Xboxlife forum

Toro game

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Toro game

Indlægaf Blauwy » 15. maj 2015 16:47

SteffenPoulsen skrev:Måske skulle man også lave et voldtægts spil nu vi er igang!


Det har Japan allerede styr på hvis jeg husker rigtigt.

Ikke sagt at det er rigtigt at gøre, og jeg er enig med resten om at dette Toro spil er usmageligt, men jeg tror ikke der er de store grænser for, hvad folk vil lave til spil.
Man kan bare håbe at ingen køber det, så de ikke får tanken om de har gjort det rigtige her.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Toro game

Indlægaf IkkNico » 15. maj 2015 17:09

Tjaeh, vi har jo alle forskellige grænser. Min er ikke nået med Toro.

Jeg er imod tyrefægtning (og anden dyremishandling), men det her spil synes jeg er ok. Det kunne også være kattekillingjagt med sømpistol, og det vil stadig være ok for mig. Jeg synes det var sejt at slå folk ihjel med en plasticpose i Manhunt, uden at jeg ellers havde behgov for at løbe ud og gøre James Earl Cash kunsten efter. Det er jo kun fiktion, og er på linie med at se en film, læse en bog eller tegneserie.

Med mindre man har motion-cap'ed tyre under rigtige pinsler, så er det helt fint med mig. Jeg er nemlig rimeligt sikker på, at ingen af de små bits der er blevet flyttet rundt i kreationen af dette spil har lidt overlast.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+2

Re: Toro game

Indlægaf TerrificFalcon » 15. maj 2015 18:43

Øj, jeg glæder mig til Pessimistens anmeldelse af det her ;)!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741

+2

Re: Toro game

Indlægaf tue69 » 15. maj 2015 19:05

Bare vent - det vil hurtigt vise sig at spillet blot er en udvidelse til Farming simulator...
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+1

Re: Toro game

Indlægaf Slimjay DK » 15. maj 2015 20:34

Blauwy skrev:
SteffenPoulsen skrev:Måske skulle man også lave et voldtægts spil nu vi er igang!


Det har Japan allerede styr på hvis jeg husker rigtigt.

Ikke sagt at det er rigtigt at gøre, og jeg er enig med resten om at dette Toro spil er usmageligt, men jeg tror ikke der er de store grænser for, hvad folk vil lave til spil.
Man kan bare håbe at ingen køber det, så de ikke får tanken om de har gjort det rigtige her.



RapeLay :D

Iøvrigt holder jeg med tyren, nu når man ikke kan finde ud at at forbyde den "sport" ... =D>

PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron