Xboxlife forum

Spil for 8 spillere?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Spil for 8 spillere?

Indlægaf TerrificFalcon » 27. okt 2015 14:44

Hej,

Nu er jeg nok en af dem herinde, som er mest glad for multiplayer på sofaen og sjove indie-spil, men jeg har altså lige brug for lidt hjælp.

Et godt tilbud på Xbox One-controllere har medført, at jeg er gået all in. Jeg har derfor inviteret nogle venner forbi, og vi mangler Xbox One-spil hvor man kan spille 8 spillere, med 8 controllere, lokalt.

Indtil videre kan jeg kun komme på #IDARB og PES 2015. Er der nogen af jer, der kender til andre titler, som understøtter 8 spillere?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Spil for 8 spillere?

Indlægaf xsoenx » 27. okt 2015 14:54

Jeg ved at Voice Commander har op til 8 spillere, men kræver Kinect.
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Spil for 8 spillere?

Indlægaf Slimjay DK » 27. okt 2015 15:01

Hvis 2 holder pause, så kan de andre 6 spille Riptide GP2 :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Spil for 8 spillere?

Indlægaf TerrificFalcon » 27. okt 2015 15:06

Skarpt!
Voice Commander må jeg lige se at få testet på et tidspunkt, så - og tak for anbefalingen mht. Riptide, Slimjay. Det vil jeg helt klart tage et kig på.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Spil for 8 spillere?

Indlægaf BulletEyeDk » 27. okt 2015 15:27

Ellers kan i prøve "Fibbage" det er godt nok mere et fest spil, men jeg husker det som ret morsomt da jeg prøvede det ifm. noget fest fra mange måneder siden... mener faktisk at man kunne spille det via sin smartphone ;)

EDIT: kan se spillet "Quiplash" også har op til 8 spillere lokalt, det spil kender jeg dog kun via google ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Spil for 8 spillere?

Indlægaf Rechain » 27. okt 2015 17:17

Det jeg har set af Fibbage på streams virker ret sjovt :D har dog ikke prøvet det..

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Spil for 8 spillere?

Indlægaf angak » 19. nov 2015 11:39

Uha, det er godt nok en gammel tråd, den her, men Knight Squad skulle kunne spilles 8 mand :)
angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster