Xboxlife forum

Installering af Halo 5: Guardians - tager en evighed?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Installering af Halo 5: Guardians - tager en evighed?

Indlægaf Underdog dk » 10. mar 2016 19:51

Hej XboxLifers

Jeg er igang med at installere mit første spil til XB1 (Halo) og det tager en evig.

Jeg har hentet opdateringen til spillet, hvilket gik fint hurtig, men efterfølgende har det indtil nu taget flere timer at installere og jeg er ikke færdig endnu.. (80%). Der står installering i logoet.

Kan det installeres forkert og har jeg misforstået noget?

Det minder mig om gamle dage, hvor man skulle bruge 5-6 disketter til at installere Kings Quest eller hvad det hed :D
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 402


Re: Installering af Halo 5: Guardians - tager en evighed?

Indlægaf Morten Skou » 10. mar 2016 20:05

Jeg oplever også at Xbox Live er sindsygt langsomt for tiden... i går tog det f.eks. omkring 45 minutter for mig at hente en opdatering på under 500MB og installere den..

Husk på at spillene fylder en hel del mere nu, og at det derfor også kan tage noget mere tid at installere.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Installering af Halo 5: Guardians - tager en evighed?

Indlægaf Underdog dk » 10. mar 2016 20:18

Morten Skou skrev:Jeg oplever også at Xbox Live er sindsygt langsomt for tiden... i går tog det f.eks. omkring 45 minutter for mig at hente en opdatering på under 500MB og installere den..

Husk på at spillene fylder en hel del mere nu, og at det derfor også kan tage noget mere tid at installere.

Men ligger den alle 60GB ned på harddisken.. jøsses. :)
Tak for at gøre mig opmærksom på det
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 402


Re: Installering af Halo 5: Guardians - tager en evighed?

Indlægaf Mythokai » 14. mar 2016 23:04

Det tog mig 4 timer at installere mortal kombat x... Men inden du er færdig med halv 5, så er det også et spil der fylder 70gb.
Mythokai
Niveau 4
 
Indlæg: 523



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron