Xboxlife forum

Vi nærmer os '16. Køber du stadig på den amerikanske Store?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Vi nærmer os '16. Køber du stadig på den amerikanske Sto

Indlægaf vntqmm » 23. dec 2015 14:56

Cloudy skrev:
vntqmm skrev:
Bavi skrev:http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php - også ellers bare finde en passende VPN. Jeg har brugt Singapore en del. Canada er som oftest også væsentligt billiger end USA.


+1 til Digitalgameprices herfra. - har I dag købt Forza 2 Fast & Furious til R$ 9,50 (ca 16 kr) fra Brasilien - men ellers kommer det sku' an på hvor spillet er billigst.


Hvordan køber du fra Brasilien.

Hvis du prøver gennem vpn kræver de mange oplysninger af sikkerhedsmæssige hensyn.


Jeg bruger VyprVPN (De har en gratis udgave med 500 mb/mdr hvilket er rigeligt til dette formål og programmet er meget brugervenligt) og så app'en Revolut (på min telefon) til at lave et internationalt kreditkort (jeg ved ikke om det er nødvendigt, men guiden jeg læste foreslog det, og det virker upåklageligt og de har ingen gebyrer)
Derefter skifter jeg, inde på Microsoft side, sprog (gøres i bunden venstre af siden) og når jeg checker ud, googler jeg mig bare til en offentlig (i dette tilfælde Brasiliansk) addresse, eksempelvis biblioteker.

Det skal kun gøres én gang, næste gang du køber fra samme land husker den på dine oplysninger og du skal bare klikke "næste" et par gange.
Håber det hjalp, ellers spørger du bare! :-)
vntqmm
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Aarhus


Re: Vi nærmer os '16. Køber du stadig på den amerikanske Sto

Indlægaf Cloudy » 28. dec 2015 01:59

+1 til Digitalgameprices herfra. - har I dag købt Forza 2 Fast & Furious til R$ 9,50 (ca 16 kr) fra Brasilien - men ellers kommer det sku' an på hvor spillet er billigst.[/quote]

Hvordan køber du fra Brasilien.

Hvis du prøver gennem vpn kræver de mange oplysninger af sikkerhedsmæssige hensyn.[/quote]

Jeg bruger VyprVPN (De har en gratis udgave med 500 mb/mdr hvilket er rigeligt til dette formål og programmet er meget brugervenligt) og så app'en Revolut (på min telefon) til at lave et internationalt kreditkort (jeg ved ikke om det er nødvendigt, men guiden jeg læste foreslog det, og det virker upåklageligt og de har ingen gebyrer)
Derefter skifter jeg, inde på Microsoft side, sprog (gøres i bunden venstre af siden) og når jeg checker ud, googler jeg mig bare til en offentlig (i dette tilfælde Brasiliansk) addresse, eksempelvis biblioteker.

Det skal kun gøres én gang, næste gang du køber fra samme land husker den på dine oplysninger og du skal bare klikke "næste" et par gange.
Håber det hjalp, ellers spørger du bare! :-)[/quote]

Det vil altså sige, at selvom du skal skrive mange oplysninger, så er de i bund og grund ligeglade med dem?
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron