Xboxlife forum

Årets spil '14 - Afstemning

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Årets spil '14

Titanfall
6
10%
Watch Dogs
1
2%
Destiny
7
12%
FIFA
3
5%
Forza Horizon 2
6
10%
Dragon Age: Inquisition
5
8%
Middle-earth: Shadow of Mordor
5
8%
Alien: Isolation
2
3%
The Evil Within
2
3%
Sunset Overdrive
1
2%
Assassin's Creed Unity
1
2%
Call of Duty: Advanced Warfare
3
5%
Halo: The Master Chief Collection
1
2%
Far Cry 4
11
19%
Andet
5
8%
 
Afgivne stemmer : 59

Årets spil '14 - Afstemning

Indlægaf citysleeps » 17. jan 2015 11:02

Billede

Tænkte det kunne være interessant at kåre bedste spil udgivet i 2014. Der er kun plads til 15 muligheder når man opretter en afstemning, så har måtte undlade et par titler.
Kom gerne med et uddybet svar, især hvis spillet ikke er på listen.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København

+1

Re: Årets spil '14 - Afstemning

Indlægaf Morten Skou » 17. jan 2015 11:24

Fin ide - vi måtte desværre droppe vores årlige Game awards her på Xboxlife, fordi vi kom bagud med vores nye design, men vi vender frygteligt tilbage til næste år :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Årets spil '14 - Afstemning

Indlægaf Michelve » 17. jan 2015 13:18

Øv, er altid misundelig på dem som har spillet de nyeste spil, jeg har desværre kun 1 af dem.
For min skyldt vil en afstemning af spil fra 2013 være mere på plads.
Anyway er spændt på hvilke titler i stemme på.
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Årets spil '14 - Afstemning

Indlægaf CaptainKicker » 17. jan 2015 13:25

Hvis vi holder os på Xbox One, så synes jeg klart Plants vs Zombies: Garden Warfare mangler. Helt klart det mest overraskende, og orginale spil. Helt klart mit favorit spil på kryds-boksen 1 sidste år.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: Årets spil '14 - Afstemning

Indlægaf citysleeps » 17. jan 2015 16:40

Men er Plants vs Zombies ikke fra 2013?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Årets spil '14 - Afstemning

Indlægaf JohnH » 17. jan 2015 16:55

Forza Horizon 2, det spil der har beskæftiget mig mest, og som jeg stadig ikke er træt af :-)

Destiny var sjovt i starten og lovede godt, men nu er det bare ... baahh . Battlefield 4 var rimelig godt , men der bliver ved med at være fejl i det og de nye baner er grimme. Far Cry 4 er et flot spil, men jeg har slet ikke tid til at køre og køre og køre for at opleve noget af det samme.. bliver hurtigt ensformigt synes jeg.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Årets spil '14 - Afstemning

Indlægaf CaptainKicker » 17. jan 2015 17:05

citysleeps skrev:Men er Plants vs Zombies ikke fra 2013?


Nej, det udkom i Marts 2014 :)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Årets spil '14 - Afstemning

Indlægaf Da Senzai » 17. jan 2015 19:28

CaptainKicker skrev:Hvis vi holder os på Xbox One, så synes jeg klart Plants vs Zombies: Garden Warfare mangler. Helt klart det mest overraskende, og orginale spil. Helt klart mit favorit spil på kryds-boksen 1 sidste år.


Helt sikkert! :D

Jeg har ikke prøvet et eneste af de spil, der er nævnt i afstemningen. Tilgengæld har jeg spillet en røvfuld Planter mod Zombier siden det var gratis på PSN for et par uger siden. Fuck, det spil er fedt og klart bedre end det burde være!

Rent mekanisk fungerer det super. Alle klasserne er sjove at spille (okay, måske lige på nær Kaktusen :P) og så er det tilmed godt balanceret. Alle figurene er competitive og vi har rigtigt mange spil, der bliver vundet og tabt, mens timeren er nede i de allersidste sekunder.

Jeg elsker også, at der er tonsvis af åndssvage ting man kan unlocke - og at spillet heller ikke er nærig med de mønter man køber ting med.

Alt i alt er det et fedt hyggespil, der samtidigt er rigtigt solidt. Meget bedre end jeg havde regnet med.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Årets spil '14 - Afstemning

Indlægaf JohnH » 17. jan 2015 19:47

Da Senzai skrev:
CaptainKicker skrev:Hvis vi holder os på Xbox One, så synes jeg klart Plants vs Zombies: Garden Warfare mangler. Helt klart det mest overraskende, og orginale spil. Helt klart mit favorit spil på kryds-boksen 1 sidste år.


Helt sikkert! :D

Jeg har ikke prøvet et eneste af de spil, der er nævnt i afstemningen. Tilgengæld har jeg spillet en røvfuld Planter mod Zombier siden det var gratis på PSN for et par uger siden. Fuck, det spil er fedt og klart bedre end det burde være!

Rent mekanisk fungerer det super. Alle klasserne er sjove at spille (okay, måske lige på nær Kaktusen :P) og så er det tilmed godt balanceret. Alle figurene er competitive og vi har rigtigt mange spil, der bliver vundet og tabt, mens timeren er nede i de allersidste sekunder.

Jeg elsker også, at der er tonsvis af åndssvage ting man kan unlocke - og at spillet heller ikke er nærig med de mønter man køber ting med.

Alt i alt er det et fedt hyggespil, der samtidigt er rigtigt solidt. Meget bedre end jeg havde regnet med.


+1 , havde helt glemt det fede spil! :lol:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron