visse andre titler som ikke er mere værd end det. Det afhænger af titlerne, og jeg vil sku hellere sørge for at betale mindst 299kr for stortitler. Som sagt, du syntes min holdning er dybt mærkelig..men jeg syntes det skal være noget for noget. En ny stortitel til den lave pris syntes jeg er forkert. Om hvor pengene i sidste ende havner kan diskuteres. Om det gør nogen forskel for udvikleren mht beløbets størrelse, og skat/moms udover forhandlerens gevinst er jo lige det. Jeg syntes simpelthen prisen er for lav for dén titeltilgengæld er der visse titler der ikke er mere end 100-150kr værd selv fra nyt, det er en personlig sag.
The Divison 2 ultimate udgaven til sølle 42 euro (315 kr), det er jo billigere end hvad standard udgaven vil koste på release dagen herhjemme.
Se den titel (uanset udgave) er til en retfærdig pris i mine øjnemen fremgangsmåden er stadig ikke mig, medmindre det bare et køb fra udlandet. Processen sætter en torn i øjet på mig. Men god fornøjelse, hehe
men ser sku frem til Metro Exodus! Elsker de 2 første i serien. Det første Division gik jeg derimod død i selvom det var ok.
Jeg har virkeligt høje forventninger til Metro, da jeg også elskede de to andre.
/Rechain
arnel925 skrev:Jeg havde lidt håbet på at alle titler var til den pris. Men kan se at de andre nye titler er op på 1600 af deres penge. Så det er kun på nogle udvalgte man kan spare penge. Men fedt tip tak
Rechain skrev:Pengene skal jo give noget igen, et eller andet sted. Så jeg syntes bestemt 170kr er alt for lidt at betale for et spil som Metro Exodus, men ikke visse andre titler som ikke er mere værd end det. Det afhænger af titlerne, og jeg vil sku hellere sørge for at betale mindst 299kr for stortitler. Som sagt, du syntes min holdning er dybt mærkelig..men jeg syntes det skal være noget for noget. En ny stortitel til den lave pris syntes jeg er forkert. Om hvor pengene i sidste ende havner kan diskuteres. Om det gør nogen forskel for udvikleren mht beløbets størrelse, og skat/moms udover forhandlerens gevinst er jo lige det. Jeg syntes simpelthen prisen er for lav for dén titeltilgengæld er der visse titler der ikke er mere end 100-150kr værd selv fra nyt, det er en personlig sag.
Se den titel (uanset udgave) er til en retfærdig pris i mine øjnemen fremgangsmåden er stadig ikke mig, medmindre det bare et køb fra udlandet. Processen sætter en torn i øjet på mig. Men god fornøjelse, hehe
men ser sku frem til Metro Exodus! Elsker de 2 første i serien. Det første Division gik jeg derimod død i selvom det var ok.
/Rechain
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst