Xboxlife forum

Til folk med både ps4 og XO

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Til folk med både ps4 og XO

Indlægaf Krisgebis » 2. dec 2014 12:05

Mike JezZ skrev:psplus er en del bedre end Xbox GwG.

Helt sikkert! Sony giver både flere titler (på nuværende gen) og de virker ofte bedre udvalgt.

Valget af hvilken du vil købe dine multiplatformspil kommer meget naturligt, når du har begge maskiner. Jeg tror ikke, det er noget, du bør lægge så store indledende overvejelser i. Måske ender det også ud i, at du bliver helt ligeglad og blot købe der hvor den enkelte titel er billigst.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Til folk med både ps4 og XO

Indlægaf Muggs » 2. dec 2014 12:05

Da jeg har nogle stykker på Xbox jeg jævnligt spiller med, køber jeg de spil som skal spilles med dem, på Xbox One. Ellers køber jeg spillene på den konsol hvor de performer bedst eller er på tilbud.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Til folk med både ps4 og XO

Indlægaf Major Oblivious » 2. dec 2014 12:43

Hvis det forresten er Bilkas tilbud - så er alle deres PS4´s udsolgt i hele landet.. Har en kollega som var på jagt efter en
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Til folk med både ps4 og XO

Indlægaf Mike JezZ » 2. dec 2014 12:48

Major Oblivious skrev:Hvis det forresten er Bilkas tilbud - så er alle deres PS4´s udsolgt i hele landet.. Har en kollega som var på jagt efter en


Yeah det ku jeg godt gætte mig til. Utroligt at folk jager efter en PS4 fordi den er 500 kr. billigere end alle andre steder :P Men okay, det gør jeg jo også selv :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Til folk med både ps4 og XO

Indlægaf Niculla » 2. dec 2014 13:47

Jeg er ret tilfreds med at have begge konsoller. Eksklusiverne til begge er ret stærke. Specielt PS4 fremadrettet imo.

Det vægter også, at denne generation er markant billigere. 2500 for en relativ ny konsol er billigt.

Og så er PSplus altså også genialt. Satme nogle gode spil man får med det.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: Til folk med både ps4 og XO

Indlægaf Rasmusdc » 2. dec 2014 20:34

jeg startede med at være stærkt fokuseret på at min PS4 kunne grafisk mere.. (i hvert fald lige nu) men der er noget cache på Xbox one som kan gavne i fremtiden.

men jeg køber alle spil som ikke er "neddroslet" for meget til One.

Bedre controller
væsentligt mere lydløs under gaming
bedre interface (jeg bryder mig slet ikke om ps4)
PLEX / bedre mediaafspilning, faktisk holdt op med at bruge Mac mini til projektoren, da Xbox one ÆDER ALT.. selv uden om plex.

min PS4 har samme job som min PS3, den står og samler støv... og så downloader jeg lidt PSplus titler, men får dem aldrig spillet, den skal nok komme i gang til Uncharted 4, har spillet en del fifa 14 på den, og forsøgte at komme i gang med Killzone, men tror max jeg spillede 20 min af det spil.

Driveclub var også en stor skuffelse, især igen et SONY commitment om PSplus version... bla bla.. som vi intet har set til (den gratis "demo")..

der har altid været mange ting man har lovet til Sony som ikke kom... remoteplay VITA-ps3 PSP-ps3, stabil shop.. etc.

skulle jeg anbefale for 1/2år+ siden da jeg købte min Xbox one (havde ps4 fra launch), så ville jeg klart have anbefalet PS4... pga. alt hype, men nu...

Xbox one... og så accepterer visse ting ikke kører fullhd, selvom jeg selv er EKSTREMT kritisk, spiller meget på 100" lærred, og det er TYDELIGT med skalering, når det ikke er ren 1080p.
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: Til folk med både ps4 og XO

Indlægaf dk_iceman » 2. dec 2014 22:11

Rasmusdc skrev:jeg startede med at være stærkt fokuseret på at min PS4 kunne grafisk mere.. (i hvert fald lige nu) men der er noget cache på Xbox one som kan gavne i fremtiden.

men jeg køber alle spil som ikke er "neddroslet" for meget til One.

Bedre controller
væsentligt mere lydløs under gaming
bedre interface (jeg bryder mig slet ikke om ps4)
PLEX / bedre mediaafspilning, faktisk holdt op med at bruge Mac mini til projektoren, da Xbox one ÆDER ALT.. selv uden om plex.

min PS4 har samme job som min PS3, den står og samler støv... og så downloader jeg lidt PSplus titler, men får dem aldrig spillet, den skal nok komme i gang til Uncharted 4, har spillet en del fifa 14 på den, og forsøgte at komme i gang med Killzone, men tror max jeg spillede 20 min af det spil.

Driveclub var også en stor skuffelse, især igen et SONY commitment om PSplus version... bla bla.. som vi intet har set til (den gratis "demo")..

der har altid været mange ting man har lovet til Sony som ikke kom... remoteplay VITA-ps3 PSP-ps3, stabil shop.. etc.

skulle jeg anbefale for 1/2år+ siden da jeg købte min Xbox one (havde ps4 fra launch), så ville jeg klart have anbefalet PS4... pga. alt hype, men nu...

Xbox one... og så accepterer visse ting ikke kører fullhd, selvom jeg selv er EKSTREMT kritisk, spiller meget på 100" lærred, og det er TYDELIGT med skalering, når det ikke er ren 1080p.



har det som dig, jeg sprang lige på PS4 uden at gi det meget tanke, det var tilbage i januar, der skete dog det jeg spillede ikke så meget på den og efter Driveclub fadæsen, blev jeg så irriteret at jeg købte Expert's tilbud på Xbox One egentlig pga. Forza 5 og Horizon 2.
Det ændrede alt for mig, har aldrig været så glad for en konsol som XO jeg får simpelthen større glæde at XO nok også fordi den har de spil jeg vil spille..

Det hele er endt med jeg har solgt min PS4 og 2 af mine bedste venner som stod og ville købe PS4, har i stedet købt XO vi har ellers altid været playstation folk..

en af de ting der gjorde jeg i starten kun fokuserede på ps4 var den skulle være hardware mæssig stærkere, må indrømme det var en forkert satsning
dk_iceman
Niveau 2
 
Indlæg: 100
By: 7950


Re: Til folk med både ps4 og XO

Indlægaf famulor » 3. dec 2014 10:50

Rasmusdc skrev:jeg startede med at være stærkt fokuseret på at min PS4 kunne grafisk mere.. (i hvert fald lige nu) men der er noget cache på Xbox one som kan gavne i fremtiden.

men jeg køber alle spil som ikke er "neddroslet" for meget til One.

Bedre controller
væsentligt mere lydløs under gaming
bedre interface (jeg bryder mig slet ikke om ps4)
PLEX / bedre mediaafspilning, faktisk holdt op med at bruge Mac mini til projektoren, da Xbox one ÆDER ALT.. selv uden om plex.

min PS4 har samme job som min PS3, den står og samler støv... og så downloader jeg lidt PSplus titler, men får dem aldrig spillet, den skal nok komme i gang til Uncharted 4, har spillet en del fifa 14 på den, og forsøgte at komme i gang med Killzone, men tror max jeg spillede 20 min af det spil.

Driveclub var også en stor skuffelse, især igen et SONY commitment om PSplus version... bla bla.. som vi intet har set til (den gratis "demo")..

der har altid været mange ting man har lovet til Sony som ikke kom... remoteplay VITA-ps3 PSP-ps3, stabil shop.. etc.

skulle jeg anbefale for 1/2år+ siden da jeg købte min Xbox one (havde ps4 fra launch), så ville jeg klart have anbefalet PS4... pga. alt hype, men nu...

Xbox one... og så accepterer visse ting ikke kører fullhd, selvom jeg selv er EKSTREMT kritisk, spiller meget på 100" lærred, og det er TYDELIGT med skalering, når det ikke er ren 1080p.



Du skal måske lige nævne at for at bruge plex på xbox skal man have plex pass (betales pr måned) og enten en computer tændt med alle film på eller en NAS som kan håndtere decoding af film inden de bliver sendt videre :) hvilket betyder at rigtig rigtig mange afspillere kan "æde alt" da NAS'en står for det meste arbejde



Mike > Jeg kan lidt bedre lide xbox one controlleren men kan også sagtens bruge ps4 controller så nej det gør jeg ikke så meget ud af :)
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron