Xboxlife forum

Leder efter ligesindede DK'ere at spille med

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Leder efter ligesindede DK'ere at spille med

Indlægaf sir.auron88 » 3. feb 2016 09:49

Hej allesammen!

Lige siden jeg fik en gamer PC har jeg ikke været så aktiv herinde eller på Xboxlife. Jeg spiller som oftest sammen med en blandet skare bestående af tyskere, englændere, folk fra USA, Asien - Ja, stort set alle andre steder en Danmark. Det kunne jeg godt tænke mig at lave om på.

Jeg har både PS4, Xbox One og PC. Til forskel fra tidligere er jeg blevet ældre (go figure), hvilket betyder, at jeg ikke har så mange timer at spille i mere. De timer, jeg nu engang har, bliver oftest brugt på at spille sammen med andre - hvad enten det er Borderlands 2 (PS/PS4), Battlefield 4 (PC), Halo spillene på Xbox One, Helldivers (PS4), MMOer såsom The Elder Scrolls Online eller Final Fantasy 14 - og sikkert også flere. Som gamer går jeg ikke så eget op i, om det bliver gjort godt - mere, at det skal være hyggeligt (wakkawakka). Jeg er 28 år, og søger gerne andre i omegnen af den alder.

Mit gamertag er sir.auron88, både på xbox one og PS4, Alpacachino på Steam. Hvis I adder mig må I gerne skrive,hvor I skriver fra (pslife eller xboxlife), så jeg ikke takker ja til en masse spam-profiler.
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron