Xboxlife forum

Hjælp søn har købt på konto!

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Hjælp søn har købt på konto!

Indlægaf Mike JezZ » 18. dec 2015 23:27

Hey alle!

Jeg har det problem, at min søn har kommet til at købe et spil han ikke skulle have gjort, på min konto. Er det muligt at få pengene refunderet af Microsoft?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Hjælp søn har købt på konto!

Indlægaf Morten Skou » 18. dec 2015 23:37

Jeg synes at jeg har set rundt omkring, at de er til at snakke med, så ring til deres support :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Hjælp søn har købt på konto!

Indlægaf nakka » 18. dec 2015 23:44

Mike JezZ skrev:Hey alle!

Jeg har det problem, at min søn har kommet til at købe et spil han ikke skulle have gjort, på min konto. Er det muligt at få pengene refunderet af Microsoft?


Du har ingen søn......
Og det er da ens eget ansvar, at børn/andre ikke køber fra ens konto.. Så hvorfor skulle MS refundere købet?
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Hjælp søn har købt på konto!

Indlægaf JohnH » 18. dec 2015 23:45

Mike JezZ skrev:Hey alle!

Jeg har det problem, at min søn har kommet til at købe et spil han ikke skulle have gjort, på min konto. Er det muligt at få pengene refunderet af Microsoft?


Kontakt MS på deres chat , de plejer at være meget hjælpsomme.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Hjælp søn har købt på konto!

Indlægaf Mike JezZ » 19. dec 2015 00:00

Jeg fik det heldigvis løst, og de var utroligt flinke :D Men jeg fik at vide at det er en service man kun kan bruge nytte af én gang (refundering på den måde). Så pas på i fremtiden gutter :P Jeg ved at jeg vil det :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris

+1

Re: Hjælp søn har købt på konto!

Indlægaf Mike JezZ » 19. dec 2015 00:02

nakka skrev:
Mike JezZ skrev:Hey alle!

Jeg har det problem, at min søn har kommet til at købe et spil han ikke skulle have gjort, på min konto. Er det muligt at få pengene refunderet af Microsoft?


Du har ingen søn......
Og det er da ens eget ansvar, at børn/andre ikke køber fra ens konto.. Så hvorfor skulle MS refundere købet?


(pap)søn. Har det en stor betydning om det er rent blod i denne sammenhæng? Er det en afhøring det her? ;)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris

+1

Re: Hjælp søn har købt på konto!

Indlægaf Morten Skou » 19. dec 2015 00:08

Mike JezZ skrev:Jeg fik det heldigvis løst, og de var utroligt flinke :D Men jeg fik at vide at det er en service man kun kan bruge nytte af én gang (refundering på den måde). Så pas på i fremtiden gutter :P Jeg ved at jeg vil det :P


Super! Og ja, det er klart at de ikke vil have at folk hele tiden køber et nyt spil, spiller det og så beder om at få pengene retur.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron