Xboxlife forum

Sea of Thieves [Officiel Tråd]

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Sea of Thieves [Officiel Tråd]

Indlægaf WEZL_DK » 15. mar 2018 22:17

Så er der launch trailer. Glæder mig til at møde den Kraken!

WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens

+1

Re: Sea of Thieves [Officiel Tråd]

Indlægaf JohnH » 16. mar 2018 06:56

De har været med til at lave en Guinness verdens rekord =D> :lol:

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Sea of Thieves [Officiel Tråd]

Indlægaf Niki Lauda DK » 16. mar 2018 13:28

JohnH skrev:De har været med til at lave en Guinness verdens rekord =D> :lol:



Satme god grafik :-)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Sea of Thieves [Officiel Tråd]

Indlægaf JohnH » 20. mar 2018 13:29

Hvis i ikke har opdaget det, så er spillet klar til download i Game Pass, (var det vist allerede efter midnat)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+2

Re: Sea of Thieves [Officiel Tråd]

Indlægaf Firephreakk » 20. mar 2018 19:41

Er der nogen, der spiller nu?
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Sea of Thieves [Officiel Tråd]

Indlægaf Niki Lauda DK » 21. mar 2018 05:44

Vi var 4 mand i går der fik afprøvet det og det var da meget sjovt. Alt det med at man skal samarbejde for at navigere, styre sejl, holde øje med klipper og konstant informere hinanden er hele essensen i spillet. Men jeg tvivler på at det stadigvæk er lige så sjovt om 14 dage. Det er selvfølgelig en smagssag, men endnu en gang er hypen overdreven synes jeg.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Sea of Thieves [Officiel Tråd]

Indlægaf JohnH » 21. mar 2018 06:55

Niki Lauda DK skrev:Vi var 4 mand i går der fik afprøvet det og det var da meget sjovt. Alt det med at man skal samarbejde for at navigere, styre sejl, holde øje med klipper og konstant informere hinanden er hele essensen i spillet. Men jeg tvivler på at det stadigvæk er lige så sjovt om 14 dage. Det er selvfølgelig en smagssag, men endnu en gang er hypen overdreven synes jeg.


Jeg vil give dig helt ret, jeg spillede et par timer i går aftes og måtte godt nok kæmpe for at holde mig vågen. Spiller det heldigvis billigt gennem Game Pass, for på Tirsdag når Far Cry 5 kommer, så går det lidt i glemmebogen.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Sea of Thieves [Officiel Tråd]

Indlægaf Firephreakk » 21. mar 2018 11:35

Jeg spillede alene i går, og det var ikke særligt sjovt.

Jeg joinede et spil med 3 andre, hvorefter der gik 5 minutter og så var jeg blevet smidt i spjældet, hvor jeg så egentlig bare var, til jeg quittede. Det lyder træls, men lige der synes jeg faktisk, det var lidt sjovt i situationen og at spillet bare tillader det. Jeg tror de var 3 venner, der ikke lige gad et 4. hjul. Jeg spillede demonstrativt en masse høj musik, hvilket fik dem til at komme ned, danse omkring buret, drikke sig fulde og derefter kaste op udover mig gentagne gange :lol: :lol:

Jeg kan dog sagtens se det sjove i det, hvis man er 4, der kan samles og queste sammen.
Det har lidt Sid Meier's Pirates stemning over sig.

Jeg synes dog indlæringskurven er høj, så jeg måtte ty lidt til Youtube efter jeg havde slukket maskinen.

Hvis ikke de andre bruger headset eller emotes/chat wheel er det fuldstændigt godnat at spille. Det prøvede jeg også i går - uden success.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Sea of Thieves [Officiel Tråd]

Indlægaf baunevej » 21. mar 2018 12:54

Jeg har spillet betaen og fået spillet gennem gamepass. Det er sjovt med andre, men opgaverne er meget ensformige og får hurtigt følelsen gentagelser. Syntes der burde være andre fjender en blot skelleter i forskellige udformninger, for det vil måske være sjovt en uge for mig men sker der ikke mere en det der gør nu her, så falder interessen for spillet væk. Syntes det er flot lavet især vand, og visse ting imponere, men har svært ved og se hvad der skal holde mig fast i spillet, andet en samarbejde på båden og med gåder, som hurtigt vil blive genkendeligt og dermed kedeligt.
baunevej
Niveau 2
 
Indlæg: 100

+2

Re: Sea of Thieves [Officiel Tråd]

Indlægaf Clinkie » 21. mar 2018 16:23

Nogen der har erfaringer med Sea of Thieves controlleren? Der skulle høre et par koder til in-game lir med, men de eneste steder der står noget om det er i amerikanske butikker og lidt andre steder i verden. Det står umiddelbart ikke skrevet nogen steder i de danske butiksbeskrivelser.

EDIT:
Samme øjeblik finder jeg selvfølgelig infoen på den danske Microsoft store. Det hører med til, hvis nogen skulle være interesserede :)
Clinkie
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: Sea of Thieves [Officiel Tråd]

Indlægaf Shreik » 27. mar 2018 09:58

Jeg kan ikke huske sidst gang, jeg har været så meget i tvivl om, hvorvidt jeg kan lide et spil. Men jeg tror, jeg elsker det.

Følelsen de første par timer var forvirring. Hvad skulle jeg give mig til og hvordan? Spillet mangler lidt en bedre tutorial til at guide en i gang, og de første par timer, jeg farede havene tyndt alene i min lille Sloop, var både magiske og frustrerende.

Magisk, fordi verdenen er så smukt og detaljeret og man har bare lyst til at stå med kikkerten fremme på dækket og spejde rundt i oceanet. Det er en af de mest fascinerende verdener, som et spil har leveret i min optik.
Frustrende, fordi jeg ikke følte, jeg fik noget ud af de mange voyages, jeg begav mig ud på. Hvorfor kan jeg ikke have flere i gang, hvorfor skal jeg hente de skide hønsebure på en outpost, og hvorfor kan jeg kun slæbe på en ting ad gangen.

Men efter at have prøvet at joine nogle randoms i en galleon de sidste par aftener, så giver spillet så meget mere mening for mig. Det at planlægge den næste færd, sørge for skibet bliver styret på rette kurs og samtidig have tid til at spille en hymne på hurdy gurdy. Det er her, hvor det for alvor viser sig at være et fedt spil for mig.

At drage afsted for at dræbe skeletter på en ø, men så ende med at tage en afstikker for at samle en flaskepost op, man så glimte eller ned i et sunket skib, er bare fantastisk. Der er hele tiden små ting, der gør, at man glemmer det virkelige "mål" med sejladsen, og det er virkelig fedt. Og så er det bare sjovt at forsøge sig med at sænke et fremmed skib, der pludselig sejler forbi. Også selvom der ikke er noget loot at finde.

Javist, så er det et langt grind at skaffe penge og der er ikke rigtig noget progression i sigte. Men for filan, hvor er det bare et hyggeligt spil. Håber, at Rare får tilføjet noget mere indhold løbende, der får mig tilbage til det ofte, for selve platformen er virkelig fascinerende, og jeg glæder mig til at få prøvet det sammen med nogle spillere, jeg kender, så oplevelsen kan blive endnu sjovere.
Shreik
Niveau 7
 
Indlæg: 2279
By: Aarhus

+2

Re: Sea of Thieves [Officiel Tråd]

Indlægaf FrankBuck » 27. mar 2018 12:44

Shreik skrev:Jeg kan ikke huske sidst gang, jeg har været så meget i tvivl om, hvorvidt jeg kan lide et spil. Men jeg tror, jeg elsker det....


Sidder og brygger på anmeldelsen nu, og det er nogenlunde samme følelse jeg sidder med. Det er ikke helt nemt at få ned på skrift, så det giver mening for andre. Forhåbentlig lykkedes det. :)
FrankBuck
Niveau 0
 
Indlæg: 43
By: Tørring


Re: Sea of Thieves [Officiel Tråd]

Indlægaf CaptainKicker » 29. mar 2018 01:10

Pis, havde skrevet et langt indlæg om hvad jeg synes om SoT men så gik Google Chrome i kludder.

Kort og godt; ja der mangler måske noget indhold men hold da op hvor har jeg haft en masse sjov med det spil. Mig, min bror og to barndomsvenner sad hos mig med hver vores Xbox og spillede sammen.

Vi var lidt clueless i starten men vi fik hurtigt fordelt rollerne ud og vupti. Så var der gået 5 timer. Vi fik sænket skibe, gravet skatte og kæmpet mod storme og andre uhyrligheder der findes på havet.

Tog i øvrigt et par gode billeder hvoraf jeg bruger den ene nu som PC baggrund!

Billede
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+3

Re: Sea of Thieves [Officiel Tråd]

Indlægaf wMikkel » 29. mar 2018 14:31

Vi er to gutter der spiller nu. Kunne godt bruge to ekstra.
Add:
wMikkel
GimliKoch
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København


Re: Sea of Thieves [Officiel Tråd]

Indlægaf tue69 » 29. mar 2018 15:41

Nordlyset er en fed detalje på det billede Kicker.

Det er godt nok bjergtagende smukt!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron