Xboxlife forum

No Man's Sky

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

No Man's Sky

Indlægaf citysleeps » 23. jul 2018 11:11



D. 24 juli udkommer No Man's Sky til Xbox. På trods af sin lidt hårde start og blandet modtagelse, ser det nu ud til at være en rigtig interessant titel igen.

Den nyeste udvidelse Next indeholder bl.a. følgende:

Multiplayer
    Team up a small team of friends and explore the universe together, or be joined by random travelers.
    You can help friends to stay alive, or prey on others to survive.
    Tiny shelters or complex colonies that you build as a team are shared for all players.
    Fight as a pirate or a wingman in epic space battles with friends and enemies.
    Race exocraft across weird alien terrains, creating race tracks and trails to share online.
    Character customisation allows you to personalise your appearance.

Visual Overhaul
    The game is fully playable in third or first person, both on-foot and in ship.
    Planetary rings and improved space visuals make space more beautiful than ever.
    Dramatically improved planetary terrain generation, ground textures, water and clouds bring the environment to life.
    Significantly more detail added to ships, NPCs and buildings.

Unlimited Base Building
    Bases can now be built anywhere on any planet.
    Dramatically increased base building complexity and size limits.
    Hundreds of new base parts.
    Own multiple bases.

Command Freighters
    Assemble and upgrade a fleet of frigates and command them from the bridge of your freighter.
    Send your fleet out to into the universe, or deploy them to help you as you explore a specific system.
    Improved freighter base building allows a truly custom capital ship.
    Invite your friends aboard and take on challenging multiplayer missions from the Galactic Commision Station on your bridge.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København

+2

Re: No Man's Sky

Indlægaf Morten Skou » 24. jul 2018 20:22

Jeg har ikke rigtigt fulgt med i No Man's Sky - er der en egentlig historie i det? og hvad kan det sammenlignes med?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: No Man's Sky

Indlægaf CMDR_HRON » 25. jul 2018 20:35

@ Morten Skou

Det kan bedst sammenlignes med Subnautica... men er basic noget Survival, i sci-fi stil..
mener ikke der er meget mere historie i det end, det walkthrough man lige får i form af nogle små quests for at vide hvordan man bygger ting osv.


Edit :

Nogle der har i sinde at købe det til X1?
CMDR_HRON
Niveau 2
 
Indlæg: 187
By: Christiansfeld, Sønderjylland


Re: No Man's Sky

Indlægaf Morten Skou » 25. jul 2018 21:00

SpringCrane skrev:@ Morten Skou

Det kan bedst sammenlignes med Subnautica... men er basic noget Survival, i sci-fi stil..
mener ikke der er meget mere historie i det end, det walkthrough man lige får i form af nogle små quests for at vide hvordan man bygger ting osv.


Edit :

Nogle der har i sinde at købe det til X1?


Ah ok, takker. Tror ikke lige at det er mig så :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: No Man's Sky

Indlægaf citysleeps » 27. jul 2018 11:40

Jo, der er en ca 30-timers historie/campaign i spillet.

Jeg havde det til PC og PS4 og har købt det til min One X. Det ser rigtig fint ud i Enhanced.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: No Man's Sky

Indlægaf Mysticurse » 27. jul 2018 13:07

Jeg har hørt rigtig meget negativ kritik i flere video'er. Er det blevet bedre med tiden? Kan du evt nævne nogle ting, som DU synes gør spillet fedt?
For jeg må sige, at tanken om survival spil, hvor jeg kan rende/flyve rundt og udforske hvor og hvad jeg vil, tiltaler mig faktisk ret meget.... eller har jeg har misforstået conceptet i spillet her?

EDIT: Synes forresten ikke jeg kan finde Next DLC'en på Microsoft storen..?? Kan finde noget der heder No Man's Sky - Next Generation Booster Pack, men den kan ikke købes eller downloades der.
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: No Man's Sky

Indlægaf CMDR_HRON » 27. jul 2018 16:55

Der er bare kommet en kæmpe patch af no man's sky og de har derved valgt at tilføje "next" i titlen.

Der er sket kæmpe forbedringer i forhold til hvordan det var før.


Du har forstået konceptet korrekt, jeg har dog fundet ud af i normal mode (ved ikke med survival mode) at du skal huske at køre historien for ellers får du ikke åbnet op for tingene.
CMDR_HRON
Niveau 2
 
Indlæg: 187
By: Christiansfeld, Sønderjylland

+1

Re: No Man's Sky

Indlægaf Mysticurse » 27. jul 2018 17:01

SpringCrane skrev:Der er bare kommet en kæmpe patch af no man's sky og de har derved valgt at tilføje "next" i titlen.

Der er sket kæmpe forbedringer i forhold til hvordan det var før.


Du har forstået konceptet korrekt, jeg har dog fundet ud af i normal mode (ved ikke med survival mode) at du skal huske at køre historien for ellers får du ikke åbnet op for tingene.

Aaahh, sådan :-P Jeg troede det var en DLC man skulle have der hed Next :-P
Mange tak for info ;-) Jeg tænker også lidt, at det at gennemføre story mode, ligesom også lære en en del mere om spillet, end tutorialen vil gøre ;-) Så jeg kan næsten sige med sikkerhed, at det er et spil jeg må eje. Kiggede også efter det i GS i dag, men uden held desværre.
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: No Man's Sky

Indlægaf CMDR_HRON » 30. jul 2018 16:28

@Mysticurse

Jeg tvivler på du får det billigere i en fysisk butik, end at købe det på Microsoft store, til 395 som det står til pt.

Tilføj mig endelig, så kan vi altid lave co-op sammen.
CMDR_HRON
Niveau 2
 
Indlæg: 187
By: Christiansfeld, Sønderjylland


Re: No Man's Sky

Indlægaf Mysticurse » 30. jul 2018 22:07

Jeg tænkte, at det jo kunne være jeg var heldig at finde et brugt billigt :-D Jeg skal lige se, om jeg for pengene til det nu her i morgen. Skal nemlig til barnedåb snart, så skal lige have pengene til det først. Men det har helt sikkert vagt min interesse det spil, så sooner or later ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: No Man's Sky

Indlægaf Zieglers » 6. aug 2018 05:47

I øjeblikket koster det 139kr til ps, det er måske ikke tilfældet på Xbox? Super fint spil efter next og alle de andre Patches :)
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Re: No Man's Sky

Indlægaf UnrealPirate » 7. aug 2018 10:29

"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster