Xboxlife forum

Crossout - et fedt gratis multiplayerspil

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Crossout - et fedt gratis multiplayerspil

Indlægaf JohnH » 23. aug 2017 13:40

Synes slet ikke jeg har set nogen nævne det her, så jeg vil lige lave lidt reklame for det fede gratis spil.

Crossout er et spil i stil med World Of Tanks, dvs. det er gratis , men man kan købe sig til større og kraftigere våben og diverse udstyrdele.

Man kan sagtens komme igang uden at bruge nogen penge på det og man stiger rimeligt hurtigt i level, og får så diverse udstyr/dele så man kan bygge et endnu kraftigere køretøj.

Man starter med en standardbil, man kan endda få en mere gratis. Den bil kan så forstærkes/udbygges lige som man vil, kun begrænset af de dele man har og en energigrænse/vægtgrænse. De grænser stiger hele tiden når man får større kabine og dele til sit køretøj.

Det er nogle helt utrolige kreationer som folk har bygget sammen og nogle af dem er der helt sikkert også brugt en hel del rigtige penge på. Skal dog lige siges at uanset hvor stor/stærk din bil er, så vil der altid være nogen der nok skal få dig ned med nakken 8)

Der er både mulighed for at spille multiplayer od andre spillere og også coop hvor man skal beskytte forskellige ting.

Der er også daglige 'alle mod alle' gamemodes, hvor der er godt gang i den hele tiden :D

https://www.microsoft.com/da-dk/store/p ... fzngpnqqrq

Se mere her:

https://crossout.net/#/

Min yndlinggamemode i 'alle mod alle', alle har samme bil og våben og der er 'one hit , one kill' , vinderen er den der har flest kills på 4 min.



Her er en video der viser en del af de mange fede kreationer:

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+2

Re: Crossout - et fedt gratis multiplayerspil

Indlægaf BulletEyeDk » 26. aug 2017 14:27

Hentede det i går aftes... det er et fedt gratis spil og et af de spil hvor man bare lige skal have et spil mere, virkelig fængende og sjovt, kan anbefales herfra
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster